Inlägg från: MammaHela |Visa alla inlägg
  • MammaHela

Hemsökta ställen i ÖREBRO?

MamiMoa skrev 2010-11-01 00:33:46 följande:

Va? Var baronbackarna gammalt gravplats? Ujj, där har jag bott och min gamla katt blev galen när han bodde hos mig i lägenheten.

Sen tycker jag oxå att det är otäckt att vara i gammalt mentalsjukhus i Mellringe.

Har hört att det spökade där men inget jag själv sett men det ser otäckt ut där och källaren därborta.Usch! Nu är/var det kollektivboende där.

i det mentalsjukhuset har jag varit med och rengjort när de stängde det.. Det var verkligen assnuskigt, hemskt stämmning i kroppen hela tiden, det kröp verkligen i kroppen när vi var där, att det stod kvar massa inventarier och vad blodstänk här och var gjorde inte saken bättre.

Dagarna innan var vi och städade i baronbackarna i huset mitt emot kiosken, där var det samma läbbiga känsla..
    *hmm*

Varför sitter jag och läser denna tråd nu... jag som är så mörkrädd.

Mina grannar påstår att det spökar i min lägenhet,det var studentlägenhet innan jag flyttade in, och innan det blev det så hade det bott ett riktigt gammalt par här, tyvärr så dog de, och blev liggande LÄNGE. Så länge att de var tvugna att riva ut hela badrummet och vardagsrummet. Så jag är den enda i mitt område som har ett tipptopp badrum..

Men jag har alltid känt mig trygg här, och mamma som har vissa förmågor säger att det är en trygg känsla här. Har inte mått så bra på länge som jag gör här, allt har en förmåga att alltid lösa sig när det ser mörkt ut, så jag tror de vaktar över mig.
    T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
Svar på tråden Hemsökta ställen i ÖREBRO?