• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (håller med)

Jag håller med dig på sätt och vis. Ideal storleken för mig är 15-17cm och inte för grov, har jag kommit på. Jag är rätt trång (även om jag har fått barn) och större blir bara sjukt jobbigt. Mindre känns lite för lite, fast visst kan jag knipa så att det känns det oxå.
    Min nuvarande har 15 cm och han kommer åt min G-punkt perfekt! Första gången jag fick orgasm via penetration och g-punkts orgasm var med honom

Alla föredrar vi nog olika storlekar!

• Anonym

Såklart den spelar roll. Speciellt om man bara ska ha en KK eller onenightstand. Man blir ju besivken då om den är för liten. Men när man blir kär och hittar han med stor H blir storleken av mindre betydelse direkt! Jag har tur som hittat han och på köpte fick jag en stor K*K ha!

• Anonym (Sådeså!)
    Anonym skrev 2010-08-21 14:34:52 följande:
    Såklart den spelar roll. Speciellt om man bara ska ha en KK eller onenightstand. Man blir ju besivken då om den är för liten. Men när man blir kär och hittar han med stor H blir storleken av mindre betydelse direkt! Jag har tur som hittat han och på köpte fick jag en stor K*K ha!
    Precis, samma här! ;D
  • LyckligtSlut

Klart att det har betydelse, man måste matcha, men inte fan är man väl så otrevlig mot sina ragg att man ber någon gå hem. Lite fantasi har man väl. Och uppfostran.

PMS året runt :(
  • sumpbäver

Ha ha, du får väl fråga raggen om du får se kuken innan du tar hem dom Flört

Men varför allt tjat om längden? Det måste ju vara grovleken som känns?

• sumpbäver
    LyckligtSlut skrev 2010-08-21 14:56:28 följande:
    Klart att det har betydelse, man måste matcha, men inte fan är man väl så otrevlig mot sina ragg att man ber någon gå hem. Lite fantasi har man väl. Och uppfostran.
    Ja precis. Ungefär som att be bruden dra när hon tar av sin pushup och man får se taxöronrn.
  • honkie

... och jorden är rund.

ni som är pålästa kan väl fylla på med info om samhällsutveckling på alla dess sätt så att vi som legat och gömt oss under sängen de senaste 200 åren kan få bli lite uppdaterade.

• redneck girl
    LyckligtSlut skrev 2010-08-21 14:56:28 följande:
    amen på den.
  • Anonym (Sådeså!)
    sumpbäver skrev 2010-08-21 14:59:51 följande:
    Ja precis. Ungefär som att be bruden dra när hon tar av sin pushup och man får se taxöronrn.
    JAg menade att jag kände inget när vi knullade. Så då var de väl lika bra att han gick hem?
  • sumpbäver
    Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-21 17:48:48 följande:
    JAg menade att jag kände inget när vi knullade. Så då var de väl lika bra att han gick hem?
    Hahaha, kanske det. Du är inte så gammal va?
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!