• Jen75

vilka jeans

jag ska ut å dansa. Så funderar jag på. Vad ska man ha på sej.?? vad är det som är mode nu.?? hört att det är mkt stuprörs jeans å linne som gäller. vilket märke på jeans.
    '
    Kan man ha stuprörsjeans när man har lite rumpa. (ganska mkt rumpa har jag)
    Vad ska man ha till ???

• Svar på tråden vilka jeans
  • TheReLe

Men det finns ju minst en modell i HMs nya kollektion.. &denim.. Dar finns ju massor med olika modeller och till lågt pris.

• tahira

Cheap Monday finns på Esposito i Lund.
    Det ligger eh.. om man går på den gatan som går upp mot lundagård från stortorget, alltså mellan Restaurang Stortorget och den väskaffären som ligger där. Och när du ändå är i det området så kan du ju kolla på Pavement också (ligger precis brevid), de är lite dyrare men det kan hända att de rear ut något..

• väntar o längtar

Titta även på MQ. Deras jeans brukar vara i en rimlig prisklass.

• Jen75

ska genast fara in till lund å inspektera. el ifa när barnbidraget kommit hehe

Tack för alla hjälp tjejer.
    kan man ha svarta jeans å svarta stövlar el är blå jeans bättre??
    om man nu som jag har stor rumpa (enligt mej själv) har stl 42-44 i byxor. Ska man då ha en tunika som går ner lite om rumpan.???

• tahira

Om du ska ha svarta jeans så tycker jag att du ska ha liksom lite "slitna" mer jeansaktiga snarare än helsvarta. men cheap monday har jättesnygga gråblå nyanser som jag tycker du ska satsa på, lite roligare liksom. Cheap monday är rätt små i storlekarna, bara så du vet.

Jag tycker inte att du ska ha just tunika kanske, men nån topp som är lite längre (tunika känns lite "förra året"), de har skitsnygga på Gina Tricot!!

förresten, guud vad snygga de kritstrecksrandiga jeansen från cheap monday är! ska köpa ett par och ha i garderoben för att titta på och längta efter.. (gravid i sjude månaden så det kommer ta ett tag innan jag kan ha dem )

• Jen75

tahira jag menade typ en top som e längre. Trodde det kallades tunika *hehe* men har sett en jätte fin på gina. En m axelband tunna å mönstrad i grönaktigt Har jag för mej. å sen kanske blåa jeans Dom som du sa. Kan va fint tror jag???!!!!!!!

• Mamma Anna

Åh, jag vill både ha ett par svart-svarta och ett par stentvättade svarta.... kommer bara gå omkring i cheap monday jeans hädanefter *moahaha*

• Jen75

nån som vet vart man kan köpa cheap monday jeans i malmö??

• Jen75

Jag har hittat jeans hitta på veromoda som inte va helt jätte låga. Dom va så man kan proppa ner magen i jensen hehe. Men dom va svarta lite slitna i stilen å skit fina tyckjer jag. 500 kr Billigt juh

Det var itne helt stuprör men väldigt smala. Hon i affären tyckte det va finare m inte helt stuprör på mej iom jag har ganska mkt rumpa å mage.

Sen hitta jag ett lila linne som jag ska ha till

Tack för alla tips. KRAM

• Xtinaa

Jag har hört/läst att stuprörsjeans med lite "häng" därfram är populärt,
    baggy kanske det heter.. men tycker dock inte att det är så snyggt.

Jag skulle valt ett par vanliga mörka jeans, med något fint linne

• Milimani

Tycker att du ska gå till en butik med jeans och prova vilka du ser bäst ut i och vilka du trivs i. Ta hjälp av personalen om du vill. Jag tycker inte att du ska bry dig om vilka modeller eller färger som är inne eftersom jeans i sig alltid är modernt men framför allt snyggt. Väsittande jeans är dyrt så därför skulle jag satsa på att investera i ett par som alltid funkar och som inte blir omoderna.
    Alla människor har olika kroppar så olika modeller och märken fungerar olika bra, så därför är det bäst att prova många par!! Själv trivs jag allra bäst i vanliga ganska tajta, men raka Filippa K -jeans.

Lycka till!

• Jen75

Anette31stog inte ngt märke bak men på lappen inne i byxan (den där tvätt råds lappen du vet)
    Style: CALA BECCA STR JEANS
    DESSIN:175666
    SIZE42/32"

LEA RIM

HOPPAS DET HJÄLPER NGT??!!!ANNARS GÅ IN PÅ www.veromoda.com. Jensen är m lite nervikta fickor bak till Inte helt strup rörs. men fina att ha i stölvar el även uppvikta en liten bit.

KRAM

Svar på tråden vilka jeans