• Anonym (undrande)

Xanor - 4mg

Är de nån "fara" att käka 4 mg xanor? Tog först två vid 21:15 och de övriga tv nu vid 22:30.
    Jag har ätit xanor förut men kan inte minnas hur mycket jag åt då (överdoserat även förut alltså) men kan inte minnas hur mycket jag överdoserade så skulle må bra av att hröa av någon annan som ätit/äter xanor och vet om det är farligt på nå vis.

Det är flera år sen jag åt xanor sist och det är bara sista dagarna jag fått det igen. Åt 1 mg i måndags, 2 mg igår och så tog jag 4 mg idag.

Och ja, jag vet, man ska inte överdosera och bla ha blaha.. men nu är det som det är..
    jag har iaf inte tagit zopiklonen jag tänkt ta, även om jag har dem framför mig här...

• Svar på tråden Xanor - 4mg
  • klyban
    Anonym (undrande) skrev 2010-08-19 00:16:47 följande:
    Nej det är väl är tyvärr så att dessa tabletter inte funkar som de ska för mig. För jag BORDE känna mer än jag gör, det var ju det jag ville.

Jag hade bara en uthämtning på recepten så förmodligen blir det inte mer än så här. Skulle väl kunna få fler utskrivna men ska försöka vara den starka att inte be om dem. Vet tyvärr bara att jag känner triump när jag går därifrån med recepten i hand. Som ett barn i en godisbutik. Det sprudlar om mig. Usch. Har inte erkänt det för nån :( Ska vara tyst. Skäms. Fan.

Tycker ju att jag borde stupat, ville ju få känna den känslan. Vill egentligen bara ta mer nu, vill ta mer för att få känna mer men det skulle väl vara dumt antar jag. För om man jag lyssnar på er så är det tydligen en hög dos. Vill ta mer zoppar, med xanor, mer av allt. Dricka till för att förstärka. Fan fan fan.

Hur kommer det sig att jag inte är mer lost än jag är =(
    För du har mer problem än vad du vågar erkänna här.
  • Anonym (undrande)
    klyban skrev 2010-08-19 00:19:19 följande:
    För du har mer problem än vad du vågar erkänna här.
    Än jag vågar erkänna?
    Vad är det jag inte vågar erkänna? Tycker jag varit rätt öppen...
  • Anonym

Varför ska man okeja ett missbruk? det e ju det du vill, Ts....säg inte att det inte e så. Du vill höra om det e okej att ta så o så mkt..bla.bla bla. Blir skit irreterad. Ta det som du blivit ordinerad. Sitt inte o be om råd på familjeliv ang ditt misbruk. E väl inte riktigt vad den här difan handlar om!

• klyban
    Anonym (undrande) skrev 2010-08-19 00:22:35 följande:
    Än jag vågar erkänna?
    Vad är det jag inte vågar erkänna? Tycker jag varit rätt öppen...
    För de mängder du säger du tar, brukar sänka alla människor utan tolerans.
  • Anonym (undrande)
    klyban skrev 2010-08-19 00:25:45 följande:
    För de mängder du säger du tar, brukar sänka alla människor utan tolerans.
    Brukar det de?
    Liksom, varför är jag inte sänkt då?
    hur länge brukar tolerans sitta i? För det ver ju över 3 år sen jag åt xanor regelbundet. Hade en överdosering av stesolid för 2.5 år sen, men det var inte mina tabletter.
    Har verkligen inte ätit några "starka" mediciner sedan exakt sept-08.

Hade hoppats på bättre effekt. Vill just nu ta mer tabletter och/eller alkohol för att få igång effekten .
  • Anonym

Allvarligt!

Anonym (undrande) skrev 2010-08-19 00:30:56 följande:
    Brukar det de?
    Liksom, varför är jag inte sänkt då?
    hur länge brukar tolerans sitta i? För det ver ju över 3 år sen jag åt xanor regelbundet. Hade en överdosering av stesolid för 2.5 år sen, men det var inte mina tabletter.
    Har verkligen inte ätit några "starka" mediciner sedan exakt sept-08.

Hade hoppats på bättre effekt. Vill just nu ta mer tabletter och/eller alkohol för att få igång effekten .
    Allvarligt...."Hade hoppats på bättre effekt. Vill just nu ta mer tabletter och/eller alkohol för att få igång effekten"  du behöver söka vård! Inget illa menat, men du har ju ett beronde. Eftersom du befinner dig på FL antar jag att du har barn....tänk på dom o ta ditt ansvar!
  • UntilTheDark
    Anonym skrev 2010-08-19 00:42:42 följande:
    Allvarligt!Allvarligt...."Hade hoppats på bättre effekt. Vill just nu ta mer tabletter och/eller alkohol för att få igång effekten"  du behöver söka vård! Inget illa menat, men du har ju ett beronde. Eftersom du befinner dig på FL antar jag att du har barn....tänk på dom o ta ditt ansvar!
    Alla som befinner sig på FL har INTE barn. Vill bara påpeka...det är många här, även jag som inte har barn.
  • Anonym (undrande)
    Anonym skrev 2010-08-19 00:42:42 följande:
    Allvarligt!Allvarligt...."Hade hoppats på bättre effekt. Vill just nu ta mer tabletter och/eller alkohol för att få igång effekten"  du behöver söka vård! Inget illa menat, men du har ju ett beronde. Eftersom du befinner dig på FL antar jag att du har barn....tänk på dom o ta ditt ansvar!
    Jag har varit tablettfri i några år, det är nu först igen (sista veckan) som tabletter återkommit till mitt liv.

Man behöver inte ha barn för att vara medlem på fl. 

Jag blev medlem 03 för att jag då var gravid men var tvungen till abort. Sedan dess har jag sidan kvar för att jag vet att det är ett väldigt aktivt forum här och därmed kan man oftast får svart snabbt. Vet ingen annan sida som man kan få det på. 
  • blackpuma
    Anonym (undrande) skrev 2010-08-19 00:47:39 följande:
    Jag har varit tablettfri i några år, det är nu först igen (sista veckan) som tabletter återkommit till mitt liv.

Man behöver inte ha barn för att vara medlem på fl. 

Jag blev medlem 03 för att jag då var gravid men var tvungen till abort. Sedan dess har jag sidan kvar för att jag vet att det är ett väldigt aktivt forum här och därmed kan man oftast får svart snabbt. Vet ingen annan sida som man kan få det på. 
    Flashback?
    Vill du ha korrekta svar på drogrelaterade frågor så ställer du inte dom i moralens högborg där den allmänna uppfattningen är att droger är av nån konstig anledning "fel" och man använder inte såna punkt.
  • Hugful80

Ta det lite lugnt med tabletterna. Jag har/hade tolerans och kunde käka 6-7mg innan jag blev bäng. Men då kunde jag vakna mitt i natten på soffan med TV:n på och hade ingen aning om hur jag kommit dit. Problemet med benso i allmänhet och xanor i synnerhet, enligt mig, är att men blir ju så jävla sugen på att bli mer bäng.

"Nej, men en halva till kan jag ta" och sen sitter man där och vet varken ut eller in.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
Svar på tråden Xanor - 4mg