smslån??
jag har betanmärkningar + kronis
4 barn, ingen mat,välling,blöjor
VARTKAN MAN FÅ SMSLÅN BEVILJAT!! jag MÅSTE få in minst 1000kr idag för att vi ska klara oss
snälla,någon som vet!?
jag har betanmärkningar + kronis
4 barn, ingen mat,välling,blöjor
VARTKAN MAN FÅ SMSLÅN BEVILJAT!! jag MÅSTE få in minst 1000kr idag för att vi ska klara oss
snälla,någon som vet!?
Du inser inte att problemet kommer att bli ännu större nästa månad om du kastar dig in i SMS-lånekarusellen?
Låna av någon vän eller släkting eller sälj något du inte behöver eller vafan som helst - men ta inte SMS-lån. Det drar dig bara djupare ner i skiten.
Varför ser din ekonomi ut som den gör nu? Är det något tillfälligt? Om du vet att din ekonomiska situation kommer att förbättras avsevärt under nästa månad så kan du googla på sms-lån om du inte hittar någon annan väg. Annars föreslår jag att du kontaktar soc.
jag vill bara ha svar på -VART KAN JAG BLI BEVILJAD LÅN PÅ 1000 KR??
ja kan inget annat göra än ta den utvägen.tyvärr
www.google.se/search%C3%A5n+betalningsanm%C3%A4rkning&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a
Smslån är det absolut värsta du kan ta, försök att låna av någon istället. Sen behöver du ju helt klart reda ut din ekonomi för kommande månader för att inte hamna i skiten igen .
Tar du sms lån nu så är du i en jävla karusell sen som är svår att ta sig ur.
det är just för tillfället,soc hjälper mig inte..jag har söktpå bra många sms-lån men fått avslag!
jag måste ha pengarna idag...ååh, jag blir så orolig för barnen..dom frågar efter välling & jag fårsäga att det är slut..känner mig såå värdelös!!
Som ovanstående skriver så är det egentligen att göra hålet du sitter i ännu djupare genom att ta smslån. Om det verkligen inte finns någon annan utväg såsom låna av någon, sälja något etc och du vet att du med säkerhet kan betala tillbaka smslånet inom angiven tid så kan det vara en mycket tillfällig akut lösning. Har inte aning om vilka som är långivare och som lånar ut till de med betanm men googla på smslån betanm så kommer säkert de upp som kan erbjuda dig lån. Jag har en vän som gjorde det för en tid sen och sen inte kunde betala tillbaka i tid och det blev en fruktansvärt dyr och jobbig historia för henne. Jag kunde till slut låna henne till hälften och sen fick hon låna på flera andra håll av anhöriga och vänner. Så tänk över det ordentligt. Men jag förstår paniken när de viktigaste sakerna till barnen är helt slut och inga pengar finns...
Ring kyrkan annars och be attfå prata med diakonen, det är ganska ofta som de har möjlighet att ge pengar i sådana här fall. Ingen återkommande utan engångsföreteelse och då behöver du inte heller betala tillbaka.
Hoppas verkligen det löser sig!