Inlägg från: Anonym (Själv liten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Själv liten)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Alltså, det finns ju egentligen ingen mening med att diskutera hur bra eller dåligt det är med små, medel eller stora snoppar, för alla är olika och det finns kvinnor som blir riktigt avtända av små snoppar och de som blir lika avtända stora och de som tar det som det kommer och gör det bästa av situationen.

Själv har jag vad som objektivt sett är en relativt liten snopp men inte definitionsmässigt en mikropenis. Min är 10 cm lång och 10 cm i omkrets. Jag har inte knullat runt så där hemskt mycket, men ungefär ett dussin kvinnor har jag haft sex med, och de flesta har jag haft längre förhållanden med.

Eftersom jag är rätt övertygad om att trådar som denna läses med svettig ångest av en hel del killar som vet/tror att de har en liten snopp så ska jag dela med mig lite av mina egna erfarenheter efter 30 års som sexuellt aktiv.

Jag hade väl turen att debutera med en erfaren tjej som inte fick mig att känna mig annorlunda, trots att jag i efterhand (medan vi fortfarande var KK) fick veta att hennes första tanke när hon fick se min snopp var "Herre Gud! Här gäller det att ta sitt ansvar" Det var ju trots allt hon som förfört mig! *L* Hennes erfarenhet av killar hade ännu inte omfattat en kille med en såpass liten snopp. Men hon njöt av den också och vi hade regelbundet sex i nåt halvår. Hennes pojkvän (hon hade alltså mig som vänsterprassel) hade en riktigt stor, så hon hade jämförelsematerial och hade hon tyckt att det var så illa med min lilla att det inte var värt att ha mig kvar som KK så hade hon bara kunnat fimpa mig, för detta var en tjej med massor av skinn på näsan, men icke.

Ett par förhållanden till hade jag innan jag träffade henne som blev min fru och vi var ihop c:a 20 år.  Jag var hennes första älskare så hon hade ju inget att jämföra med, men vi hade aldrig några problem på det sättet med sexet. Hon fick vaginalorgasmer ibland med oftast smekte eller slickade jag henne till orgasm.

Efter att vi gått skilda vägar har jag haft en del olika förhållanden. Nu, när jag träffat kvinnor som har varit betydligt mer sexuellt erfarna och mer medvetna om sin egen sexualitet än iaf min fru hade varit så blev sexlivet mycket trevligare på ett sätt som jag inte ens trodde på att det kunde vara. Framför allt detta med att jag träffade på kvinnor som hade lätt att få vaginalorgasm.

Detta fascinerade mig och gav naturligtvis mig en egotripp att min lilla snopp kunde ha en sån effekt! Faktum är att alla kvinnor jag har haft sex med de senaste 10 åren, ett 10-tal, har fått vaginalorgasm tillsammans med mig, som alltså har en riktigt liten en, 10x10cm.  Det här tycker jag att alla ni som har dåligt självförtroende ska ta till er! Det kommer alltså tydligen inte an på storleken om kvinnan kan njuta. Ja, dvs det finns ju ni som har ännu mindre, framför allt kortare, och visst, nånstans går det ju en gräns, men man läser i såna här trådar av kvinnor som dissar allt under 17 lång och 15 i omkrets, men det gäller verkligen inte alla kvinnor.

Och ja, ni kan hålla på tänka att de här kvinnorna fejkade orgasmer för att göra mig glad, och det där går ju inte att diskutera. Jag kan bara säga att hade ni varit med så hade ni insett att det inte var så det gick till.

Värt att berätta om är ett av de ONS jag haft. Egentligen är det inte ett riktigt ONS, för det är en gift kvinna som jag har regelbunden kontakt med, och hon var ute efter en älskare och vi hade pratat länge på nätet och bestämde oss för att träffas och känna på hur det kunde vara. Att vi sen inte fortsatte träffas beror på praktiska omständigheter, för vad sexet gäller hade vi mer än gärna fortsatt träffas. Men sex har vi bara haft en gång.

