Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-17 07:00:14 följande:
Manuell citering:
"Haha, men alltså nu börjar jag tro att du är sponsrad av någon av de gravida damerna här på FL! ;) Eller är det så att du är en av dem och hoppas på att få över lite "lesbiskt kött" till tråden? Eller så är du bara klarsynt nog att inse att loppet är kört och att jag inte har någon annan väg att vandra..."
Avslöjad! Skönt att kunna säga det då det känts som en tung hemlighet att bära på. Jag är inte sponsrad av en annan tråd utan av Örebro Turistbyrå.

Du är förlåten, jag förstår att man i dagens Sverige måste ta alla (jobb)chanser man får.
Ungefär som med mig då, räck ut ett finger så tar jag... så mycket jag kan.
eurice skrev 2010-08-17 20:12:40 följande:
wtf.-. känns som jag hamnat lite offside i tråden, eller jag hänger inte med i svängarna riktigt. kanske förstår jag inte heller den interna lesbiskaFL-humorn, my bad.
ja ja med detta vill jag bara ha sagt, att ja ni får välja mig om ni vill. ( inte alls desperat) , men inte så gammal, ej heller butch- men ändå en trevlig prick.
okej tjejer, det är svårt det här med tjejer, det kan vi i allafall vara överens om!
Interna lesbiska FLhumorn! :) Jag hänger inte heller med, och det känns som att tråden utvecklas åt en helt oplanerad riktning. Men det är okej. Mer än okej faktiskt.
Men hur ska vi göra för att "få varandra"? Vem vågar ta första steget? Vill vi? Eller ska vi fortsätta att sukta och leta och sucka?
Eller om jag frågar så här: hur vill du/ni bli uppraggade?
Jag skulle tycka att det var trevligt om någon kom fram på dansgolvet. Eller kommenterade ett bok- eller filmval (om vi skulle träffas på en biograf eller bibliotek). Eller bjöd mig på en öl (så att jag kan bjuda tillbaka). Eller sa att jag är sexig när jag skrattar/dansar. Fast det funkar att bara dra mig tätt intill eller trycka upp mot en vägg.
Anonym (woohoo) skrev 2010-08-17 22:18:42 följande:
TS sade "Jag skulle Lätt kunna tänka mig en äldre kvinna, men problemet är att jag inte vet Hur jag ska träffa henne. Det är liksom moment 22 över det här.
Var finns ni? Jag är för ung för golden ladies..."
Du, jag känner mig också för ung för Golden Ladies and I'm pushing 40, honey! ;) Ok, två år kvar, men ändå.
Var vi finns? Regnbågsmammor som jag själv finns: på jobbet, på väg till dagis, hemma och utfodrar och nattar kidsen, sedan på FL en stund tills vi däckar lika sorgligt of*****e som dagen innan. Men ibland går också jag på stadens gator som en vanlig kvinna, så du får väl passa på vid ett sådant tillfälle. ;)
Jag ska, jag ska! Nästa gång jag ser dig går jag fram och säger hej. ;)