Inlägg från: Anonym (förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad)

jag längre än han...

Känns så fånigt att skriva om mitt "lyxproblem"..men det är det, ett problem.
    Träffade för tre år sen en undebar kille...allt jag vill ha i en förpackning! Men..jag är 1,83 och han 1,77... Nu tänker alla: vad är problemet?? men jag känner mig alltid som en jätte bredvid honom.. har alltid haft killar på ca 1,90, fått känna mig liten och "tjejig"ibland brevid dom, men det gör jag aldrig med min kille, förutom då vi sitter ned(?)...jag vet att det är han jag kommer leva med, men jag kan aldrig ha en klack på mig o aldrig kunna klä upp mig med honom..hade ballerinaskor på ett bröllop nu! Det är inte jag...men jag hatar känslan att känna mig stor brevid honom....hur ska man komma över detta?..kanske man inte gör....
    Jag skäms verkligen över mina tankar då jag tittar på honom...min fina kille...åååh, blir tokig på mig själv, men man vill ju inte känna sig som "mannen" i ett förhållande...

Någon annan som är längre än sin kille där ute??Obestämd

• Svar på tråden jag längre än han...
  • Anonym (förvirrad)

det är inte det va? Ne, jag antar att det är lite mer "accepterat" nu och folk tittar inte mer om tjejen är länge..bara den där himla känslan jag vill ha bort..att alltid vara störst...

• Anonym (förvirrad)

mm, eller hur? man säger att kärleken övervinner allt, och jag vet, att jag aldrig kmer lämna honom för hans längd..men ibland när man kramar om tex killkompisar på 1,90 så myyyyser jag i deras famnSkäms

• Anonym (förvirrad)

haha, inlines, det ska jag tänka på..jobbigt i december bara...
    mm, ni har så rätt så...men klack på dessa cm!! Tror inte han tänker på det så mkt, men jag tycker bara inte om att han ska behöva titta upp på mig när vi ska på fest! åååh, måste skärpa mig, som sagt: kärleken är det viktigaste

• Anonym (förvirrad)
    Anonym skrev 2010-08-10 23:30:07 följande:

Längre än HONOM???

Tänk om han älskar dig, trots den bristande svenskan!

??
  • Anonym (förvirrad)

men att man orkar bry sig om at jag har fel ord i rubriken..? ja, skulle tro att han älskar mig trots bristande svenska.

Lillsnufflan: ja, jag ska inte sitta ned, där går gränsen...på bröllopsfotot alltså:)

• Anonym (förvirrad)
    länge ska det väl stå va??!! herregud kvinna, stava ordentligt!

FlörtFlört
  • Anonym (förvirrad)

Tack ska ni ha Känns lite bättre nu!!Skrattande fånigt, men som sagt, ingen som inte har vart där kan veta hur det känns..men nu ska jag koncentrera mig på honom istället för hans längd

• Anonym (förvirrad)

tack alla! Oj, anonym: mamma 181  och han 165, det var skillnad det , häftigft Men är man kär så är man juHjärta

• Anonym (förvirrad)
    Anonym skrev 2010-08-12 21:24:45 följande:
    Jag är 189 och min kära sambo är 172. Jag har haft problem med det och har det fortfarande ibland men som min sambo brukar säga till mig, hur kan du vara så ytlig och låta det komma emellan oss
    ja, där ligger jag i lä! Men han har ju helt rätt:-=)...Hittar man the one, ska man hålla fast i honom, även om han e lite mindre...horisontellt läge spelar det ju ingen roll*hehe*...
    189 är ju ganska långt för at vara tjej, snyggt!
    Jag skulle ha blivit 1,90, men de fick stop på mig till slut ..:)
  • Anonym (förvirrad)

japp, fick börja med sånt när jag var 13, men som tur var (och konstigt) så hade jag 4 nästan lika långa tjejer i min klass, så har aldrig kännt mig så extremt mkt längre än andra. Men ibland, när man haft klackar och är med en som är 1,60 så e det klart att man blir lite "stor"..men det bästa är att om man går upp i vikt då fördelas det över så lång kropp, hahah!
    Jag älskar att vara lång, man syns, tycker att jag alltid får respekt ganska fort och man försvinner inte i mängden..men med killar så är det ju lite synd, när han med stort H var kortare Men men...vad gör man!

Du är ju ganska mycket längre, har du klack? Vart hittar du byxor?? Det är mitt största krux, jeans och finbrallor!! Brukar åka till Barcelona( eller övriga spanien) på shoppingtripp, där av alla ställen har de byxor överallt till oss långa Bara för att de säljer dom långa så får man själv lägga upp

• Anonym (förvirrad)

haha, ja, gör det!
    De visste det redan då jag gick i 6an så i 7an börjades det med hormoner o annat pilleri...
    Sträck på dig och va stolt, du e snygg!

Svar på tråden jag längre än han...