I väntan på ett RB...
Usch, jag mår sämre o sämre nu....
Att inte få något besked gör mig smått knäpp. Det går inte många minuter på en timme som jag INTE tänker på vår kille som väntar på oss i Korea. Känner mig fullt disträ och har kortare stubin än vanligt.
Att man kan må såhär bara för att ha sett några kort! Undrar om vi som adopterar har samma hormoner som en nyförlöst mamma....?! Någon som vet?
Igår hände två bra saker här på jobb o jag trodde att ett RB skulle kunna göra det hela ännu bättre men icke!
Idag har allt bara strulat....
När vi adopterade från Kina var det annorlunda. Då fick man rätt snabbt reda på när man skulle åka. Om tiden sen var 2 månader fram var jobbig men inte SÅ jobbig som att inte veta. Känns som om vår akt har kommit bort någonstans i Korea nu...
Tog o mailade AC idag igen. mailade- vågade inte ringa igen... Får se vad jag får för svar.
Har inte hört något om BB heller på senaste tiden. Är det helt dött?
I kväll ska vi träffa en familj med en kille från Korea o det ska bli jättekul. Kanske blir det värre efteråt då man längtar ÄNNU mer. Iofs är det svårt att göra det...
Ville bara skriva av mig lite o se om jag har några "medsystrar" här som känner som jag- eller kanske hört någon ny info?
Mvh
Annika