Inlägg från: Emelieslängtan |Visa alla inlägg
  • Emelieslängtan

jag längre än han...

Anonym (förvirrad) skrev 2010-08-13 10:59:16 följande:
    ja, där ligger jag i lä! Men han har ju helt rätt:-=)...Hittar man the one, ska man hålla fast i honom, även om han e lite mindre...horisontellt läge spelar det ju ingen roll*hehe*...
    189 är ju ganska långt för at vara tjej, snyggt!
    Jag skulle ha blivit 1,90, men de fick stop på mig till slut ..:)
    Jag trivs att vara lång :) Lite jobbigt med kläder och skor bara (har strl 44) men det är inget jag inte överlever!
    Ibland kan jag sakna att ha en lång man men det brukar gå över rätt fort.

Tog du medicin som stoppade din längd? 
  • Emelieslängtan
    Anonym (förvirrad) skrev 2010-08-13 16:44:29 följande:
    japp, fick börja med sånt när jag var 13, men som tur var (och konstigt) så hade jag 4 nästan lika långa tjejer i min klass, så har aldrig kännt mig så extremt mkt längre än andra. Men ibland, när man haft klackar och är med en som är 1,60 så e det klart att man blir lite "stor"..men det bästa är att om man går upp i vikt då fördelas det över så lång kropp, hahah!
    Jag älskar att vara lång, man syns, tycker att jag alltid får respekt ganska fort och man försvinner inte i mängden..men med killar så är det ju lite synd, när han med stort H var kortare Men men...vad gör man!

Du är ju ganska mycket längre, har du klack? Vart hittar du byxor?? Det är mitt största krux, jeans och finbrallor!! Brukar åka till Barcelona( eller övriga spanien) på shoppingtripp, där av alla ställen har de byxor överallt till oss långa Bara för att de säljer dom långa så får man själv lägga upp
    Önskar faktistkt lite att jag också fått stoppmedicin. 180 hade varit lagom :)
     Hur visste de att du skulle bli så lång då? Jag började först bli lång i 7:an, i 8:an hade jag växt om alla.

Nej eftersom jag har haft jättesvärt med attt hitta skor så har jag typ levt i gympa och street skor halva mitt liv. Nu när jag äntligen hittat tjejskor i min strl så kan jag inte gå i dem, ser bara roligt ut :)
    Men en liten klack har jag på några utav mina skor.

Jag hittar inte byxor, jag fick byxor uppsydda. Lees jeans är jättebra, de är väldigt långa, t o m för långa för mig. Tyvärr har jag gått upp en del i vikt så jag kan inte ha deras jeans längre.
    Jag använder bara leggnings och strumpbyxor. Har en garderob full med klänningar ;) 
    Har på senaste tiden börjat använda jeggings, snyggt och väldigt bekvämt. I Halens - katalogen finns det byxor med lite längre längd.
    När jag gått ner några kilo till får väl jag åka till Spanien och köpa lite byxor då ;)

Svar på tråden jag längre än han...