• Fratris

jag längre än han...

Anonym skrev 2010-08-11 06:30:32 följande:

Men asså förstår du inte? Jag tycker det är jätteviktigt att min svenska pojkvänn ska kunna klara av att böja en sån simpel sak som "han" rätt?
    Jag vill inte kunna svenska språket bättre än min pojkvänn, med tanke på att jag inte ens är svensk medborgare. Så JAG hade lagt vikt på en sån här sak. Fast det är en löjlig sak.. Precis som dina 5 cm..
    Hade det hela handlat om hans nedre delar, hade jag förstått ditt dilemma...

Å andra sidan hade jag inte valt en man som är kortare, men det är ju med tanke på hur kort jag är!

Pojkvän stavas med 1 "n".

För att återgå till TS tråd: Jag kom INTE över att mitt ex var kortare än mig när jag hade klackar på mig (han var bara cirka 5cm längre än mig utan), och det tog slut efter över 2 år tillsammans. SJÄLVKLART inte på grund av hans längd, utan av andra orsaker, men nu när jag har en kille som är 193cm så inser jag verkligen hur viktigt det är för mig med längd... mycket mer än jag ville erkänna när jag var ihop med mitt ex! (Och då är jag "bara" 168cm).

Jag älskar också klackar och att känna mig kvinnlig, och det gjorde jag verkligen nästan aldrig med mitt ex. Vet inte vad jag vill säga med detta, bara att jag tror att de som själva inte varit där kanske inte alltid förstår problemet. Sedan finns det ju sådana som inte bryr sig alls, vilket ju är bra för dem :)

Ville nog bara säga att jag förstår precis hur du känner.
Svar på tråden jag längre än han...