Inlägg från: Anonym (Sådeså!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Sådeså!)
    Anonym skrev 2010-08-21 14:34:52 följande:
    Såklart den spelar roll. Speciellt om man bara ska ha en KK eller onenightstand. Man blir ju besivken då om den är för liten. Men när man blir kär och hittar han med stor H blir storleken av mindre betydelse direkt! Jag har tur som hittat han och på köpte fick jag en stor K*K ha!
    Precis, samma här! ;D
  • Anonym (Sådeså!)
    sumpbäver skrev 2010-08-21 14:59:51 följande:
    Ja precis. Ungefär som att be bruden dra när hon tar av sin pushup och man får se taxöronrn.
    JAg menade att jag kände inget när vi knullade. Så då var de väl lika bra att han gick hem?
  • Anonym (Sådeså!)
    sumpbäver skrev 2010-08-21 18:13:11 följande:
    Hahaha, kanske det. Du är inte så gammal va?
    25 :)
  • Anonym (Sådeså!)
    StinaFia skrev 2010-08-22 07:44:11 följande:
    Det är bara på FL en "ormal" stl på kuk uppgår till 18-19 cm... Jag börjar få svårt att få ihop alla sååå trånga fittor med allas önskan om jättekukar och förgrymmelse över småsnopparna (som är 17 cm och nedåt, får man anta!)  Flört

Visserligen föredrar jag också stora kukar trots att jag är ganska trång själv, men så gillar jag när sex gör ont också. En mindre kuk går lätt att uppväga med en omgång smisk följt av hämningslöst munknull Tungan ute 
    Precis, jag är också trång!
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!