Hennes man har en verklig jättekuk. Hon sa nåt om tjocklek som ett dricksglas och längd därefter. Så för henne var det en lite intressant erfarenhet att ha sex med en som hade en såpass mycket mindre snopp.

En sak som hon sa att hon tyckte var bra: Att ge mig oralsex, för hon fick in hela och det gillar hon. Hon slapp få ont i käkarna och slapp köra ner den i halsen.

Sen när vi hade samlag så hamnade vi så att hon satt gränsle över mig. Så sa hon: "Ligg stilla nu så ska du få se! Jag vill ha total koll på rörelserna" Så började hon rida mig och efter en liten stund kom hon i världens häftigaste orgasm och började gråta hejdlöst. När hon samlat sig sa hon: "Det var flera år sedan jag fick en så kraftig orgasm och jag vet inte när jag grät av det senast." Hon hade upptäckt att min ganska korta och hårda snopp träffade exakt rätt på hennes G-punkt, något som hon aldrig lyckas med tillsammans med sin man.

Nå, jag berättar inte detta för att skryta om mig själv som älskare utan för att visa på att det faktiskt kan funka alldeles utmärkt även med en snopp som jag vet att de flesta kvinnor betraktar som liten, för att inte säga allt för liten. Det vanligaste argumentet för att en liten snopp inte spelar så stor roll är att man kan roa sig med oralsex, smekningar och leksaker för att kompensera storleken. Men jag vet att det kan funka ändå, enbart med min lilla snopp. Kvinnor kan njuta även av den som den är!

Min nuvarande kvinna får vaginalorgasm varje gång vi har sex. Minst en gång, oftast flera gånger. Så det är inte så hopplöst för er killar med små snoppar! Undvik bara kvinnorna som vill ha stora, det finns andra!

• Anonym (Själv liten)
    Anonym skrev 2010-08-25 18:20:35 följande:
    Härligt att du fått till det så många gånger med tjejer, men mitt tips till dig är ju att leva det trogna livet. :)
    Nu handlar ju inte den här tråden om detta. Anledningen till att jag öht skrev nåt om hennes civilstatus är ju att jag ville klargöra anledningen till att det bara blev ett ONS. Och varför var det viktigt för mig?

Jo, när man sticker ut hakan och påstår att en kvinna har njutit fullt ut med en man trots att han inte kan presentera en elefantsnabel, och att det sen inte blivit fler träffar, så måste man räkna med att väldigt många tänker "Jaja, hon sa bara så men egentligen tyckte hon inte om det."

Man måste hela tiden parera för argument som att "kvinnorna bara säger att de gillar den lilla snoppen för att vara snälla", att "de simulerar vaginalorgasmer" etc.

Men jag skrev inte mitt inlägg för att skriva nån hästkuksälskande kvinna på näsan att hon har fel, för det har hon inte. Alla har rätt till sin åsikt. Och det finns samtidigt massor av kvinnor som tycker det är helt OK med mindre kukar, och t.o.m. är fullt kapabla att njuta av ett rent samlag med en liten, utan en massa hjälpmedel.

Jag skrev det för att trösta alla småkukade män, eller yngre killar, som läser såna här trådar och kan få för sig att de är värdelösa och att ingen kvinna kommer att vilja ha dem. Det vet jag nämligen är en helt felaktig slutsats, och det vet jag av egen erfarenhet, och det var det jag ville förmedla och med lite konkreta exempel.

Hade jag velat skryta/ragga så hade jag inte skrivit anonymt, men nu vill jag fokusera på argumentationen och inte på min egen person. Och hur mitt sexliv i övrigt har sett ut - om det har varit med gifta eller singlar - går jag inte in på här, för det är irrelevant.

