• Anonym

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Såklart den spelar roll. Speciellt om man bara ska ha en KK eller onenightstand. Man blir ju besivken då om den är för liten. Men när man blir kär och hittar han med stor H blir storleken av mindre betydelse direkt! Jag har tur som hittat han och på köpte fick jag en stor K*K ha!

• Anonym

Okej, det är trevligt om den är lite större än genomsnittet, det ska inte förnekas. MEN varför är det kutym att mäta längden? Omkretsen är viktigare! Och om den är åt det mindre hållet så går det att kompensera med att göra andra sexiga grejer. Bästa älskare jag haft hade helt normalstor och var grymt engagerad och kåt av sig. Underbart!!!
    Pest med välhängda män som tror att det räcker att vara skapt som en häst och att de därför slipper anstränga sig...slicka och sånt.

• Anonym
    StinaFia skrev 2010-08-22 07:44:11 följande:
    Det är bara på FL en "ormal" stl på kuk uppgår till 18-19 cm... Jag börjar få svårt att få ihop alla sååå trånga fittor med allas önskan om jättekukar och förgrymmelse över småsnopparna (som är 17 cm och nedåt, får man anta!)  Flört

Visserligen föredrar jag också stora kukar trots att jag är ganska trång själv, men så gillar jag när sex gör ont också. En mindre kuk går lätt att uppväga med en omgång smisk följt av hämningslöst munknull Tungan ute 
    du verkar vara en spännande tjej ..Flört
  • Anonym

Jag förstår inte varför det så kategoriskt indelas i män med stora kukar och noll teknik och män med små organ och bra teknik. Varför välja? Jag vill bara ha en man som har grovt organ OCH en schysst teknik. Litet är alltid sämre och jag tycker inte att det går att kompensera på något annat sätt.

• Anonym
    Svardh skrev 2010-08-25 17:08:23 följande:
    Hur slapp är du i fittan egentligen som inte känner nått??? Du måste vara riktigt slapp... haha storleken har ingen betydelse, det är tekniken som gör det,.
    Det kan du ju fortsätta intala dig själv.
  • Anonym

Klart det har betydelse - plocka fram xxl-dildon ur gömmorna o prova så ska ni se.
    Stora ringar kräva tjocka fingrar,

• Anonym

Det kan ju också bero på hur trång eller slapp du är TS i underlivet..

• Anonym

Det har ju en viktig estetisk betydelse iallafall. Många killar går ju igång på stora bröst. Vilken praktiskt funktion fyller det? Jag blir upphetsad när jag ser en stor kuk på en kille jag gillar. Jag blir avtänd om den istället är liten.

Sen gör det faktiskt skillnad stimulansmässigt också. Den viktiga skillnaden är att de små inte känns särskilt mycket (men då snackar vi organ under medelstorlek) och att det är svårt att få till alla roliga ställningar om den är för kort.

• Anonym
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-24 19:11:11 följande:
    Alltså, det finns ju egentligen ingen mening med att diskutera hur bra eller dåligt det är med små, medel eller stora snoppar, för alla är olika och det finns kvinnor som blir riktigt avtända av små snoppar och de som blir lika avtända stora och de som tar det som det kommer och gör det bästa av situationen.

Själv har jag vad som objektivt sett är en relativt liten snopp men inte definitionsmässigt en mikropenis. Min är 10 cm lång och 10 cm i omkrets. Jag har inte knullat runt så där hemskt mycket, men ungefär ett dussin kvinnor har jag haft sex med, och de flesta har jag haft längre förhållanden med.

Eftersom jag är rätt övertygad om att trådar som denna läses med svettig ångest av en hel del killar som vet/tror att de har en liten snopp så ska jag dela med mig lite av mina egna erfarenheter efter 30 års som sexuellt aktiv.

Jag hade väl turen att debutera med en erfaren tjej som inte fick mig att känna mig annorlunda, trots att jag i efterhand (medan vi fortfarande var KK) fick veta att hennes första tanke när hon fick se min snopp var "Herre Gud! Här gäller det att ta sitt ansvar" Det var ju trots allt hon som förfört mig! *L* Hennes erfarenhet av killar hade ännu inte omfattat en kille med en såpass liten snopp. Men hon njöt av den också och vi hade regelbundet sex i nåt halvår. Hennes pojkvän (hon hade alltså mig som vänsterprassel) hade en riktigt stor, så hon hade jämförelsematerial och hade hon tyckt att det var så illa med min lilla att det inte var värt att ha mig kvar som KK så hade hon bara kunnat fimpa mig, för detta var en tjej med massor av skinn på näsan, men icke.

Ett par förhållanden till hade jag innan jag träffade henne som blev min fru och vi var ihop c:a 20 år.  Jag var hennes första älskare så hon hade ju inget att jämföra med, men vi hade aldrig några problem på det sättet med sexet. Hon fick vaginalorgasmer ibland med oftast smekte eller slickade jag henne till orgasm.

Efter att vi gått skilda vägar har jag haft en del olika förhållanden. Nu, när jag träffat kvinnor som har varit betydligt mer sexuellt erfarna och mer medvetna om sin egen sexualitet än iaf min fru hade varit så blev sexlivet mycket trevligare på ett sätt som jag inte ens trodde på att det kunde vara. Framför allt detta med att jag träffade på kvinnor som hade lätt att få vaginalorgasm.

