Alla vi som ruvar i augusti 2010!!!
Ruvardag 1 här!! Fler som ruvar??? Ska vi följas åt och leta graviditetssymtom tillsammans?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 19:19
Långtidsodlat embryo (5 dagar). Toppbetyg!!
Ruvardag 1 här!! Fler som ruvar??? Ska vi följas åt och leta graviditetssymtom tillsammans?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 19:19
Långtidsodlat embryo (5 dagar). Toppbetyg!!
ET för mig idag. Fick ett toppembryo tillbaka. Andra IVF.
Är det din första IVF?
Härligt! Detta är min 3:je IVF, andra syskonförsöket. Fick en dotter 09 på första försöket. Fick också ett toppembryo igår!! Härligt, vi får stötta varann här!! Din första IVF?
hänger oxå på :)
Fick 2 embryo insatta idag, ett 4-celligt och ett 5-celligt. Båda var fina sa både läkaren och labbtjejen :)
Mitt tredje IVF, 1 + men MA i vecka 7-8 någonstanns och 1 - (inga barn sen tidigare)
Hej hej!!!!! Ruvardag 6 för mig...är hungrig som ett monster o trött...men jag vet inte ömma bröst får man ju av proggisarna..detta är min 2:a ivf..fick ett tredagars tillbaka och ett till frysen....jobbiga jobbiga väntan!!! När tror ni man tidigast vågar testa när kan det om möjligt visa ett plus???? kram till er alla
Hej!!
Härligt med fler ruvare i gänget!!
spattanjansson: Håller tummarna för att det tar sig denna gång!! Nu har du ju två stycken så måste chansen bli större också!!
lellisen: ÅÅ det låter som att du har graviditetsymtom!! Roligt!! Jag tjuvtestade + med min lilla tjej runt dag7. Men det är ju olika från person till person hur mycket hormon det hinner bildas. När har du TD?
Kram Tjejer!
Hej! Är på RD 6 idag, har gjort FET. Jag har mått riktigt dåligt idag, är trött och underlig... Men är det inte för tidigt att känna av något? Jag tar både zumenon och lugesteron så det kan väl vara de som spökar också...
Svea Maria: tror defenetivt inte att det är för tidigt..vid mitt första IVF när jag plussade så kände jag typ redan dag två att det började hända nått i kroppen. Ömma boobs säger dom ju är progesteronet man tar..men jag vet inte...vid mitt andva IVF som blev minus kände jag inga ömma bröst och då tor jag ju med crinone....
Hej hej...jag har testdatum den 26:e känns som en evighet ju........dag 9-10 i helgen tror jag att jag kommer testa kommer inte kunna hålla mig...
hmmm vad är zumenon och lugesteron???
Zumenon är östrogenhormon och lugesteron är progesteron vaggisarna. Jag blev gravid vid mitt förra FET (har en son som är 1år 4 mån) men jag minns inte att jag mådde så här illa då... Hrm, kan det kännas mer om båda embryona tagit sig? Jag har testdag 27 men tjuvtestar nog 25...
Följer er gärna åt!
En till som ruvar, ruvardag 2 idag. Gjorde ett FET i naturlig cykel igår och fick ett 3-celligt tillbaks - har jag mindre chans , tror ni? Vår dotter som är 1 år kom till via ett FET och 'hon' var 4-cellig...