• klarafärd

homosexuell tonåring

Hur skulle ni reagera om ni fick veta att er dotter eller son var homosexuell?

• Svar på tråden homosexuell tonåring
  • Shadilly

Kul att de vet, det är inta alla som kommer på det förrän senare.

Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Will i am

Skönt att dem vågar stå för vad dem är. Och att dem känner tryggheten i att berätta. Mina vänner som är homosexuella har vetat att dem varit det sedan barnsben . Och dem vågade inte berätta förrän dem var i vuxen ålder. Var stolt att du har en trygg relation med ditt barn / ungdom. Och stötta. Där finns många motgångar i livet!

• Will i am

Jag skulle krama om min son och säga att jag älskar han och är stolt och stöttar han i alla lägen! Han är mitt högt älskade mirakel oavsett sexuell-läggning.

• Risifrutti

Det skulle de aldrig få för sig, för de skulle ha lärt sig från början att män och kvinnor är gjorda för varandra och inte män för män eller kvinnor för kvinnor.
    Det är så mänsligheten är skapad, homosexualitet går emot naturen.

• Shadilly
    Risifrutti skrev 2010-08-19 03:03:12 följande:
    Det skulle de aldrig få för sig, för de skulle ha lärt sig från början att män och kvinnor är gjorda för varandra och inte män för män eller kvinnor för kvinnor.
    Fast det finns ju i naturen, så det argumentet har ju fallit för längesedan och duger mest om man har svans.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Risifrutti
    Shadilly skrev 2010-08-19 03:07:52 följande:
    Fast det finns ju i naturen, så det argumentet har ju fallit för längesedan och duger mest om man har svans.
    Hmm maybe men det är min personliga åsikt. 
    TS ville ha ett svar så jag svarade endast på hennes fråga 
  • Risifrutti

människor blir ju till just genom heterosexualitet så det är ju så naturen egentligen ska se ut

• Risifrutti

vad skulle hända om hela världen blev homosexuell? Hela mänskligheten skulle antagligen stanna till eller så skulle man väl få börja klona nya människor eller något.

Är emot allt som går emot naturen och dess gilla gång.

• mi07va
    Risifrutti skrev 2010-08-19 03:03:12 följande:
    Barn till sådana föräldrar brukar göra tvärtom...

Som svar till TS fråga så skulle jag också ge stöd till mina barn!
    Freja 070402 Maddox 100216
  • trollbottom

Jag  skulle  säga  som  mina  föräldrar  skulle  säga "jaha" Sen skulle vi åka på pride tillsammans  

Att tro att det  inte skulle hända bara för att man  tror det är emot naturen är bara naivt och outbildat. Som om man skulle kunna styra naturen och fostra

Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
Svar på tråden homosexuell tonåring