Detta fascinerade mig och gav naturligtvis mig en egotripp att min lilla snopp kunde ha en sån effekt! Faktum är att alla kvinnor jag har haft sex med de senaste 10 åren, ett 10-tal, har fått vaginalorgasm tillsammans med mig, som alltså har en riktigt liten en, 10x10cm.  Det här tycker jag att alla ni som har dåligt självförtroende ska ta till er! Det kommer alltså tydligen inte an på storleken om kvinnan kan njuta. Ja, dvs det finns ju ni som har ännu mindre, framför allt kortare, och visst, nånstans går det ju en gräns, men man läser i såna här trådar av kvinnor som dissar allt under 17 lång och 15 i omkrets, men det gäller verkligen inte alla kvinnor.

Och ja, ni kan hålla på tänka att de här kvinnorna fejkade orgasmer för att göra mig glad, och det där går ju inte att diskutera. Jag kan bara säga att hade ni varit med så hade ni insett att det inte var så det gick till.

Värt att berätta om är ett av de ONS jag haft. Egentligen är det inte ett riktigt ONS, för det är en gift kvinna som jag har regelbunden kontakt med, och hon var ute efter en älskare och vi hade pratat länge på nätet och bestämde oss för att träffas och känna på hur det kunde vara. Att vi sen inte fortsatte träffas beror på praktiska omständigheter, för vad sexet gäller hade vi mer än gärna fortsatt träffas. Men sex har vi bara haft en gång.

Hennes man har en verklig jättekuk. Hon sa nåt om tjocklek som ett dricksglas och längd därefter. Så för henne var det en lite intressant erfarenhet att ha sex med en som hade en såpass mycket mindre snopp.

En sak som hon sa att hon tyckte var bra: Att ge mig oralsex, för hon fick in hela och det gillar hon. Hon slapp få ont i käkarna och slapp köra ner den i halsen.

Sen när vi hade samlag så hamnade vi så att hon satt gränsle över mig. Så sa hon: "Ligg stilla nu så ska du få se! Jag vill ha total koll på rörelserna" Så började hon rida mig och efter en liten stund kom hon i världens häftigaste orgasm och började gråta hejdlöst. När hon samlat sig sa hon: "Det var flera år sedan jag fick en så kraftig orgasm och jag vet inte när jag grät av det senast." Hon hade upptäckt att min ganska korta och hårda snopp träffade exakt rätt på hennes G-punkt, något som hon aldrig lyckas med tillsammans med sin man.

Nå, jag berättar inte detta för att skryta om mig själv som älskare utan för att visa på att det faktiskt kan funka alldeles utmärkt även med en snopp som jag vet att de flesta kvinnor betraktar som liten, för att inte säga allt för liten. Det vanligaste argumentet för att en liten snopp inte spelar så stor roll är att man kan roa sig med oralsex, smekningar och leksaker för att kompensera storleken. Men jag vet att det kan funka ändå, enbart med min lilla snopp. Kvinnor kan njuta även av den som den är!

Min nuvarande kvinna får vaginalorgasm varje gång vi har sex. Minst en gång, oftast flera gånger. Så det är inte så hopplöst för er killar med små snoppar! Undvik bara kvinnorna som vill ha stora, det finns andra!
    Jag har läst hela ditt inlägg nu och jag vet inte riktigt vad jag ska säga? För jag själv har aldrig någonsin drömt om någon med jätte utrustning, det spelar inte någon roll om han har en liten etc. Jag bryr mig ärligt talat inte om det alls. Men klart det går en gräns, vill inte ha en kille med en snopp som en tio åring, inte heller med en som en falukorv.. Det äcklar mig.! Sen har jag aldrig varit så förtjust i er killar som inte kunnat hålla er till singel kvinnor.. Vad är egentligen poängen med att förstöra någon annans äktenskap..? Men inte mitt problem så jag bryr mig inte..

Men jag tycker inte att ni ska behöva fundera över om ni duger eller inte? För det gör ni! Den som dissar er för en liten storlek är "lost in space". Det finns inga sunda verderingar i vad som är normalt och inte gällande detta eftersom vi alla är så pass olika. Men ytlighet är någonting av de absolut värsta jag vet, ingen är perfekt. Men för vissa tar det hela livet att inse det, att dissa en helt underbar kille på grund av hans penisstorlek är idioti... Jag förstår att man kan uppnå ett minst lika lyckat resultat med en mindre som med en stor.

Jag blir inte imponerad av en kille som skryter med sitt paket, snarare äcklad. HIV AB är min tanke, en kille som bara vill ha sex, som är desperat och tar första bästa. Ingenting för mig!

Jag träffade själv min kille på krogen, så för alla er som säger att man tar en risk med detta kan sluta upp.
    Nu är det inte så att jag hade sex med honom det första jag gjorde, jag dejtade honom i några månader utan någon som helst sexkontakt. Jag förälskade mig i hans otroligt fina personlighet och jag älskade hans kropp lika mycket som hans personlighet.. Jag blev inte besviken på någonting hos honom, för mig är han min drömkille och jag släpper honom aldrig! Han har precis allt jag vill ha och allt jag kan drömma om.. Ingen aning om hur stor min killes är? Jag har inte mätt den och kommer inte göra det heller, jag tycker sånt är super fånigt och jag förstår inte hur man kan orka bry sig om och ens lägga ner energi på att mäta den.?
    För vem fan bryr sig egentligen? Inte jag..

Härligt att du fått till det så många gånger med tjejer, men mitt tips till dig är ju att leva det trogna livet. :)
  • Anonym

Ja, visst är det härligt med en stor, mycke, mycke, mycke skönare!
    Kan tillägga att jag är snittad och trång och lycklig med en välutrustad man!

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!