-
Jag tror inte. Jag vet att jag har rätt i Allt jag skriver ner. Det kan man tyvärr inte påstå om er. Det är ju skrämmande vilka saker ni får ut ur er utan att veta ett skit om vad ni snackar om. Ska jag ge dig exempel?Jossan90 skrev 2010-09-16 22:51:48 följande:Du tror att du har rätt i ALLT och vet ALLT, snälla människa -
Men erkänn att det är MENA-folket som inte ska hit. Erkänn att ni har nazistiska/rasistiska tankar om just den här gruppen.Jossan90 skrev 2010-09-16 22:56:45 följande:Jag har inte skrivit någonstans att jag hatar indvandrare, men jag tycker vi ska stoppa indvandringen omedelbart, svenskar är så jävla naiva och för snälla och tror att man kan hjälpa hela världen. Sverige är inte ett stort land om du nu inte visste det, vi måste ta hand om dem som är här och nu. -
Nej, det har jag inte men det visar sig ganska så uppenbart av det ni får ut ur er.Jossan90 skrev 2010-09-16 22:58:19 följande:Nej du vet inte allt, du kan inte skriva att jag är IQ befriad, du har ingen aning om min IQ -
Men nu ska du inte jämföra nazister med SD. Då blir dom sura. Det var visst någon som sa till mig att det kommer inte bli som Nazityskland, att folk förstår bättre idag och är källkritiska. Yeah right...Ökänd skrev 2010-09-18 09:21:09 följande:Det är ju inte första gången i historien det händer. Folk lär sig inget. Det fanns visst en snubbe i Tyskland som också trodde man kunde skylla allt på "invandrare". Hitler hette han visst.
Att tro verkligheten ser ut som den gör utanför min dörr är ju verkligen källkritiskt.
-
Mmmm, eller hur?Ökänd skrev 2010-09-18 10:07:13 följande:Jo att folk är källkritiska ser vi ju tonvis av exempel på i denna tråd.
-
Vad tycker du om ditt val? Är du stolt? Är du stolt att ha röstat på ett parti som har grunden i Nazismen?LjubaviMoja skrev 2010-09-20 17:18:07 följande:HAHAHA dream on -
Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-20 22:02:12 följande:Jimmie Åkersson?
Allvarligt?
Universum SLUTA fresta mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hade du förväntat dig något annat?!
-
Jag är djupt chockad när jag läser dina inlägg men bortsett från det så undrar jag om du tycker det är demokratiskt att man dan efter valdagen säger att utlänningar och då främst muslimer ska ut härifrån?!Mandi74 skrev 2010-09-20 22:08:47 följande:Om du inte vet vad demokrati betyder så föreslår jag att du googlar.
Med tanke på att många inte vill ha dom i riksdagen, många vill inte att dom ska finnas allt tom, så anser jag att folk tydligt visar att SD inte får tycka eller i alla fall säga öppet vad de vill, tycker och tänker. Det enda folk vill är att stoppa dom och tysta dom. Är det demokrati enligt dig? -
Du svarade inte på mina frågor. Är du stolt över ditt val? Är du stolt över att ha röstad in en nazistisk parti?LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:09:08 följande:HELA världen? wow du bara fortsätter skämma ut dig och ger mig mer skratt för kvällen, keep up the good work HAHAHAH -
*Klappar*blackpuma skrev 2010-09-20 22:11:08 följande:Nej faktiskt inte, i dom riktigt höga husen får man ta trappor den sista biten.
Men fortsätt ni krälla på marknivån och njut av när smurfarna/rödingar får komma krällande och fråga åkesson om lov vad det än gäller
Ja, det var två (S). -
Vänta ska se om jag hittar citatet.Mandi74 skrev 2010-09-20 22:21:06 följande:Vem har sagt det och när? Har jag missat.. -
"Sverigedemokraten Kent Ekeroth, 29, är snart en av Sveriges nya riksdagsledamöter.
Enligt honom kan en troende muslim inte vara svensk och han vill stoppa 90 procent av all invandring.
– Med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna Sverige, säger han.
Vi vill ha ett västerländskt fritt samhälle.
De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer."
– Om man tror på islam och följer islam fullt ut – då kan man inte vara svensk, säger Ekeroth.
Den 29-årige blivande riksdagsledamoten tror att invandringen på sikt kan leda till inbördeskrig i Sverige.
– Men jag tror fortfarande att vi kan vända det, men vi måste agera snabbt, säger han."
-
Nu förvränger du mina ord Mandi. Det trodde jag verkligen inte om dig men men...Mandi74 skrev 2010-09-20 22:30:20 följande:Ja, det är ju fel av oss att ställa krav på muslimerna när dom kommer hit.. istället så ska dom få ställa krav på och styra oss. Har för mig att Roses sagt att svenskarna är för mesiga, undrar om hon tycker det ff..
Sen när det gäller att "slänga ut" någon från landet så står det så här även i artikeln..
"– Det ska ske på frivillig basis med kraftigt höjda återvändarbidrag,"
Ja, jag tycker ALLA som röstad på SD är små rädda osäkra mesiga individer. -
Om inte jag kommer får valuta för skatten jag betalar så kommer utlänningarna i det här landet att kräva längre skatter om allt som har med invandrare att göra ska tas bort för jag HAR INGEN LUST att försörja etniska svenska alkisar och pedofiler på fängelse HELLER.
-
Och det skulle vara?! Och på vilket sätt skulle det göra resten mindre rasistisk menar du?!Mandi74 skrev 2010-09-20 22:35:57 följande:Du hoppade över att citera det som inte gynnade dig nu eller..
-
Mandi vad tycker du om SD?
-
Ja, det kommer jag ihåg men vad har det med SD att göra tycker du? Dom flesta som röstad på SD är f.d. socialdemokrater som nu ihopp att få mera bidrag när utlänningarna "försvinner" har röstad på SD.Mandi74 skrev 2010-09-20 22:38:46 följande:Nej då, du sa klart och tydligt att invandrare får som dom vill för att dom våga säga ifrån. I er skola skulle er rektor aldrig gå med på att ni inte sjöng sveriges nationalsång, för det vara en invandrare. Kommer du ihåg det?
-
Det var det dummaste på länge. När det gäller SD SKA MAN inte tro på Media men när det gäller att bilda sig en uppfattning om utlänningar så är media Källan NR.1? Yeah right.LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:46:01 följande:Whatever , du borde iaf läsa på mer om det parti som du hatar så mycket för du vet tydligen ingenting om dom förutom vad media skriver.
Vetni, gör ert struts om ni mår bättre av det men se till så ni INTE har baken bar. Det kan resultera som American History X, -
SDs framgång...Tomtefar skrev 2010-09-21 14:50:04 följande:Vad kallar du när fullständigt outbildade människor i Svenska språket eller som knappt varit i skolan får rösta i något så viktigt som Sveriges framtid och hur det skall styras?