Inlägg från: Herr Häst |Visa alla inlägg
  • Herr Häst

KUKstorlek har visst en betydelse!!

StinaFia skrev 2010-08-22 07:44:11 följande:
    Det är bara på FL en "ormal" stl på kuk uppgår till 18-19 cm... Jag börjar få svårt att få ihop alla sååå trånga fittor med allas önskan om jättekukar och förgrymmelse över småsnopparna (som är 17 cm och nedåt, får man anta!)  Flört

Visserligen föredrar jag också stora kukar trots att jag är ganska trång själv, men så gillar jag när sex gör ont också. En mindre kuk går lätt att uppväga med en omgång smisk följt av hämningslöst munknull Tungan ute 
    Haha, du svarar ju på din egen problemställning. Du är knappast den enda kvinnan som uppskattar att sexet gör  ont (min erfarenhet säger mig att det snarare är normalpreferensen hos kvinnor, även om det då mest handlar om mildare former av smärta)...

Däremot har du en poäng i kommentaren om vad som är att betrakta som normalt. En längd på 18-19 cm är definitivt över genomsnittet, även om det inte är extremt på något sätt. Kan väl iofs tänkas att en tjej som inte haft sex med så många män huvudsakligen stött på män i den storleksklassen och över (med kanske någon enstaka normal som i hennes ögon framstått som liten).

Man kan ju också undra lite över denna ständiga fokus på längd. De flesta kvinnor uppskattar riktigt grova kukar (även om det gör ont), medan riktigt långa kukar innebär desto större problem. Inte lika mycket bonus på njutningskontot och en smärta (när ollonet kraschar in i livmoderhalsen) som inte alls är lika populär (finns förstås kvinnor som gillar det också, men de är ovanligare). Har därför alltid trott att fokusen på längden mer var en mansgrej, dvs män som inte hajar bättre, men tydligen tycks även många kvinnor hänga upp sig på det. Antar att det handlar om en presumtion om att långa kukar även är grova kukar, vilket ju inte nödvändigtvis måste vara sant...
  • Herr Häst
    sumpbäver skrev 2010-08-22 20:07:05 följande:
    Vad jag har märkt på tjejer så verkar dom gilla lite hastighet om man säger. Vissa kan ju uppenbarligen knappt jucka Tungan ute. Då borde väl inte storleken ha betydelse.

Det där med bröststorleken tycker jag personligen är lite diffust. Det finns fina små och fula stora och tvärtom. Personligen gillar jag inte stora oformliga mjölpåsar med jättrevårtgårdar, mycket hellre små rattar i.s.f.

Men men, alla är vi olika och jag skulle ju knappast välja tjej efter utséende på bröst eller kön, bara löjligt. Man får ta hela paketet.
    Haha, ja det blir säkert jättebra om du försöker kompensera din minisnopp genom att knulla som en duracellkanin. Kvinnor älskar den kombinationen... Drömmer

I övrigt: Tror du att kvinnor kommer att ändra åsikt pga ditt bittra gnäll? De kanske avhåller sig från att skriva i trådar som denna eller säga sanningen när de tillfrågas, men de kommer liksom inte sluta att tycka att det är skönare när det känns mycket istället för lite.
  • Herr Häst
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 08:59:09 följande:
    Jag tror inte de flesta män föredrar bröst som är över medel. Jag tror de flesta män föredrar bröst. Jag tror vare sig kvinnor eller män egentligen ens har en aning om vad som är medel när det gäller bröst. Jag tror inte heller att män tittar efter något som skulle kunna kompensera. Anledningen är att vi inte fungerar så att vi kan blunda för en sak och tänka att något annat är bra. Vi väljer ett paket där vi accepterar en helhet. Kompensation är väl möjligen en form av betalning på annat sätt när vi ska utföra något vi inte vill.

Apropå kompensation så är det ju en fullständigt bisarr tanke och inte trolig att den fungerar i verkligheten. Om den gör det så har personen som tycker så en väldigt skum inställning till mänskliga relationer. "Det är ok att du knullar mig i fittan men eftersom det inte ger mig något så vill jag att du i gengäld ger mig jävligt bra oralsex." Ett mercyfuck som man vill ha betalt för i oralsex som dessutom ska vara väldigt bra.

Det är dags för er kvinnor att inse att ni egentligen inte har en aning om vad som är normalt och inte normalt vad gäller kukstorlekar. Det är också dags för er att inse att om ni inte kan bli tillfredställda av kukar i de mellersta 75 procenten så sitter problemet antingen i er kropp eller ert huvud. Ni är inte sexgudinnor med grymt tajta fittor allihop. Det är faktiskt bara en bråkdel av er som är det och sannolikheten för att du som läser detta tillhör den är förbannat liten.
    Varför så arg?

