Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

FIX vinteroverall?

Nu är ju fix overallen ny modell för iår då den andas och har 10000 vattenpelare så man kan nog inte jämföra den med förra årets modell. dock vågar jag nog inte köpa den då jag tycker att den är för billig för att ha 10000 vattenpelare, ingen overall med den vattenpelaren kostar under 1000:- så därför undrar jag om det är "något" fel med den. Men jag skulle inte bli förvånad om den är kanonbra. Det jag märkt med fixkläder är att reflexer inte håller måttet.jag fick reklamerat skaljackan efter 2 mån då reflexet börjat lossat, nu ser jag samma tendenser på den nya vi fick, så jag får gå tillbaka med den med och då skulle jag få pengarna tillbaka. Har läst här på FL att fix inte har så där jättebra dragkedjor vilket  som tex pop har. Däremot är skaljackan väldigt bra, sonen har varit ute i ösreng med den jackan i flera timmar och inte blivit blöt.

Nu vet jag inte var ts bor, men bor du där det är riktigt vinter hade jag övervägt att köpa den, men inte här på västkusten då overallen måste tåla simturer i vattenpölar, åka på rumpan på berget mm.

Svar på tråden FIX vinteroverall?