Inlägg från: Rynkigutanpåslätinuti |Visa alla inlägg
  • Rynkigutanpåslätinuti

Hur ska jag göra för att få ligga?

FL verkar ju annars vara nerlusat med kvinnor vars högsta dröm är att sexa med en annan kvinna. Antar att de går bort då de kanske bara i sin gravidhormonstinna värld bara vill leva ut en temporär fantasi.

• Rynkigutanpåslätinuti

Men det är ju så det funkar. Alla kvinnor som vill ligga tar tacksamt emot vad de får. För en kåt heterokvinna är varje man guds gåva till kvinnan. För en homokvinna är varje kvinna guds gåva till kvinnan. Flört

• Rynkigutanpåslätinuti

Citatfunktionen fungerar inte.
    "Nä, men jag menar mer att killar från tidig ålder har fått lära sig att ta för sig (på alla plan) och att det därför är lättare för dem att (sex)ragga,"

Tänk istället att killar sedan tidig ålder varit tvungna att hantera att få en massa nej när de raggar men att ändå inte ge upp.

• Rynkigutanpåslätinuti

Då återstår väl bara att beta av alla hobby-bin på FL. Fördelen är att så länge kvinnor blir gravida så kommer utbudet finnas. Skrattande

• Rynkigutanpåslätinuti

Manuell citering:
    "Haha, men alltså nu börjar jag tro att du är sponsrad av någon av de gravida damerna här på FL! ;) Eller är det så att du är en av dem och hoppas på att få över lite "lesbiskt kött" till tråden? Eller så är du bara klarsynt nog att inse att loppet är kört och att jag inte har någon annan väg att vandra..."

Avslöjad! Skönt att kunna säga det då det känts som en tung hemlighet att bära på. Jag är inte sponsrad av en annan tråd utan av Örebro Turistbyrå. Gråter

• Rynkigutanpåslätinuti

Men hur vet ni att den andra är bi/lesbisk? Kan ju vara bra att veta innan man hånglar upp någon mot närmsta vägg. Är den osäkerheten ett stort hinder i ert raggande?

• Rynkigutanpåslätinuti

Va! ingen uppvaktning. Inga långa dejter med vin och mat! Bara sådär pang på???

• Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (woohoo) skrev 2010-08-18 12:50:43 följande:
    Medelålders småbarnsmammor är i allmänhet praktiskt lagda, men det ena utesluter definitivt inte det andra!
    Måste erkänna att jag har en lång och väl dokumenterad svaghet för ensamstående småbarnsmammor av just den anledningen.Oskyldig
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (woohoo) skrev 2010-08-18 13:53:46 följande:
    Det låter hoppfullt att det finns de som har en svaghet för min sort också! ;)
    Fast det brukar vara såna som gillar att vara med män. Hoppas jag inte gjorde dig besviken nu.
  • Rynkigutanpåslätinuti

Ni kan båda PM:a mig så förmedlar jag. Diskretion är en del av min läggning.

Svar på tråden Hur ska jag göra för att få ligga?