Inlägg från: Anonym (woohoo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (woohoo)

Hur ska jag göra för att få ligga?

Är också i samma sits. Jag tycker att problemet många gånger kan sammanfattas i den gamla flatvitsen:

"Vad tar flator med sig på andra dejten? Svar: Flyttlasset"

Är också en förbannat attraktiv flata i mina bästa år men eftersom jag har småbarn är det liksom inte så ofta man kommer ut på nåt flatställe längre och jag är inte ens säker på att jag skulle passa in. QX går bort av en väldig massa anledningar. Arbetar i en "flat-tät" bransch och är 100% öppen (det måste man vara om man ser så jämrans heterofil ut som jag, ha ha) men inte fan händer det nåt. Jag antar att både jag och de andra är värdelösa på att flirta. Och sen är jag lite picky också. Men säger absolut inte nej till lite kravlöst rullande i höet om det skulle bjudas!

• Anonym (woohoo)

TS: katt är ok, men glöm tekannan och skaffa dig en MILF i lagom mogen ålder istället. En sån som jag som kommit över det där att jag måste gifta mig med varenda fruntimmer jag slaskar mule med, ha ha!

• Anonym (woohoo)

TS sade "Jag skulle Lätt kunna tänka mig en äldre kvinna, men problemet är att jag inte vet Hur jag ska träffa henne. Det är liksom moment 22 över det här.

Var finns ni? Jag är för ung för golden ladies..."

Du, jag känner mig också för ung för Golden Ladies and I'm pushing 40, honey! ;) Ok, två år kvar, men ändå.

Var vi finns? Regnbågsmammor som jag själv finns: på jobbet, på väg till dagis, hemma och utfodrar och nattar kidsen, sedan på FL en stund tills vi däckar lika sorgligt of*****e som dagen innan. Men ibland går också jag på stadens gator som en vanlig kvinna, så du får väl passa på vid ett sådant tillfälle. ;)

• Anonym (woohoo)

hurskaruhare: Man tackar för komplimangen!

TS: inte mig emot! :)

• Anonym (woohoo)

Medelålders småbarnsmammor är i allmänhet praktiskt lagda, men det ena utesluter definitivt inte det andra!

• Anonym (woohoo)

Det låter hoppfullt att det finns de som har en svaghet för min sort också! ;)

• Anonym (woohoo)

Besviken? Varför?
    Jag har aldrig varit med en man.
    Men det är hur som helst kul att det finns de som inte backar för att en kvinna (homo hetero or whatever) har barn!

• Anonym (woohoo)

"Något kravlöst, enkelt, trevligt, fint, hårt, vackert, dekadent. Ja!"

Låter trevligt.

Om jag skulle vara den utvalda kan man dessutom diskutera både politik, film, litteratur och konst med mig!  ;)

• Anonym (woohoo)

Ha, ha, ha! Vilken ivrig matchmaking! ;)

• Anonym (woohoo)

Tur att man inte är stockholmsflata då utan bara bor på nära pendelavstånd!

• Anonym (woohoo)

Cesaria Evora! Inte illa! En av mina favoriter!
    Det här blir spännande! ;)

• Anonym (woohoo)

Waaaaaaah! Din hotmailadress funkar inte!

• Anonym (woohoo)

Signed, sealed and delivered! Kolla din mail!

Svar på tråden Hur ska jag göra för att få ligga?