Om man ska tro en del av inläggen här finns det ju gott om kvinnor som inte bryr sig om storleken alls. Jag tror dem inte förstås, men om du inte heller tror dem (därför att du liksom jag inte tror att en kvinna kan vara oberörd av frågan om hon ska idka könsumgänge med en knappnål, ett basebollträ eller någonting däremellan), så tjänar det väl ingenting till att gnälla här? I sådana fall gillar ju kvinnor det de gillar, och det finns ingenting du kan göra åt saken.

Tvärtom tycker jag att de flesta kvinnor tippar på tå i den här frågan och undviker att uttrycka vad de verkligen tycker, förmodligen åtminstone delvis för att inte reta upp personer som dig.

För övrigt finns det ingen regel som säger att man måste vara nöjd med genomsnittet bara för att det är genomsnitt. Tvärtom tror jag att de flesta människor, särskilt kvinnor som mer än män väljer kvalitét framför kvantitet (de olika parningsstrategierna ligger i våra gener, män kan få barn med flera kvinnor, kvinnor bara med en man), vill ha det bästa. Många nöjer sig inte heller med genomsnittet. Sådant är livet, och det kommer inte att ändras av ditt gnäll.
  • Herr Häst
    Completorium skrev 2010-08-26 09:58:30 följande:
    Du glömmer en sak som är viktig när man gör "enkäter" i bekantskapskretsen: Grupptrycket, rädslan att inte tycka som kompisarna tycker eller antas tycka. En vetenskaplig undersökning sker helt anonymt och chansen att man svara mer ärligt då är större än om man sitter på krogen och diskuterar killar anatomi. Dessutom får man i en undersökning ett större urval, ett mer representativt urval, och fler, som aldrig skulle yppa sin åsikt om detta för ens sin bästa tjejkompis, kryssar i ett alternativ på ett anonymt frågeformulär.
    Men lyssna på dig själv! Skulle det finnas ett grupptryck på tjejer att säga att de vill ha stora kukar trots att de föredrar små eller medelstora? Drömmer

Grupptrycket går ju åt andra hållet! Huvudsakligen beror det på er grabbar som inte kan ta att kvinnor föredrar någonting ni inte kan erbjuda. Istället för att fila på det ni ändå har att erbjuda (men problemet kanske är att ni inte har någonting?) så bittrar ni ihop totalt och blir tväraggro så fort en tjej säger någonting annat än att storleken inte har någon betydelse eller att små snoppar ändå är bäst.

Till detta kommer alla politiskt korrekta och nyttiga idioter till sexologer som ska hela alla småsnoppade mäns taskiga självförtroende genom att reproducera den helt felaktiga föreställningen att storleken inte har någon betydelse, eller som det bisarra påståendet i just detta fall, att kvinnorna som föredrar små är lika många som kvinnorna som föredrar stora.

Slutligen har vi också kvinnoidealet som sådant: Kvinnors sexualitet ska ju vara kärleksinriktad och inte sådär snuskigt djurisk. Att vilja bli knullad hårt av en manlig man med en stor kuk är ju inte att tänka på! En fin (numera jämställd och feministisk) kvinna vill ju ha vackert och romantiskt sex och skulle aldrig ställa några krav som kan göra någon ledsen. Ergo gör man som kvinna bäst i att hålla käften om sina preferenser. Tror du att det är en slump att nästan samtliga kvinnor som i den här tråden uttryckt sin preferens för stora kukar är anonyma?

Att kvinnor föredrar stora kukar (huvudsakligen grova, vilket också bekräftas av de kvinnorna som uttalat sig här) beror på att nervcellerna i kvinnans blygdläppar (de sitter huvudsakligen vid själva mynningen, inte så mycket längre in) stimuleras när blygdläpparna töjs ut. Mer töjande betyder alltså mer stimulans. Smal snopp = inte så mycket stimulans, inte så mycket känsla. Grov kuk = mycket stimulans, mycket känsla. Sedan finns det såklart en övre gräns, där töjandet börjar gå över i ett sprickande och detta uppskattas nog inte av så många kvinnor. Men eftersom slidan kan frambringa ett barn så är det kanske inte så förvånande att det inte direkt är ett jättevanligt problem att kuken är för grov...

