Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
Tyvärr fick han mer eller emigrera från landet då han inte var politiskt korrekt nog.
http://www.dn.se/debatt/kulturarv-ligger-bakom-invandrarnas-brottslighet-1.421859
En liten rättelse Ingvar kamprad är född i Sverige, men har sina rötter i Tyskland.
Står det "ställ tusen frågor till mig" i pannan på alla som ska rösta SD. eller " jag har en skyldighet att svara på allt skruvat skit ni bara kan komma på"? Man kan tro det när man ser alla halvtröga vurmare med sina frågor här.
Ni kan säkert få svar på era frågor om ni skriver till en SD-politiker.
Jag har läst att många vänstervridna vill ha fri invandring (står väl i MPs program för övrigt).Det skulle totaldemolera Sverige på bara några år, det måste vi väl vara överens om? Då undrar jag, hur tänkte ni där?
Lägre straff för brottslingarna, polisen ska inte få ha laddade vapen, försvaret ska i princip monteras ned helt, vi visar civil olydnad när stridsvagnar rullar in över gränsen. Lite vänsteråsikter på dessa frågor?
itlers parti hade valsedlar där
Skit kan hända var man än är. Särskilt skitsnack.
Rosengård är bra. Det är ett av malmös mest gröna områden. Det finns en närservice som många områden tappat idag. Ja, det finns problemområden (eller snarare problemhus) men det har alla områden.