Alla vi som ruvar i augusti 2010!!!
Ruvardag 1 här!! Fler som ruvar??? Ska vi följas åt och leta graviditetssymtom tillsammans?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 19:19
Långtidsodlat embryo (5 dagar). Toppbetyg!!
Ruvardag 1 här!! Fler som ruvar??? Ska vi följas åt och leta graviditetssymtom tillsammans?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 19:19
Långtidsodlat embryo (5 dagar). Toppbetyg!!
spattanjansson - Jag gör som min läkare sa efter FET, hon sa att ska leva som när man är gravid. Idag så lyftade jag en fotölj och så inbillade jag mig att jag fick ont i magen men tror nog inte att det var nån fara. Det är väl de första dagarna efter FET som man ska undika att lyfta tungt och att ta ut sig fysiskt... men när jag går och känner efter alla "krämpor" så börjar jag så snabbt inbilla mig en massa saker...
Hej alla här har ni den tokan som ska testa såå tidigt hela tiden...mitt TD är den 26:e....så ja det är sex-sju dagar för tidigt att testa nu vet ju det och ändå tycker jag det borde vara ngt svagt svagt om det skulle vara??
lellisen - jag har inte testat tidigare än 2 dagar innan min testdag så jag vet inte hur snabbt det kan synas. Men sist när jag då testade på RD 13 så var det ganska svagt positivt så vet inte hur många dagar tidigare det skulle ha visat.
Ok ja jag får vänta och se det visar ju sig men man blir så ledsen vid ett minus allt känns så förgäves.....så jobbigt!!!! Är det någon annan som vet om minus kan bli plus så berätta gärna så lite lite hopp kan stanna kram på er alla
Ja jääääättetunga lyft är kanske onyttigt. Igår när vi var på resturang beställde jag spanska charketurier och det var bl.a. Lufttorkad skinka som jag älskar, men efter en tugga blev jag nojig och gav den till min man :)
ÅHHH, så gott! Jamón serrano eller prociutto är mina favoriter också
Det var ett grav. tecken sist jag var gravid med dottern, jag ville endast uteslutande ha lufttorkad skinka och köpte på mig massor som jag sen vräkte i mig. Om nätterna vaknade jag och måste upp för att dricka eller äta salami eller skinka...
Köpte prociutto idag - men mest för att jag gillar det och för att inbilla mig att jag kanske kommer få cravings efter det Hoppas går ju!
Men än så länge har jag inga sådana symptom, vilket skrämmer mig och gör mig besviken
... och man kan äta sådan skinka om man fryser den i 4 dygn - men det visste ni väl allihopa???
...dvs. om man tror sig vara gravid och inte vill ta risken... (hmm, för snabbt på med mina inlägg, sorry!)
Tid för barn: jaaapps det visste jag! Älskar prusciotto. Brukar äta ett par kilo när vi är i Italien :).
Ruvardag 3 idag vaknade jag att jag hade lite ont i magen. Det spändes lite..lite som mensvärk. Hoppas det är nått bra, nästan för tidigt iallafall för mens...
Vet ni jag ligger och solar på en klippa i Brantevik (Österlen) och drömmer om ett sommarhus i krokarna :) har det himla skönt!