Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Ha ha, du får väl fråga raggen om du får se kuken innan du tar hem dom Flört

Men varför allt tjat om längden? Det måste ju vara grovleken som känns?

• sumpbäver
    LyckligtSlut skrev 2010-08-21 14:56:28 följande:
    Klart att det har betydelse, man måste matcha, men inte fan är man väl så otrevlig mot sina ragg att man ber någon gå hem. Lite fantasi har man väl. Och uppfostran.
    Ja precis. Ungefär som att be bruden dra när hon tar av sin pushup och man får se taxöronrn.
  • sumpbäver
    Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-21 17:48:48 följande:
    JAg menade att jag kände inget när vi knullade. Så då var de väl lika bra att han gick hem?
    Hahaha, kanske det. Du är inte så gammal va?
  • sumpbäver
    Anonym (stora kukar) skrev 2010-08-21 19:12:23 följande:
    Klart att storleken har betydelse.... är väl inte bara män som tycker att stora bröst är vackert vi kvinnor vill ha stora kukar sen vad varje individ finner stort är en annan fråga. För mig är en normal kuk runt 18-19 cm och en bamse kuk är över 20 cm.
    Du kanske är glapp som en ICA-kasse? Bättre du lär dig knipa tycker jagOskyldig

Återigen, varför bara längden, bredden då? Jag menar, en colaburk borde väl kännas?
  • sumpbäver
    Anonym (stora kukar) skrev 2010-08-21 19:24:22 följande:
    Vad har då längden med glapphet att göra pucko??????? Däremot om jag fick in hela ica jaaa då vore jag glapp
    Borde ju du kunna svara på, det var ju du som snackade om längden från början? Väx upp snoris och gör lite knipövningar så ska du se att det blir bättre.
  • sumpbäver
    DuBBeeL skrev 2010-08-21 23:49:13 följande:

Hahahaha! Skrattande Dagens asgarv!

Men jag håller med dig TS, klart som f_n man vill känna nåt :)

Jo, annars är det ju ingen större mening. Men har ni brudar så glappa alibaba-grottor nuförtiden?
  • sumpbäver
    Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-22 08:52:35 följande:
    Precis, jag är också trång!
    Det var värst vad trånga alla är här? Personligen så tycket jag att alla brudar "känns" likadant , såvida dom inte är helt torra vill säga, men då är det ju något som är fel ( nej, jag har inte en mini) Som sagt, 40 eller 16 år har uppenbarligen ingen betydelse, alla känns likadant efter en minut iaf. 
  • sumpbäver
    Lillsnufflan skrev 2010-08-22 19:33:01 följande:
    Jag tycker det funkar likadant åt andra hållet också. En slida anpassar sig ju efter storleken så jag känner i alla fall ingen skillnad när man väl håller på.
    Alla slidor anpassar sig visst inte, bl.a TS Tungan ute
  • sumpbäver
    Anonym (Oj) skrev 2010-08-22 15:24:57 följande:
    Min man är mindre enligt norm, han är den bästa älskaren jag någonsin haft, varit tillsammans med de med normal och större, men jag är kanske väldigt liten, men jag får ont och jag vill inte ha ont.

Så på din fråga, om storleken har betydelse, ja, min erfarenhet är att den ofta är för stor, inte alls skönt, bara smärtsamt.

Så män som är små utrustade, vi kvinnor finns som finner mer njutning med er än med de med stor.

Min man tycker förresten att stora bröst är fula, han tycker (jag är har små bröst också) att brösten är lagom när handen täcker brösten.
    Vad jag har märkt på tjejer så verkar dom gilla lite hastighet om man säger. Vissa kan ju uppenbarligen knappt jucka Tungan ute. Då borde väl inte storleken ha betydelse.

Det där med bröststorleken tycker jag personligen är lite diffust. Det finns fina små och fula stora och tvärtom. Personligen gillar jag inte stora oformliga mjölpåsar med jättrevårtgårdar, mycket hellre små rattar i.s.f.

Men men, alla är vi olika och jag skulle ju knappast välja tjej efter utséende på bröst eller kön, bara löjligt. Man får ta hela paketet.
  • sumpbäver
    Lillsnufflan skrev 2010-08-22 20:04:58 följande:
    OK, då. Jag är får väl vara glad att min gör det. Det är praktiskt.
    Tror allas gör det faktist, det är bara tramsiga brudar som ska spela viktiga som säger så.
    Det vore ju märkligt om vi var skapade så att hälften av killarna inte "känns"Skrattande
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!