KUKstorlek har visst en betydelse!!
Klart att det har betydelse, man måste matcha, men inte fan är man väl så otrevlig mot sina ragg att man ber någon gå hem. Lite fantasi har man väl. Och uppfostran.
Klart att det har betydelse, man måste matcha, men inte fan är man väl så otrevlig mot sina ragg att man ber någon gå hem. Lite fantasi har man väl. Och uppfostran.
Har det aldrig slått er kvinnor som klagar på mäns kukar att era vaginor kanske inte är de mest optimala i heller. Om hon nu skicka hem killen för att han var för liten i hennes ögon så hade han likaså gärna kunnat säga till henne att hennes fitta var för stor... Varför utesluta det ena med det andra?
Alla är vi olika skapta men kvinnor verkar glömma bort att så är även våra vaginor. Finns både stora, små, smala, breda.. Må så vara att en vagina i GENOMSNITT är 1dm men ni glömmer att lägga tyngden på ordet GENOMSNITT...
Om mäns kukar i GENOMSNITT är 17cm långa (jag vet inte, bara drog till med något..) så finns det säkert dom som är 26 och 12cm.. Med andra ord, det är ett genomsnitt. Likaså gäller för vaginor, 1dm är bara ett genomsnitt..
Så vem vet, din mus TS kanske är lika stor som en ladugård?? Du hade nog också blivit ledsen om någon skickat hem dig för att du hade en för stor fitta... Då hade du stått där som ett fjån
Något att tänka på innan man klankar ner på en person när det krävs två för att det ska bli skönt.. Ex, jag vet själv att jag är super liten och trivs bättre med lite mindre snoppar.. Så TS, skicka mannen till mig för han skulle säkert passa mig som handen i handsken.. (so to speak )
MEN, om man vill klaga på tekniken så är det en helt annan femma men nu var inte det fallet för denna tråd..