Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-25 16:58:21 följande:
    Dessutom betyder Iran ( enligt Wiki) Ariernas land. Inte att förväxla med de arabiska beduinpacket som välde in i Iran på 600-talet.
    Jag är fortfarande i chocktillstånd....
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-25 17:03:35 följande:
    Va? Jag berättar bara fakta. Jag ska fortfarande rösta SD Förvånad
    Jodå, jag har förstått det men att du kunde förmå dig att inte dra alla över en kam var jag inte bredd på.

Får väl applådera jag också.
  • I Blackrose I
    Ökänd skrev 2010-08-25 17:05:25 följande:
    Om du verkligen gillar fakta så rekommenderar jag filmerna som länkades ett par sidor tillbaka.
    Du tror inte att Joppan och bävern har sett dom men inte vågar kommentera? Flört
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-25 17:18:39 följande:
    Nej, jag har inte sett. Orkar inte titta på alla YT-klipp som länkas. Inga klipp kommer ändra på min inställning heller.
    Kan du svara ärligt på följande fråga?

VARFÖR vill du rösta på Sverigedemokraterna?!
  • I Blackrose I
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-25 17:32:10 följande:
    Inlägg 840 tycker jag gav en underbar lista över vad som är svenskt och vad det är vi värnar om när vi säger att vi vill bevara det svenska. För er som inte orkar gå tillbaka har jag kopierat listan rakt av:
    Jämställdhetstänkandet Jämlikhetstänkandet Solidartiet Respekten för djur och natur Hederlighet och ärlighet Viljan att göra rätt för sig Barnens rättigheter Arbetsmoral Kollektiv organisering Respekt och tilltro till myndigheter Respekt för vårt rättsväsende Att lösa konflikter med dialog och utan våld Åsikts och yttrandefrihet Individuell frihetDet är väl värt att värna om? Många här inne säger att de svenska traditionerna är under hot. Jag håller inte med... i år så firade man en mångkulturell nationaldag i Sandviken med arabisk och kurdiska dans, musik  och mat vilket upprörde mig. 364 dagar om året är jag gärna mångkulturell men på SVERIGES nationaldag tycker jag att man firar på svenskt manér. Jag tycker att de araber och kurder som deltar i firandet ska sjunga svenska sånger och dansa svensk dans och fira sitt nya hemland. Tror du att man i USA skulle fira 4:e juli med kurdiska traditioner?
    Jag LEVER redan efter den listan UTAN att vara svensk. Det gör mina föräldrar och mina far/morföräldrar och dom bor EJ i Sverige.
  • I Blackrose I
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-25 18:06:34 följande:
    Det var ju inte tal om vilka punkter vi vill ha, jag sa bara vad som är TYPISKT svenskt. Det jag inte vill ska försvinna eller jämkas bort för att tillgodose andra kulturers behov.

I Sandviken var det ett stort gemensamt firande där alla inslag fanns. Men på sveriges nationaldag tycker jag man firar på svenskt vis punkt slut. Som sagt jag har inget emot mångkulturella inslag eller folkfester men ser helst att dom firas och anordnas någon annan av årets dagar än 6 juni.
    Det är intressant att svenskarna år 2010 blev intresserade av att faktiskt HA en nationaldag. Obestämd
  • I Blackrose I
    Ökänd skrev 2010-08-25 18:16:09 följande:
    *partitillhörighet
    *professorer

MAJGAD...
    Det smittar av sig när man deltar i SD-diskussioner. Vi skyller på det och va stolt att du kan stava till SverigeDemokrat. Det sitter IHOP.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-25 17:48:26 följande:
    Säkert samma orsak som de flesta andra. Jag har på nära håll sett hur Sverige blivit sämre de senaste decennierna. Alla grova brottskategorier har skenat upp som en raket mot himlen. Titta och jämför våldtäktsstatistiken, rånen, morden, inbrotten, misshandeln, bilbrändernar, skolbrändernar, gängkrigen, hedersbrotten, vandaliseringen m.m. med motsvarande för 30 år sedan.

Titta på dagens svenska skolor, titta på hur skolorna, som jämt varit i topp i internationella jämförelser, varje år dalar, lärare går in i väggen. Titta på vården där människor ligger och dör i korridorerna i väntan på vård. Titta på de äldres situation i äldreboenden där vissa aldrig får komma ut, vissa har infekterade liggsår med likmask i. Vissa får inte äta sig mätta, utan blir serverade halva ägg, torra brödbitar utan smör till en blaskig näringsfattig industrisoppa. Många har inte råd att söka tandvård.

Läs bara om Malmö i tidningar. I princip varje dag smäller det bomber, bussar, bilar affärer blir beskjutna. Rån, misshandel, våldtäkter och gängkrig. Rasismen frodar så mycket att judarna flyr staden.osv.

Har vi svenskar gått från att vara världens hederligaste folk ( som man kunde läsa om förr) till att bli jordens avskum? Njä, tror inte det.

Har vi råd med en enorm invandring när man inte ens har råd att ge en pensionär ett helt ägg?
    Men vad har det med invandrarna att göra?

Angående Malmö så brukar jag ge DANGEROUS MINDS som exempel. Sett filmen?
  • I Blackrose I
    Ökänd skrev 2010-08-25 18:29:44 följande:
    En stilla undran: Sverige har högst våldtäktsfrekvens (2:a) i världen. Och "alla" våldtäkter begås av invandrare.
    Du ser inget konstigt i det?
    Jag måste antingen höra fel eller så bor jag inte Sverige då MAJORITETEN av kvinnorna jag har varit i kontakt med som någon gång i livet blivit våldtagna varit svenska kvinnor som levt ihop med svenska män. Konstig. Obestämd

* Ja, jag brukade jobba med dessa kvinnor. *
  • I Blackrose I
    Knugen2010 skrev 2010-08-25 18:30:46 följande:
    Vill bara säga till dig att andra generationens invandrare begår färra brott än den första, vilket är unikt i världen.
    Men detta borde du som svensk vara stolt över att vi har världens bästa integrationspolitk något som Sverigedemokraterna, av någon konstig anledning, vill ändra på.
    NÄÄÄ, visste du inte att jag och maken ( Andra generationens invandrare ) sover med automatvapen och ordnar auktion till våra söner. Obestämd Mina söner ( Tredje generationens invandrare? ) sitter och planerar rån redan nu ( 7år och 2år gamla ).

Nu ska du inte komma och röra om i folks fördomar. Ajabaja...
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!