• Jen75

vilka jeans

jag ska ut å dansa. Så funderar jag på. Vad ska man ha på sej.?? vad är det som är mode nu.?? hört att det är mkt stuprörs jeans å linne som gäller. vilket märke på jeans.
    '
    Kan man ha stuprörsjeans när man har lite rumpa. (ganska mkt rumpa har jag)
    Vad ska man ha till ???

• Svar på tråden vilka jeans
  • TheReLe

Absolut, då är de som vackrast! Killar gillar kurvor och rumpor och vi borde tillåta oss att göra detsamma...
    Jag brukar gå ut i jeans, stövlar och linne (tidigare var de tighta, men jag gillar de vidare, mer boheminspirerade och lite längre linnena nu)..
    Mycket halsband, skärp och ärhängen är bra ascessoarer..

• Jen75

ska det vara svarta el blåa jeans???

• tahira

det här kanske är lite sent, jag vet inte när det var du skulle ut, men vad tänkte du ha för skor till? det beror ju ganska mkt på det.

• Jen75

jaha då har jag rännt runt i alla affärer. H&M,Gina Tricot, JC, ESprit,Veromoda;Lindex KappAhl, Joy.

Alla är stuprör Yipeee tyckte jag Men med låg midja. Jag har ju hur mkt som helst m mage kvar. Ser ju för jävligt ut. En expidit sa Men ha en tunika över. Jaa tänkte jag. Men såg ju höggravid ut. Jag har nu officiellt bestämt mej för att hata min kropp haha nää då. men varför ska vi feta inte kunna ha mode kläder???

Jag har jätte smala vader å halsmala lår. men jag har rumpa å mkt graviditets mage kvar. Så då ska jag inte kunna ha dessa jeans. Blir såå lessen. Ville ju va fin tills jag ska ut å partaja.

Har nån ngt tips på vart det kan finnas stuprörs jeans m hög midja???

KRAM

• tahira

hmm, antingen i lite "tantigare" affärer, som flash kanske eller andra som inte är så ungdomliga. eller i supersupertrediga affärer, eftersom jeans med hög midja börjar så sakteliga komma tillbaka men det är bara de riktigt trendiga affärerna som börjat än så länge och det är ju dyrt...

tyvärr så är det ju inne med låg midja..

• Alec

VA? de jeans jag köpt det senaste året har alla hög midja. det är inte alls inne med låg midja, snarare tvärtom!

• tahira

inne och inne, det har ju blivit standard i alla stora klädkedjor som H&M, Gina, JC etc..

• Jen75

jaa jag tycker åxå att alla jeans är m låg midja. Tur att inte alla kan ha det då men det borde ju finnas m normal midja å även trendiga tycker man. Jamenar hög midja betyder ju inte nödvändigtvis 80 tal, dåå va det ju jätte hög midja.

• tahira

jag vet inte hur mkt pengar du vill lägga på det, men Levi´s jeans och Lee finns väldigt neutrala med relativt hög midja i de flesta jeansaffärer.

• Jen75

asså jag kan tänka mej att lägga max 600 kr. å så vill jag att dom ska vara stuprörsjeans. Varnliga jeans har jag

Svar på tråden vilka jeans