• Helax

Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???

Min dotter blev till några dagar innan ägglossning. Jag hade även läst om hur X och Y spermier simmade på olika vis. Det ska tydligen vara så att Y spermier orkar simma längre än X spermierna. Så om man vill ha en liten kille så kan ju killen komma längre ut i slidan och tvärtom om man vill he en tjej Flört  Vet självklart inte om detta stämmer, men det fungerade för oss!

• Helax
    Nikki b skrev 2010-11-17 16:37:08 följande:
    Skrattande Kul !!!!
    De va dessa saker jag ville ha svar på... Skrattande... så intressant o kul att de funka ju!! Ja, vi ska försöka fo.m maj nu i vår... lääängtar tills dess! Då ska jag göra som du gjorde... ha sex fom mensens 1a dag tom 2-3 dgr innan ÄL...har dock hört att de ska va svårare att få en flicka för att man just gör på detta viset...? Men hur många dagar innan ÄL slutade ni ha sex (om man får frågaSkrattande)... allstå hur många dagar tycker du jag ska vänta innan ÄL...?..
    Hmm, minns inte riktigt Obestämd, det var ju lite mer än ett år sen... Fast jag har för mig att det var en eller två dagar innan ÄL.
    Hoppas allt går vägen och att du får en liten dotter Drömmer
Svar på tråden Har någon testat Shettles-metoden för att påverka kommande barnets kön???