Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Joppis skrev 2010-08-25 16:22:07 följande:
    Vad ska jag kolla upp? Att dom stenar ihjäl folk i Iran? Det vet jag ju redan att dom gör.
    Du är så himla -----------.

Nej, att det är just iranier som står bakom hemsidorna jag har gett som exempel mupp.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:23:15 följande:
    Iran ingår i statistiken för mellanöstern.
    I dont give a shit.

Jag vill ha en lika långt lista som du så gärna ville visa upp MEN jag vill att alla är från Iran. Nej, mena-folket ÄR inte en homogen folk.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-08-25 16:27:10 följande:
    Vad har det att göra med att dom i övrigt verkar helt dumpuckade i det landet?
    Gäller det alla 73miljoner menar du?

Jag har sååååååå många utdrag från SCB där du kan läsa ihjäl dig om iraniers utbildning och jag har så många hemsidor där man har listat upp högutbildade iranier så du kan va tyst när det gäller iraniers utbildning. Där gör du bara bort dig.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:35:05 följande:
    Iran=paradiset på jorden.
    Det sa jag inte men du tolkar ju som du vill. Ingen ide att diskutera med dig när du är på det humöret.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-08-25 16:35:49 följande:
    Att inte alla Iranier sprider sig världen över då... Eller förresten. Det är ju just det dom gör
    Vad hade det med saken att göra? Vad är det du vill få fram med inlägget ovan?!
  • I Blackrose I

Joppis, du drog upp utbildning och menade att MENA-folket har lägre intelligens och jag gav dig svar på tal så du kan va tyst framöver. Där kommer du inget vart när det gäller en viss land.

• I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-08-25 16:45:36 följande:
    Paradiset...

"Myndigheterna i Iran upprätthåller hårda inskränkningar i yttrande-, förenings- och mötesfriheten. Man fängslar människorättsaktivister. Tortyr och misshandel av fångar förekommer. Iran hör till de länder som avrättar människor, även personer under 18 år. Iran avrättar varje år fler minderåriga än något annat land i världen"

Sluta gör bort dig mer än vad du har gjort hittils.

Jag har inte sagt något om regeringen i Iran. Tro mig ingen och absolut ingen kommer stanna kvar i västvärlden när mullorna försvinner.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-08-25 16:46:30 följande:
    Varför skall jag just lita på din statistik och inte på vad som övrigt går att finna?
    Det är DIN svenska statistiska byrå som har gjort undersökning din ------ eller du tror inte på dom heller?!

Ibland är du bara för rolig.

Här får du en smakprov så ska jag leta fram SCB-sidorna.

http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en%7Csv&u=http://www.hamsafar.eu/index.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Dcategory%26layout%3Dblog%26id%3D37%26Itemid%3D4

Till höger om sidan har du en lista på över tusentals iranier. Klicka gärna och läs om dom vet jag. Flört
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:50:23 följande:
    Måste i all pajkastning faktiskt hålla med Rose. Iran eller iranier (perser?) är inte riktigt samma sak som övriga mellanöstern. Dom har bara haft oturen att bli styrda av inavlade dårar som tycker sharialagar är bra. Iran var lika fritt som Sverige för inte så länge sedan. Som ni säkert sett så demonstrerade hundratusentals människor mot regimen, men det är inte lätt att påverka i en diktatur.
    FörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånad

Jag är mållös OCH det är INTE ofta det händer.
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:53:43 följande:
    .

translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=...://www.hamsafar.eu/index.php%3Foption%3Dcom_conten t%26view%3Dcategory%26layout%3Dblog%26id%3D37%26It emid%3D4

Till höger om sidan har du en lista på över tusentals iranier. Klicka gärna och läs om dom vet jag. Flört
    Grrrrrr.

http://www.hamsafar.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=887:parvizpierre-omydyar&catid=37:iranians&Itemid=4
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!