mysig tekanna sökes
sån söker jag med!
den enda billiga jag hittat hittils är på TIGER och på COOP FORUM för 79 kr
sån söker jag med!
den enda billiga jag hittat hittils är på TIGER och på COOP FORUM för 79 kr
Jag köpte den på coop igårkväll och den såg oroväckande liten ut men imorse såg jag att den rymde mycket mer än jag hade tänkt mig. 3-4 stora muggar te fick jag ut.
vit brittisk tekanna, jättesöt
Hur har det gått?
Har du hittat någon / bestämt dig för någon tekanna ?
Haha, jag köpte en på IKEA, inte någon rolig, men den får duga tills jag hittar på en annan som jag verkligen vill ha! Jag är lite nyfiken på den som du hittat på Coop, funderar på att åka dit i veckan och titta vad som finns :D
Är du nöjd med den?
Jag har letat i diverse affärer efter en fin, hyffsat billig tekanna men jag hittar inget!
Är det någon härinne som nyligen sett eller köpt en någonstans?
Den bör rymma minst en liter vatten, och ska helst ha en inbygd tesil för löste :)
Den här tekannan på åhléns gillade jag lite mer än den på clas ohlson, men färgen på clas ohlson var jättesnygg!
www.ahlens.se/heminredning/aktuellt_sortiment/kok/ata/tekanna-bistro.html
Om du menar den här på albrekts guld så tycker jag att den är gräsligt ful
www.albrektsguld.se/page.jsp&articleNo=5300447&step=4&&productType=7&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
Vilken tekanna köpte du på IKEA?
ÖDMJUK eller VÄRME?
här finns en X för att värma te. Sån som jag tänker på. Jag tror man kan köpa en sån i porslin i de flesta butiker, stormarknader borde ha de i alla fall.
Nu vet jag inte hur du bor men där jag bor kan man gå in i massa konstiga små butiker med udda sortiment, de brukar ha sånt man letar efter men inte hittar någon annanstans.
Men om du inte hittar nån så är det ju "snart" Jul och då kommer de garanterat att finnas överallt för allt från att värma kastruller till att värma glögg
www.londontea.ca/teapot_warmer.jpg
Du kanske kan använda en brittisk temössa under tiden?
www.mulberryhall.co.uk/Images/PoppyTreffry/Cosies/SmallImaLittleTeapotTeaCosy_20932.jpg