smslån??
jag har betanmärkningar + kronis
4 barn, ingen mat,välling,blöjor
VARTKAN MAN FÅ SMSLÅN BEVILJAT!! jag MÅSTE få in minst 1000kr idag för att vi ska klara oss
snälla,någon som vet!?
jag har betanmärkningar + kronis
4 barn, ingen mat,välling,blöjor
VARTKAN MAN FÅ SMSLÅN BEVILJAT!! jag MÅSTE få in minst 1000kr idag för att vi ska klara oss
snälla,någon som vet!?
Ring soc du kan få mat bidrag eller ring kyrkan du kan få hjälp med det nödvändigaste att ta sms lån är ofta början en lånekarusell som blir dyr
Alltså, så extremt farligt är det inte att ta ett smslån på 1000 kr. Nästa månad ska ts betala tillbaka ca 1300 kr, vilket jag tror ts är helt medveten om. Ibland kan smslån vara den väg ut som folk vill ta, utan att det egentligen inte ska betyda någon domedag. Antar att ts är vuxen dessutom.
Finns det ingen vän granne släkting kollega som kan hjälpa dig? Har du frågat det är tufft jag tror många har förståelse
Om man inte kan betala 1300 nästa månad så är det kanske man måste ta ännu ett lån och snabbt blir det höga räntekostnader varför tror ni alla varnar för sms lån de som tar det hamnar ofta snabbt hos kronofogden
Man får ju anta att Ts är så pass vuxen att hennes konsekvenstänkande faktiskt fungerar någorlunda.
När man har kass ekonomi kan det komma en månad med ökade utgifter som helt förstör ens budget. Då kan man sitta där utan mat, och känner man att man kan betala tillbaka lånet nästa månad så får man som vuxen ta beslutet om lån om man vill.