Inlägg från: Anonym (lillen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lillen)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Jaha då var man totalt knäckt igen då :( men men det är väll vara att acceptera.

Det märlkliga är att trots att jag är mindre än de minsta som nämnts här så vill brudarna komma tillbaka efter mer :o märkligt :o

• Anonym (lillen)
    linjes skrev 2010-08-22 19:40:19 följande:
    Varför blir du då knäckt om dom vill ha mer?
    Just nu är det många ONS å är det så det KRÄVS lång kuk för att en tjej ska vara glad efter en natt så har jag och kommer göra många tjejer besvikna. Det är lite knäckande.

Men jag vet av erfarenhet att för de flesta brudar så räcker jag till och att jo "how you sving it mathers" i alla fall till viss del. Sen finns det såååå mycket mer man kan roa sig med när man har sex. Å tydligen har jag något som tilltalar kvinnor så de kommer tillbaka.

Sedan så är det ett en LÖGN att det inte känns skillnad för mannen om tjejen är trång eller slapp! Har ett KK som är trängre, än min fd fru är i baken.

Jag dömmer inte tjejer att gå igång på stora kukar när de ser dem (det gör killar oxå se bara på porrfilm) eller suger, men om de inte känner en kuk som är inom normalintervallet 12-17cm, då är det dax för knipövningar för då kan ni inte betrakta er som trånga. Sen är det kansek så att ni blir kåtare av att känna nått större är en annan sak.
  • Anonym (lillen)

Konstaterar efter natten att storleken har be tydelse i viss mån. Hon red mig och om jag varit längre så hade jag inte åkt ut och brutit kuken :p

Förövrigt verkar det inte vara så viktigt eftersom jag får medaljer och pokaler varenda jävla helg. Å jag har inte sex för att det ska vara bra för tjejen och få höra att jag är bra utan för att jag gillar det och njuter av det!{#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!