Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

smslån??

Vilken jobbig sits! har aldig varit i en sådan men om man ska tänka långsiktikt så tänker jag såhär:
    Om inte soc hjälper dig med pengar kommer barnen till slut få genomlida att någon kommer o
    tar barnen ifrån dig, o det blir nog väldigt traumatiskt för barnen o de kommer minnas d för alltid. Kan
    inte sj ist be om att få de placerade i en familj (framförhållning) där du kanske kan få träffa de några timmar i veckan el dylik. O sen när allt ordnat upp sig så kanske du lättare kan få tillbaka dina barn än annars för det va du som var så stark o tänkte så mycket på barnens bästa att d va därför du valde att göra såhär... Var dem än hamnar så kan du väl bestämma att de ska ha varandra? O d kanske bara hanlar om någon vecka...

Får säkert massa påhopp om hur dum i huvet jag e som tänker såhär men jag tänker på framtiden o att de inte ska uppleva något trauma... Visst d kan bli trauma att bo hos främmande utan mamma, MEN mer trauma att först svälta, sen kommer män o hämtar alla o mamma bara skriker SEN bo hos främmande....

OM du inte kan låna hos nån du känner...

Svar på tråden smslån??