Inlägg från: Anonym (sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sugen)

Vad göra?

Vad ska man göra när man börjar känna att man tänder på tjejer? Är gift och har barn och hela kittet, men längtar så efter att få känna en tjejs händer på en. Och längtar efter att få tillfredställa en tjej. Har alltid tänt på  sex mellan tjejer typ i p-rullar och så . Längtar, men vad ska man göra när man inte kan uppfylla sin fantasi? Man lever ju bara ett liv.

• Svar på tråden Vad göra?
  • Anonym (sugen)

Tråkigt att det är massa som läser inlägget men inte har nåt att säga :(

• Anonym (sugen)

Jag älskar min man så det är inte det,  jag vill bara ha sex med en tjej, inget förhållande.

• Anonym (sugen)

Ni säger så kloka ord. Tack! Kram

• Anonym (sugen)

Det känns skönt att höra att fler är i samma situation, att man inte är ensam. Det här är nåt som upptar mina tankar dagligen. Frågor snurrar i huvet som att : ska jag berätta? Eller inte? Är det bara fantasier? Eller är detta nåt jag  "måste" göra?

Min man vet sen vi blev tillsammans att jag har velat haft sex med en tjej, men det är inget vi diskuterat dom senaste åren för att jag inte vetat vad jag ska säga.  Vi har varit tillsammans i 9 år. Det är liksom svårt att komma nu och säga att jag vill vara med en tjej.

Vi har ett jättebra förhållande och vårat sexliv är toppen, så det beror inte på det. Jag är rädd att han ska bli sårad och att han inte kan se mig på samma sätt som förrut om jag berättar vad jag känner.

Tack för att ni tar er tid att svara! Kram

• Anonym (sugen)
    Snarlik skrev 2010-08-11 22:16:52 följande:
    Om jag som man får hoppa in här i debatten, så upplever jag samma frustration, för jag vill ha sex med män. Gärna tillsammans med min fru och gärna med henne i centrum en del av tiden, men jag känner mig väldigt bisexuell. Jag har pratat massor med henne om detta, försökt gå på terapi och parsamtal kring det, men allt leder bara fram till att jag måste välja mellan att skiljas från min fru eller att någon gång ibland ha sex med killar. 
    Själv skulle jag varken stoppa min fru från att ha sex med en annan tjej eller en kille om hon informerade mig innan och invigde mig i sin upphetsning över sina "äventyr". Men min fru säger: "allt eller inget".
    Så jag får väl bita ihop. Porrsurfa och smyga resten av livet med mina drömmar... 
    Vad tråkigt att behöva stå vid det valet, antingen eller. Jag hoppas ju på att inte hamna där utan att få ha större valmöjlighet eller acceptans. Jag skulle oxå vilja inviga min man i mina drömmar, men är rädd att han känner sig sviken av mig och så är ju inte fallet.

Man lever ju bara ett liv och man vill fylla det med så mycket som möjligt, man vill inte ångra nåt när man sitter på hemmet. Mitt liv är underbart och jag skulle inte vilja byta med nån. Det är bara den här önskan och längtan............ Kram
  • Anonym (sugen)
    Anonym (mamma) skrev 2010-08-08 16:05:32 följande:
    Är i samma sits, vill prova tjejsex men vågar inte och vet inte vart man ska börja. Och bara tanken på att ligga med en tjej får mig att få tusen komlex.
    Jag tycker inte att du ska känna så, att du får komplex. Du är säkert jättevacker!!  När du väl hamnar i den situationen, kommer din respektive tycka att du är helt underbar! Kram
Svar på tråden Vad göra?