Snarlik skrev 2010-08-11 22:16:52 följande:
Om jag som man får hoppa in här i debatten, så upplever jag samma frustration, för jag vill ha sex med män. Gärna tillsammans med min fru och gärna med henne i centrum en del av tiden, men jag känner mig väldigt bisexuell. Jag har pratat massor med henne om detta, försökt gå på terapi och parsamtal kring det, men allt leder bara fram till att jag måste välja mellan att skiljas från min fru eller att någon gång ibland ha sex med killar.
Själv skulle jag varken stoppa min fru från att ha sex med en annan tjej eller en kille om hon informerade mig innan och invigde mig i sin upphetsning över sina "äventyr". Men min fru säger: "allt eller inget".
Så jag får väl bita ihop. Porrsurfa och smyga resten av livet med mina drömmar...
Vad tråkigt att behöva stå vid det valet, antingen eller. Jag hoppas ju på att inte hamna där utan att få ha större valmöjlighet eller acceptans. Jag skulle oxå vilja inviga min man i mina drömmar, men är rädd att han känner sig sviken av mig och så är ju inte fallet.
Man lever ju bara ett liv och man vill fylla det med så mycket som möjligt, man vill inte ångra nåt när man sitter på hemmet. Mitt liv är underbart och jag skulle inte vilja byta med nån. Det är bara den här önskan och längtan............ Kram