Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-26 19:27:18 följande:
    Inte alla som fattat tyvärr. Rose har sagt flera ggr att hon är rädd att hennes barn ska bli utslängda, men tänker ändå flytta?
    Ja det är jo märkligt.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:30:13 följande:
    Han hade inget val baby, ni tvingade honom. Glöm bara inte att tala om reglerna i Iran innan ni drar. Med fel åsikter hänger man snabbt i en lyftkran där. Eller att de inte har oturen att bli homosexuella. Huu, hemska tanke.
    Hade mer än gärna varit landsförrädare åt ett sådant land.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:31:47 följande:
    Är det så hemskt enligt dig att jag bryr mig om mitt hemland? Ska jag bara skita i landet bara för att jag flytt därifrån? Hur tänker du då? Nejdu, det kommer aldrig hända. Jag är politisk aktiv i landet även om jag bor på andra sidan jordklotet och tänker kämpa för ett fritt Iran så länge jag andas.

Frågan om vad en svensk är har jag frågat här på FL måååånga gånger utan att få ett vettig svar. Jag vet bara att jag inte kan identifiera mig med en svensk...
    Land ? Det är bara ett ställe jag föddes på hann inte ens uppleva så mycket, jag står närmare Sverige än vad jag nåsnin gjort Bosnien allt elände som hände där är inget jag vill hylla, jag lägger heller min energi på att landet jag bor i nu är ett tryggt ställe att leva i.

Men du kan säga till mig att inte "leka svensk" då måste du ha belägg på vad du menar.
  • LjubaviMoja
    Ökänd skrev 2010-08-26 19:34:31 följande:
    Ingen är intresserad av de stora sakfrågorna, de tycker det är viktigare att ägna sig år hårklyverier och personliga påhopp/argumentation.
    Jasså jag tyckte att jag frågade han om han kan förklara men fick inget svar, så förstår inte vad du menar.
  • LjubaviMoja
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:38:28 följande:
    Han är stor nog att välja religion , men ingen egen vilja att att bestämma var han vill bo? Jisses.

Kan ju säga, det ser inte ljust ut i Iran. Kanske dina barnbarn får flytta istället? Men de kanske kommer vara halvsvenskar som vill stanna.
    Skulle precis skriva de själv men du hann före
  • LjubaviMoja
    MirandaSthlm skrev 2010-08-26 19:42:13 följande:
    Du e skitbra. Helt rätt inställning. KyssHjärta
    Tack kära du kul att nån förstår vad jag vill få fram och inte bara häver ur sig att man är förrädare eller något annat löjligt.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:46:17 följande:
    Varför åker du tillbaka till Bosnien om det är så hemsk där? Vad har du för känsla när du kommer dit? Tror du att du går runt och har blonthår och blåa ögon eller?
    Öhh för att jag kanske har släktingar där, och vad har blont hår och blåa ögon med det att göra? Och om du inte visste så är inte bosnier lika mörka som er iranier finns många från bosnien som har blåa ögon och blont hår.
  • LjubaviMoja
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:51:07 följande:
    Öhh för att jag kanske har släktingar där, och vad har blont hår och blåa ögon med det att göra? Och om du inte visste så är inte bosnier lika mörka som er iranier finns många från bosnien som har blåa ögon och blont hår.
    Kolla bara på min don han är så blond som man kan bli.
  • LjubaviMoja
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:51:36 följande:
    Kolla bara på min don han är så blond som man kan bli.
    *son
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:48:51 följande:
    Hade inga kommentarer till dig.

* Det är verkligen intressant att SDare har noll stubin. *
    Och du har , haha man slutar aldrig förvånas.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!