Inlägg från: Rynkigutanpåslätinuti |Visa alla inlägg
  • Rynkigutanpåslätinuti

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-22 07:21:47 följande:
    25 :)
    Ibland är ålder bara en siffra..
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-08-25 19:06:14 följande:
    Har du ingen preferens själv? Föredrar du inte ett visst utseende, bröststorlek etc? Skulle du inte bli lite avtänd om tjejen var så slapp att du inte kände något?
    Varför är det alltid vi tjejer som ska få så mycket skäll om vi har vissa krav. Alla människor föredrar väl saker?
    Men här handlar det om saker som en man inte kan förändra. En kvinna behöver inte vara slapp.

Varför anser många som har en bestämd åsikt eller säger att de egentligen inte har det att allt som är större än medel är ok. Förstår ni inte att ni därmed utesluter HÄLFTEN av alla män.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Faber skrev 2010-08-25 20:16:08 följande:
    Matte och andra discipliner som kräver mer än eget personligt tyckande är väl inte FL medlemmarnas starka sida.
    Vi kan gå vidare till överkursen.

Det finns 4,5 miljoner män i Sverige.
    Säg att man letar efter en partner som är ens egen ålder +/- 5 år.
    För att förenkla beräkningen så säger vi att livslängden är 80 år och det finns lika många män i varje årskull under hela livslängden. Det gör 4,5 miljoner dela på 80 = 56250. Varje kvinna i Sverige har alltså att välja en partner bland 56250 män. Om en kvinna väljer bort alla som har en kukstorlek under medel försvinner hälften. Kvar blir 28125 män.

Tänker man sig sedan att dessa är spridda jämnt över landet så blir det ännu färre. Om kvinnan bara godtar alla som har 17cm eller större så är hon en bit över medel i sina preferenser. Eftersom längden är normalfördelad kan hon då kanske ha valt bort två tredjedelar.

Varför krångla till livet för sig är vad jag undrar.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-08-25 23:29:53 följande:
    Fast alla utesluter väl de flesta vid partnerbedömningar? Jag är jättekräsen och det borde du också vara. Spelar det någon roll om vissa kvinnor utesluter hälften av alla mäns könsorgan? Jag har aldrig haft några problem att hitta välhängda killar iaf, så jag ser inga problem. Givetvis finns det en massa killar under medel också om blir över, men det finns ju tydligen, som (själv liten) skriver, en massa kvinnor som gillar dessa också.

Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
    Är det så är nog antingen föreställningen om medel felaktig eller ögonmåttet inte tillförlitligt.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-26 07:10:32 följande:
    Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
    det är säkert så, men det är inte alla som KRÄVER att kuken är över medelstorlek.
    för vissa är kukstorlek av avgörande betydelse, för andra inte...

jag är säker på att de flesta män föredrar bröst som är över medel i storlek, och helst fasta och välformade... men inte många skulle dissa en tjej med små bröst om hon hade andra företräden som kompenserade. NÅGRA FÅ skulle nog göra det... de som behövde stora rattar för att öht gå igång.

jag föredrar stora kukar. jag kan inte tänka mig ett förhållande med en man som har alltför liten kuk. det är inte detsamma som att jag skickar hem folk som saknar hästballe, eller för all del är under medel... en karl med minikuk ska däremot veta att kompensera för den, och det ordentligt ;))
    Jag tror inte de flesta män föredrar bröst som är över medel. Jag tror de flesta män föredrar bröst. Jag tror vare sig kvinnor eller män egentligen ens har en aning om vad som är medel när det gäller bröst. Jag tror inte heller att män tittar efter något som skulle kunna kompensera. Anledningen är att vi inte fungerar så att vi kan blunda för en sak och tänka att något annat är bra. Vi väljer ett paket där vi accepterar en helhet. Kompensation är väl möjligen en form av betalning på annat sätt när vi ska utföra något vi inte vill.

Apropå kompensation så är det ju en fullständigt bisarr tanke och inte trolig att den fungerar i verkligheten. Om den gör det så har personen som tycker så en väldigt skum inställning till mänskliga relationer. "Det är ok att du knullar mig i fittan men eftersom det inte ger mig något så vill jag att du i gengäld ger mig jävligt bra oralsex." Ett mercyfuck som man vill ha betalt för i oralsex som dessutom ska vara väldigt bra.

Det är dags för er kvinnor att inse att ni egentligen inte har en aning om vad som är normalt och inte normalt vad gäller kukstorlekar. Det är också dags för er att inse att om ni inte kan bli tillfredställda av kukar i de mellersta 75 procenten så sitter problemet antingen i er kropp eller ert huvud. Ni är inte sexgudinnor med grymt tajta fittor allihop. Det är faktiskt bara en bråkdel av er som är det och sannolikheten för att du som läser detta tillhör den är förbannat liten.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-26 09:03:32 följande:
    bara kompensation i avseendet att han har andra företräden. sagt med glimten i ögat... folk är olika och ser olika ut, och det är helheten man köper! frågar man vad som föredras; "en stor eller liten kuk?" kommer många, troligtvis de flesta, att svara! det betyder inte att de flesta bryr sig så särdeles mkt om kukstorleken.
    Det kanske är som i det allmänna forumet. En del får för sig saker och sedan är det sanning för dem.

Jag tror inte heller de flesta bryr sig så mycket och också att på en fråga om lite eller mycket så svarar nog de flesta mycket utan att tänka. Något som irriterar mig är all "kunskap" om storlekar som många verkar ha. Den kvinna som lägger på minnet storleken på liggens organ fokuserar inte på rätt saker.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:44:21 följande:
    Så kvinnor har "lärt sig" att kukstorleken är viktig, och dessutom av män? I så fall har männen lärt sig att bröststorleken är viktig av kvinnor. Både jag och de flesta killar jag känner skiter fullständigt i bröststorleken och brukar skaka på huvudet när man läser om kvinnors fanatiska bröstfixering. Det fulaste och osexigaste som finns är ett par siliconfyllda stela rattar, ifall nu någan här haft tanken.

