Inlägg från: Golden Robot |Visa alla inlägg
  • Golden Robot

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Är det nån som är på att ses tisdag förmiddag före Ninus kurs? Känner förvisso av en begynnande förkylning, men hoppas att det bara är falskt larm :)

• Golden Robot

Ja, Ninus; får jag hålla mig frisk så kan jag vid halv elva. Ska vara vid Djurgården först halv två. Veckan därefter har vi läkartid på tisdag förmiddag; Nora ska halvårsbesiktas. Hur länge till håller fotokursen på förresten? Vore himla kul att få se några av dina bilder också! Hoppas att vi snart får till en träff med alla :) Jag har nog inte sett Julian och Edvin sedan där i början av juni tror jag det var. Ha det bra så länge och kram alla!

• Golden Robot

Vad skönt LadyMy att de verkar vara nåt på spåren med Julians eksem nu :) Hoppas att det blir bra!

• Golden Robot

..medan vi nu blivit förkylda... Hade hoppats Nora skulle klara sig den här gången eftersom hon nyss var sjuk, men hon är lika snuvig som sina föräldrar.

• Golden Robot

Usch, ögoninflammation är inte skoj, och så är det väl oerhört smittsamt..? Hoppas han blir frisk snart o att ni andra klarar er. Jag kan inte heller nästa tisdag då vi har läkartid för sexmånaderskontroll kl 11, så även där precis.. Och det är väl sista gången på kursen Ninus? Synd. Var bra att ha nåt att knyta upp det på tyckte jag så visste man på ett ungefär och kunde boka in annat på andra tider istället så tisdag f m var lite löst vikt för Dalagatan :) Förresten Haligh så har vi nyss kommit hem från storhandling på ICA Maxi. Vill så gärna ha Nüby Nibbler som de säljer där men den är slut och de vet inte när den kommer in igen. Om du skulle få syn på den nån gång när du är där - själva handtaget alltså - får du gärna meddela mig :) Hoppas få se er alla snart! Kramar!

• Golden Robot

Välkommen hem Roszi! Låter som ni hade det riktigt bra på resan Det där mama verkar ju spännande. Nån mer som tänkte gå? Själv ammar jag ju fortfarande en hel del, men borde ju inte göra det när det är dags för galan. Här har det förresten gått lite trögt med maten de senaste dagarna. Lillfröken har ätit jättedåligt; ingen mat, möjligen lite gröt och ganska dåligt med amningen också. Dock är hon vid gott mod så det är väl bara att vänta ut. Idag gick det i alla fall ner mer gröt. Hon far runt som ett livet skållat troll så hon gör ju av med en del också.. Ninus: Hur har det gått med njurröntgen? Var det OK att röntga? Är det förresten nån som har lust att ses nåt snart? Kram!

• Golden Robot

Ja, jag kikar och kikar i den där stackars munnen, men har hittills inte skådat några tecken på tänder. Jag fick visst mina rätt sent. Onsdag är jättebra för oss. Imorrn ska vi på avtackning på jobbet kl tre men hinner i och för sig ses innan. Dock vill jag nog inte komma dit i lekkläder.. Vi gick förbi Vasaparken igår; helt galet ju! Är kanske inte likadant i veckorna..?

• Golden Robot

Jag ses jättegärna imorrn; spelar inte så stor roll var bara Norisen inte behöver sitta i bara vagn eller knä, men det gör ju inte era små gärna nu heller

• Golden Robot

Det där med (efter) halv elva-elva passar oss bättre än nio, då Nora har rätt sena vanor; har nyss somnat och vaknar omkring nio - i vår säng. Då får jag inget gjort själv under tiden eftersom jag inte vågar lämna henne ensam. Tidigare kunde vi bygga vallar med kuddar under madrassen, men dessa kryper hon numera över om man inte är där och passar...

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?