• Anonym (Glad)

Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??

Fick idag ett efterlängtat plus...o undrar om det finns fler från Eskilstuna som vill följas åt..?Startar tråden anonymt då jag inte vill att alla ska veta än...om det inte gåt vägen denna gången heller....

• Svar på tråden Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??
  • hoopie

Jag o min lilla Isac ligger på sjukhus för han fick feber...sen några dagar tillbaka. Fy så jobbigt att se sitt lilla barn må dåligt o ha ont. Det var man inte alls förberedd på. Vilken oro man plötsligt fick när man blev mamma. Oj oj.. Men det är ju så de ska vara. Får hoppas vi får komma hem snart o ha det bra som vanligt igen. Har alla bebisar i tråden kommit nu tro ?

• EricaN81
    hoopie skrev 2011-08-06 17:25:53 följande:
    Jag o min lilla Isac ligger på sjukhus för han fick feber...sen några dagar tillbaka. Fy så jobbigt att se sitt lilla barn må dåligt o ha ont. Det var man inte alls förberedd på. Vilken oro man plötsligt fick när man blev mamma. Oj oj.. Men det är ju så de ska vara. Får hoppas vi får komma hem snart o ha det bra som vanligt igen. Har alla bebisar i tråden kommit nu tro ?
    Usch det låter inget visare! Hoppas Isac snart är pigg o kry! Vet man varför han har feber? Ja den där oron är ju jobbig...o jag som sagt att så ska jag aldrig bli...=/ o sen är man iaf så så man funderar o tänker om...men det är väl naturligt antar jag..=) Sköt om er och hoppas ni snart e hemma igen!
  • hoopie

Tack! dem tror nu att de kan vara virus.. Men vi får väl se. Börjar verkligen längta hem nu!

• Aljoro
    hoopie skrev 2011-08-06 17:25:53 följande:
    Hoppas han blir frisk snart.
  • hoopie

Vi fick åka hem idag Har varit feberfri nästan ett dygn, men ska tillbaka imorn på koll. Så det går åt rätt håll.. så skönt att vara hemma nu också :) Får ge alvedon vid behov.. 

• EricaN81
    hoopie skrev 2011-08-07 13:58:30 följande:
    Vi fick åka hem idag Har varit feberfri nästan ett dygn, men ska tillbaka imorn på koll. Så det går åt rätt håll.. så skönt att vara hemma nu också :) Får ge alvedon vid behov.. 
    Skönt att han är på bättringsvägen! Hur gammal är han nu? Förstår att det var trist o vara inlagd plus att han var dålig...=/  Sköt om er!
  • hoopie
    EricaN81 skrev 2011-08-07 16:23:06 följande:
    Skönt att han är på bättringsvägen! Hur gammal är han nu? Förstår att det var trist o vara inlagd plus att han var dålig...=/  Sköt om er!
    Han blir 7 veckor på Tisdag Ja de va inte kul.. mest jobbigt med oron över Isac.. Men nu börjar det ju bli bra :) Tack!
  • rockinjelica

numera ere oftast facebook som gäller, därför gjorde ja en grupp där avsett för just vi som träffats på den här tråden! så gå med i mamma-fika där;) fler som e aktiva där o det e där vi har planerat våra senaste mamma-träffar:) kramis

• EricaN81
    Benjaminsmamma08 skrev 2011-08-10 13:45:37 följande:
    2 veckor gammal idag. 
     (bilden är elliot dock 3 dagar gammal)

Storebror Benjamin å Elliot

Så fina killar du har fått!
  • fina familjen

eskilstuna här med, hoppas tråden inte är död

• hoopie

Alla vi fick barn 2011.. så är ganska tyst här nu tyvärr.. hehe

Svar på tråden Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??