För min egen del tänder jag på naturliga tjejer, oavsett bröst eller könsutséende. Analblekning, silicon, blygdläppsutséende? Va fan, skärp er. Tänder absolut inte på feta kvinnor, men ser inte fetma som något naturligt tillstånd heller. Naturliga brudar som gud skapade dom ska de va.Tungan ute
    Om ändå kvinnor kunde inse hur pass lite tid vi killar ägnar oss åt att fundera på deras utseende. Vi tittar på er men inte som ni ser på er själva. Var säkra på att vi skulle titta på er även om ni inte la ner så mycket tid och möda på att göra er till. Jag har inget emot att ni gör er vackra för vår skull men om ni verkligen undrar om er rumpa ser stor ut i ett visst plagg så kan jag berätta att den gör det oavsett om vi säger något annat. Men vet ni vad. Vi bryr oss inte för ni ser bra ut ändå.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:59:03 följande:
    det tror alla kalar, men de går igång på de brudar som "gör sig till" ;))
    man kan göra så på många sätt, och de flesta känns bara igen av andra kvinnor ;)
    Vi tittar på det som finns att titta på men ägnar det inte så mycket tankemöda. Inte särskilt många män har nått framgång genom att titta på tjejer. Framgång kommer av hur man interagerar med andra män. Att kvinnor ägnar sig åt små lekar för att få vår uppmärksamhet känner de flesta män till.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-26 11:13:47 följande:
    aha, du menar sååå ;))

f'låt, jag är seg idag.
    Och jag känner mig lite smågrinig så jag loggar ut för idag. Skyller på att utlevnad inte var möjlig igår av diverse skäl men inte meningen att det ska gå ut över forumet.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-27 06:14:24 följande:
    ja, faktum är att jag haft sex med en kille i din storlek, och jag sprack med följden att jag inte kände ett skvatt efter det... jag begriper inte hur man kan vara trång OCH hävda att en 20 cm är skönast om man inte är en smärtslyna som jag... ALLA kan väl inte vara smärtslynor? det intrycket får jag iaf inte i andra trådar... kanske samlas alla kvinns som älskar smärta här..? fast TS med anhang är då inte ugis iaf Kräks
    Det hade jag inte tänkt på..

Jag är inte 20+ men kan "kompensera" på många trevliga sätt. Bara PMa mig så kan "vi" nog hitta på lite lekar som kommer få er att profylaxandas och mer. Flört
  • Rynkigutanpåslätinuti
    jfsebastian skrev 2010-08-27 13:35:31 följande:
    Så det påverkar inte sexlivet att han inte ens når in i dig?

Tjena!
    Hon säger inte att han inte når in utan att komma in. Sedan säger hon att vaginan anpassar sig. Tror hon därmed menar att hennes vagina har blivit tajtare inte att ingången till vaginan flyttat sig.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    jfsebastian skrev 2010-08-27 15:07:15 följande:
    För att det resonemanget ska funka måste ju nuvarande killen ha en kuk som ett whiskeyglas, och det känns osannolikt.
    Hårt som kristall och slipat runtom?
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (ops) skrev 2010-08-29 11:32:16 följande:
    om det är nått jag lärt mig på FL så är det att vi killar inte på nått sätt slår tjejerna i fråga om chauvinism, fördömanden, ytlighet, avsaknad av ödmjukhet och vanlig hyfs.

För att generalisera utifrån TS alltså
    Då är det här ändå en snäll tråd. Läs tråden om kukar är snygga för att få veta sanningen om hur du betraktas, om du nu är man.

Det kanske blir så när det är normen som talar. Inte särskilt vackert alls men eftersom de som tillhör normen anser att det är sanningen så har de inga moraliska funderingar kring vad de säger.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-08-29 14:10:01 följande:
    Det senare tycker jag nog är viktigare än storleken faktiskt. En degig och stor kuk är inte alls lika kul som en medelstor och hård.
    Nu har ju jag samma storlek hela tiden men även som innehavare är det inte alls samma grej när den inte är helt hård.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (ops) skrev 2010-08-29 12:33:48 följande:
    Jo, jag är man.

Jag har läst både den tråden och många andra trådar under åren på FL.

En del har inte vett nog att skämmas helt enkelt.
    Jag tänkte inte så mycket på att skämmas eller inte. Man brukar betrakta mannen som norm. Kanske är det så att mannen inte är norm i precis allt. Vad gäller utseende kan man nog säga att kvinnan är norm. Kvinnors ansikten och kroppar är det som visas och framhävs i alla sammanhang. Mannens ansikte och kropp är inte exponerad i samma omfattning och när den är det så jämförs den med kvinnan och visar sig alltid brista. Att en kroppsdel som lite omotiverat hänger mellan benen då betraktas som ett pinsamt lyte eller komiskt är inte så konstigt. Detta var OT.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    danneman skrev 2010-08-29 15:59:05 följande:
    Glöm inte att det inte alltid är skruven som är för liten, ofta är det muttern som är för stor, ingen vill väl komma hem från krogen med en fladdermus....Cool
    Gäller ej på FL. Tror det står i någon forumregel.
  • Rynkigutanpåslätinuti

Das Mutter ist immer korrekt.

• Rynkigutanpåslätinuti
    Completorium skrev 2010-08-29 16:58:35 följande:
    Hm... borde det inte vara die Mutter?...
    Das Messerwisser. Flört
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!