Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

LjubaviMoja skrev 2010-08-28 16:19:10 följande:
    Riktigt synd verkligen du anar inte så gärna jag vill träffa dig , men det lockar mig inte att beta så mycket för att bara träffa dig, men du är mer än välkommen till Malmö så kan jag visa dig runt lite . Fat jag kommer vara i Stockholm i okotober om du kan hålla ut till dess tror nog vi hade haft riktigt kul iaf jag
    Åh, så du bor i blattehålan. Riktig trevligt ju. Är uppväxt i en liten byhåla inte långt därifrån och var alltid nere i Malmö och festade. Fanns ju inte en vettig ställe man kunde välja i byhålan vi bodde i.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-08-28 16:19:10 följande:
    Riktigt synd verkligen du anar inte så gärna jag vill träffa dig , men det lockar mig inte att beta så mycket för att bara träffa dig, men du är mer än välkommen till Malmö så kan jag visa dig runt lite . Fat jag kommer vara i Stockholm i okotober om du kan hålla ut till dess tror nog vi hade haft riktigt kul iaf jag
    Hojta till när du är i Stockholm så kan vi bestämma träff. Tar gärna med dig till Kista för en fika. Skrattande
  • I Blackrose I
    statisk skrev 2010-08-28 16:51:37 följande:
    Men åh. Varför vill ni misshandla varandra?
    Äh, Mrs Bosnien vill leka wanna be svensk och jag försöker få in i skallen på henne att det inte är normalt men men jag tycks prata för döva öron eller blinda ögon kanske jag ska skriva.
  • I Blackrose I
    TereseA skrev 2010-09-04 14:00:17 följande:

Har ni läst detta. Vilken idiot!!finner inte ord äns.

"Under
    många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer,
    våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra
    negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite,
    fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa
    ...frukter eller örter, osv.” (Per TK Wahlberg, Sverigedemokratisk
    politiker).

Jepp, att man sen inte kan namnet på sitt eget land är bara så korkad så det finns inte...
  • I Blackrose I
    TereseA skrev 2010-09-04 14:07:59 följande:

Vad menar du med det...?...

Rubriken till artikeln du har citerat lyder på följande om jag minns rätt: "Afrikaner är programmerade att våldta barn". Gissa vad jag menar med inlägg #2103. Förvånad
  • I Blackrose I
    Jossan90 skrev 2010-09-05 22:33:17 följande:
    ni som är så mycket emot SD vad ska ni rösta på?
    99 % säker på att ni kommer rösta på sossarna!
    Spar på hjärncellerna...
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-09-05 22:37:25 följande:
    Ibland kan även du använda din lilla kärringhjärna Glad. Jag ville få svar på om man undersöker för att få fram att SD-väljare har mindre förstånd. För det är väl syftet?
    För DET behövs aboslut inga undersökningar eller kartläggning. Det visar ni så bra LIVE.
  • I Blackrose I
    Wittra skrev 2010-09-05 22:53:03 följande:
    "" Domstolarna tycks hysa mindre förståelse för åtalade som tillhör vissa minoriteter." Jag har läst DN-artikeln är och blev  lite förvirrad, den här meningen har förekommit iaf på 2 ställen i artikeln och jag förstår inte innebörden, domstolarna hyser tydligen mindre förståelse för åtalade som tillhör vissa minoriteter.......-vad är det domstolarna ska _större_ förståelse för då?

//svar på detta? Hoho?
    Svar: Inlägg #2197.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-09-07 21:39:18 följande:
    Ja, jag har kommit på att om vi tar hit afrikaner och blandar upp med svenskar så blir alla en dag presidenter. Vet bara inte vad vi ska ha alla till Obestämd

mupp
    Jag måste säga att mulatter är bland det vackraste jag har sett. Så underbar vackra vissa blir.

* Säger man mulatt eller är det en slang? *
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-09-12 22:34:25 följande:
    De kommer inte stoppa invandringen helt de har t.om tackat ja till 5000 flyktingar eller anhörighetsinvandrare om året helt ok summa tycker jag.
    Kristna irakier och f.d. juggar?!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!