Till detta kan förstås läggas det rent visuella i en stor kuk (som även män uppskattar, se bara all porrfilm!) liksom att kuken är en mycket potent (höhö) manlighetssymbol, där principen så gott som alltid är större = manligare och mindre = omanligare.
  • Herr Häst
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-26 18:45:56 följande:
    Javisst sitter de flesta nervcellerna i mynningen, och det talar för att kuken inte måste vara särskilt lång för att det ska bli skönt för kvinnan. Men att den däremot måste vara grov är inte sant. OK, var gränsen neråt går vet jag inte, men med mina 10 cm - som inte anses vara så grovt - så kan jag tala om att det går alldeles utmärkt att få kvinnor att tappa andan av penetrationen. Det är bara en fråga om teknik, lyhördhet och upptäckarglädje. Visst, det kanske kräver lite mer av innehavaren av en smalare kuk att få till den känslan hos kvinnan, men underlättas ju inte om mannen är rädd att inte räcka till och/eller om kvinnan i förväg har bestämt sig för att en smal kuk aldrig kan vara skön.
    Ja, det var väl vad jag sa? Längden är inte sällan ett problem, eftersom det gör ganska duktigt ont i kvinnan om man rammar upp ollonet i hennes livmoderhals. Dock finns det kvinnor som uppskattar den sortens smärta. Har pratat med en kvinna som gillade känslan eftersom den påminde henne om att kuken var och knackade på porten till hennes livmoder. Hon tyckte att det fick henne att känna sig mer som en kvinna. Men hon tände iofs väldigt mycket på tanken på att bli befruktad. Och så har vi som sagt det visuella och det symboliska.

Angående grovleken så stämmer det säkert att män med smala kukar fortfarande kan tillfredställa kvinnor, men det kräver som sagt mer av innehavaren. Att mannen är rädd att inte räcka till är förstås ett problem för honom, men jag tror ärligt talat inte att småkukade män får bättre självförtroende av att alla kvinnor ljuger om sina preferenser och låtsas tycka att storleken inte har någon betydelse. Ytligt sett kanske det känns bättre, men sanningen kommer att sippra igenom ändå, och då kommer det bara kännas värre när de inser att kvinnorna ljuger, åtminstone för de småkukade männen som har tillräckligt med hjärnceller för att börja spekulera i hur mycket kvinnorna ljuger...

Att en kvinna bestämt sig i förväg. Tja, hon kanske helt enkelt vet att små snoppar inte funkar för henne?
  • Herr Häst
    JeyPew skrev 2010-08-26 22:05:09 följande:
    Ja ni tjejer som säger ni testat +20, och tycker 17-18 är "normal" storlek, hur ser era CM mått ut igentligen?
    Och nu ska jag inte överdriva jag har +20. Och jag kan säga så här.... det är med en tjej som inte fått ont.
    Och jag skulle jätte gärna bli av med 5 cm, så jag hamnar i eran "normala" storlek...........
    Sen undrar jag, vad är det ni blivit upptryckta med igentligen? En petflaska?
    Ja, du har säkert en +20 plus kuk. Män som har den storleken på kuk brukar ju beklaga sig över sin size och uttrycka sig nedvärderande och bittert mot kvinnor som uppskattar den kukstorlek han har.

Dessutom brukar de registrera konton på familjeliv utan att fylla i någonting om sig själva bara för att just skriva sagda bittra och nedvärderande inlägg... Drömmer
  • Herr Häst
    StinaFia skrev 2010-08-27 06:14:24 följande:
    ja, faktum är att jag haft sex med en kille i din storlek, och jag sprack med följden att jag inte kände ett skvatt efter det... jag begriper inte hur man kan vara trång OCH hävda att en 20 cm är skönast om man inte är en smärtslyna som jag... ALLA kan väl inte vara smärtslynor? det intrycket får jag iaf inte i andra trådar... kanske samlas alla kvinns som älskar smärta här..? fast TS med anhang är då inte ugis iaf Kräks
    Tja, min bedömning är att "smärtslynorna" (jag skulle nog inte använda den termen tror jag...Flört) är fler än vad man skulle kunna tro. Som vanligt i sådana här sammanhang kan man inte förlita sig på vad folk säger offentligt i "civiliserat sällskap", eftersom det inte är helt koscher att erkänna att man vill att det ska göra ont i fittan när kuken tränger in.

Men just spricka är det nog inte så jättemånga kvinnor som vill...
  • Herr Häst
    PrimitivMan skrev 2010-08-27 10:07:23 följande:

Lite fakta information kan behövas:

- 90% av alla kvinnor anser att storleken har liten eller ingen betydelse (så länge det inte är en micro penis < 7cm)

- 95% av alla kukar är inom intervallet 10,7 - 19.1 cm. Det är antaglen fråga om promille om ens det som är 25 cm. Sannolikheten att det är så många här på fl som haft riktigt stora kukar är nog rätt liten.

