• Faber

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Är en FL kuk=enFB kuk?

• Faber
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-25 19:57:33 följande:
    Men här handlar det om saker som en man inte kan förändra. En kvinna behöver inte vara slapp.

Varför anser många som har en bestämd åsikt eller säger att de egentligen inte har det att allt som är större än medel är ok. Förstår ni inte att ni därmed utesluter HÄLFTEN av alla män.
    Matte och andra discipliner som kräver mer än eget personligt tyckande är väl inte FL medlemmarnas starka sida.
  • Faber

Återigen sådana här trådar, är mer givande om man inte under/överdriver och om alla har samma uppfattning om hur lång en cm är.

Det vanliga motargumentet är att folk har olika uppfattning om vad som är lagom eller medel men det är inte ett argument, en cm är alltid en cm.

Om medel är 14.8 cm och en tjej tycker att 17 är lagom så innebär det inte att 17 är medel utan att hon föredrar några cm mer än medel.

Säg inte att ni föredrar medel, säg att jag tycker om 15 cm +/- 2. Kan tyckas petigt men diskussionen blir meningslös om folk har egna måttenheter, det måste finnas en absolut objektiv referns att utgå ifrån och det är [cm].

• Faber
    HannaS86 skrev 2010-08-29 08:22:25 följande:
    Jag har aldrig hört att 13 skulle vara medel, snarare 15-16 och det är vad jag skulle säga av egen erfarenhet också.

Och det är självklart att kukens storlek spelar roll men framförallt då omkrets och inte längd. Och även form och hårdhet (för det varierar också). De som säger något annat ljuger eller har helt enkelt inte testat tillräckligt många olika för att känna skillnad.
    13 är median medan 14.8 är medel enligt en undersökning. Båda måtten ligger dock väl inom det som betraktas som normalt. Sedan framstår snopp.nu inte som en särskilt seriös sida med tanke på inläggen där. Snarare någon sorts sexversion av Lunarstorm vad gäller mognadsgrad hos klientelet.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!