• Anonym (Glad)

Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??

Fick idag ett efterlängtat plus...o undrar om det finns fler från Eskilstuna som vill följas åt..?Startar tråden anonymt då jag inte vill att alla ska veta än...om det inte gåt vägen denna gången heller....

• Svar på tråden Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??
  • Anonym (annah)

Oh Grattis!

Jag är Eskilstunabo, men har inte plussat, men försöker iaf

• Anonym (Glad)

Då hoppas jag du lyckas snart...så vi kan följas åt...=) Hur länge har du/ni försökt?
    tackar för grattiset....

• Anonym (annah)
    Anonym (Glad) skrev 2010-08-12 20:59:57 följande:
    Då hoppas jag du lyckas snart...så vi kan följas åt...=) Hur länge har du/ni försökt?
    tackar för grattiset....
    Vi har försökt i ca sex månader nu, och känns så surt att ingenting händer
    Hur länge har ni försökt nu innan ni fick plus?
  • Anonym (Glad)

Jag slutade med p-piller i november 08...blev gravid i oktober/november 09 som slutade i mf januari i år...o så nu har vi försökt sedan dess....när jag började tänka att vi får nog inga barn...vi lyckas inte...då hände det...fast det är svårt att släppa tanken...o speciellt nu när man visste att vi kunde....

• Anonym (annah)
    Anonym (Glad) skrev 2010-08-12 21:47:36 följande:
    Jag slutade med p-piller i november 08...blev gravid i oktober/november 09 som slutade i mf januari i år...o så nu har vi försökt sedan dess....när jag började tänka att vi får nog inga barn...vi lyckas inte...då hände det...fast det är svårt att släppa tanken...o speciellt nu när man visste att vi kunde....
    Okej då hoppas jag det går vägen för er nu
    Ja jag har ju aldrig varit gravid, så min största skräck är att jag inte ska kunna bli det, men vi har ju inte försökt så länge egentligen, men tycker hela tiden man läser om "wops blev gravid.." eller "ja vi blev gravida på första försöket" 
    Mjo kanske inte ska tänka på det så mycket, då kanske det tar sig. Vi har ju lagt bud på ett hus nu, och blir det vårt så kanske man har fullt upp med det och inte går i bebistankar hela dagarna
  • Anonym (Glad)

Preics...kände liksa dant..tyckte lla runt omkring blev gravida...o så tänker man..men vi då? när ska vi lyckas...o när jag fick mf sa alla...ja men de jag känner som fått mf har blivit gravida igen efter bara ngn månad...då vart det extra jobbigt att det drog ut på tiden...=)
    I vilket område har ni kollat på hus? arbetar du eller pluggar du?

• Anonym (vecka 13)

Hej!
    Kul att finna denna tråd, jag bor med i Eskilstuna och är i vecka 13. Grattis till plussset!!.
    Skulle vara kul att följas åt....../må så gott

• Anonym (Glad)

Tack det samma! Ja . jag tänkte att det kan ju vara kul o lära känna andra i samma situation..så man kanske kan lära känna varandra o ev träffas framöver...=) Har du alltid bott i eskilstuna? Hur gammal är du? Själv är jag 28 år..eller ja närmare 29 fyller ju i Oktober så...=)

• Anonym (vecka 13)

Go kväll!
    nej jag är igentligen från stholm men flytta hit 2002 och börja läsa på högskolan. Här blev jag kvar när jag träffa min samnbo:) jag är 29 år och har en liten son på 4 år.

Vi har försökt få till en liten i ca 1 år, sen gav jag upp totalt och då hände det....
     Vore kul att ses å följas åt.....
    Ge inte upp ni som inte plussat än....!!!! plötsligt så händer det......

• Anonym (Glad)

Kul med en till här! Du bor ju här nu så det är ju huvudsaken..=) Då är vi lika gamla...

Jag hade oxå gett upp om att det skulle bli barn här....och då fick jag eller vi ska jag väl säga.. plusset...men slutade i mf....så när jag igen gav upp och tänkte att det blir väl inget..så jo...så nu hoppas jag att "grodan" stannar kvar så det blir en bebis i april....

Håller med om att det vore kul o ses o följas åt framöver!

Svar på tråden Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??