- Normalstorlek är 12-16 cm, omkrets 12-13 cm.

- Hur mycket en kuk erigerar varierar så att checka storleken i slakt tillstånd är missvisande

Hur har du kommit fram till att 90 procent av alla kvinnor anser att storleken har liten eller ingen betydelse? Och vad menar med liten? Liten som i gör knappt till eller från vid sex? Eller liten som i att det inte är en dealbreaker vid ONS och ingenting man dumpar en kille för? Det gör ju ganska stor skillnad om man säger så.

För övrigt är det kul att du hänger upp dig på längden också, trots att det i den här tråden (liksom i verkligheten, om man bryr sig om att lyssna på vad kvinnor faktiskt har att säga bortom de politiskt korrekta flosklerna om att storleken inte har någon betydelse, alternativt att liten är bäst) tydligt framkommer att det utan tvekan viktigaste är grovleken.

PS: Om du nu är så innerligt trött på de här diskussionerna kan problemet enkelt lösas genom att du delta i dem. Flört

För den delen blir jag rätt trött på de här storleksdiskussionera. Samma sak jämt. Några kvinnor (de i de 10% som anser storleken är av betydelse) vill ha stora kukar, får mothugg av andra kvinnor som tycker det inte spelar någon roll, sen kommer alla män med mindervärdeskomplex och påpekar att det är kvinnorna som är för slappa. Sen dyker det alltid upp en och annan man som berättar om sitt jätteorgan.

Finns något som kallas för "Locker room syndrome" vilket innebär att man som man tycker att man har för liten kuk i förhållande till andra män. Dock är det så att majoriten av de män som lider av det har en helt normal kuk.

Personligen känner jag mig helt nöjd med min. Något över medel (i TS "normal" storlek då) men inte något att skryta med. Men vem fan bryr sig. Har nog aldrig känt någonsin någon oro över min storlek tillsammans med en kvinna. För den delen aldrig råkat ut för någon kvinna som jag tycker varit för slapp. Däremot kan jag ibland känna mig "liten" inför andra män för jag tycker inte den ser mycket ut för världen i slakt tillstånd. Beror också på betraktarvinkeln. Då ser den egna mindre ut. Lite släng av "Locker room syndrome" kanske

Ja usch för männen som berättar om sina jätteorgan, tackar vet vi männen som av någon outgrundlig anledning känner sig manade att berätta om sina något-större-än-genomsnittet-organ... Drömmer

PrimitivMan skrev 2010-08-27 10:07:23 följande:

Däremot så borde ni kvinnor tänka er för när ni startar trådar om kukstorlekar. En stor del kvinnor klagar över att vi män är för orienterade på att använda vår kuk och för lite på att använda fingrar och tunga och långa förspel. Genom att då säga att ni prioriterar kukstorleken så får det ju många att tro att det viktigaste är kukens storlek och/eller hur den används.

Och på slutet ska det som vanligt ges order till kvinnor.

Kvinnor är precis som män individer. De kvinnor som startar sådana här trådar kanske faktiskt tycker att kukstorleken är viktigare än hur flinka fingrar mannen har? Varför ska de då låtsas som någonting annat bara för att det finns kvinnor som tycker att fingerfärdigheten trumfar kukstorleken? Om den senare gruppen nu är så himla mycket större än den förra gruppen (vilket ju du påstår) borde det verkligen inte vara ett problem. Då räcker det ju att en liten grupp av de kvinnorna startar trådar om hur viktigt fingerfärdigheten är, så kommer män automatiskt få ”rätt budskap”.

• Herr Häst
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-27 14:06:36 följande:
    Hon säger inte att han inte når in utan att komma in. Sedan säger hon att vaginan anpassar sig. Tror hon därmed menar att hennes vagina har blivit tajtare inte att ingången till vaginan flyttat sig.
    Även om slidans tajthet kan variera med dagsformer är skillnaden inte *så* stor.

Två mycket mer sannolika förklaringar:

1. Den nya killens kuk är inte så lång (13 cm), men den är jävligt grov. Svårighet att komma in beror ju liksom inte på längd utan på grovlek.

2. Tjejen är av någon anledning inte alls lika våt  och svullen som hon brukade vara med sin gamla kille. Då blir det mycket svårare att tränga in, även om man är liten.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!