Jag har skaffat mig tillräckligt med erfarenhet och har lärt mig att känna mitt värde. Om jag jag skulle springa på en kvinna som ratar mig när hon inser hur jag är skapt mellan benen så kommer jag bara att konstatera att det är hennes förlust och så kommer jag att gå vidare. Jag vet nämligen att det finns andra därute som uppskattar mig.

Men för en oerfaren kille som möter detta kan det innebära en katastrof och därför behöver de få veta att det inte behöver vara så illa; de har bara haft otur.
  • Anonym (Själv liten)
    Anonym skrev 2010-08-25 19:06:14 följande:
    Har du ingen preferens själv? Föredrar du inte ett visst utseende, bröststorlek etc? Skulle du inte bli lite avtänd om tjejen var så slapp att du inte kände något?
    Varför är det alltid vi tjejer som ska få så mycket skäll om vi har vissa krav. Alla människor föredrar väl saker?
    Jag skäller inte alls på kvinnor som gillar stora kukar. Jag bara talar om att det finns kvinnor som antingen inte bryr sig eller faktiskt också gillar små.

Om du läste mitt inlägg ordentligt så kunde du läsa detta:
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-25 18:58:10 följande:
    Men jag skrev inte mitt inlägg för att skriva nån hästkuksälskande kvinna på näsan att hon har fel, för det har hon inte. Alla har rätt till sin åsikt.
  • Anonym (Själv liten)
    Anonym skrev 2010-08-25 23:29:53 följande:
    Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
    Jag skulle inte vara så säker på det. Enligt Olle "Fråga Olle" Waller så visar undersökningar på att det ser ut ungefär så här om man frågar kvinnor om storlekens betydelse: 50% säger att det inte spelar dem någon roll, och av dem som säger att det spelar roll tycker hälften att det är viktigt att kuken inte är för stor. Alltså är det bara 25% som tycker att det är viktigt att den är stor.

Att läsa ut nåt av fördelningen av skribenter på olika Internetforum är vanskligt. Jag litar mer på vetenskapliga undersökningar.

Det ligger lite i sakens natur att de som inte bryr sig om kukens storlek sällan är intresserade av att diskutera det på såna här ställen och alltså hörs inte deras röst.
  • Anonym (Själv liten)
    Herr Häst skrev 2010-08-26 18:01:57 följande:
    Att kvinnor föredrar stora kukar (huvudsakligen grova, vilket också bekräftas av de kvinnorna som uttalat sig här) beror på att nervcellerna i kvinnans blygdläppar (de sitter huvudsakligen vid själva mynningen, inte så mycket längre in) stimuleras när blygdläpparna töjs ut. Mer töjande betyder alltså mer stimulans. Smal snopp = inte så mycket stimulans, inte så mycket känsla. Grov kuk = mycket stimulans, mycket känsla. Sedan finns det såklart en övre gräns, där töjandet börjar gå över i ett sprickande och detta uppskattas nog inte av så många kvinnor. Men eftersom slidan kan frambringa ett barn så är det kanske inte så förvånande att det inte direkt är ett jättevanligt problem att kuken är för grov...
    Javisst sitter de flesta nervcellerna i mynningen, och det talar för att kuken inte måste vara särskilt lång för att det ska bli skönt för kvinnan. Men att den däremot måste vara grov är inte sant. OK, var gränsen neråt går vet jag inte, men med mina 10 cm - som inte anses vara så grovt - så kan jag tala om att det går alldeles utmärkt att få kvinnor att tappa andan av penetrationen. Det är bara en fråga om teknik, lyhördhet och upptäckarglädje. Visst, det kanske kräver lite mer av innehavaren av en smalare kuk att få till den känslan hos kvinnan, men underlättas ju inte om mannen är rädd att inte räcka till och/eller om kvinnan i förväg har bestämt sig för att en smal kuk aldrig kan vara skön.
  • Anonym (Själv liten)
    Sessan C skrev 2010-08-28 21:56:25 följande:
    men 16 /17 är väl lagom ..:) e inte d medel för en svensk kille?
    Nej, 13-15 är medel.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!