StinaFia skrev 2010-08-26 07:10:32 följande:
Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
det är säkert så, men det är inte alla som KRÄVER att kuken är över medelstorlek.
för vissa är kukstorlek av avgörande betydelse, för andra inte...
jag är säker på att de flesta män föredrar bröst som är över medel i storlek, och helst fasta och välformade... men inte många skulle dissa en tjej med små bröst om hon hade andra företräden som kompenserade. NÅGRA FÅ skulle nog göra det... de som behövde stora rattar för att öht gå igång.
jag föredrar stora kukar. jag kan inte tänka mig ett förhållande med en man som har alltför liten kuk. det är inte detsamma som att jag skickar hem folk som saknar hästballe, eller för all del är under medel... en karl med minikuk ska däremot veta att kompensera för den, och det ordentligt ;))
Jag tror inte de flesta män föredrar bröst som är över medel. Jag tror de flesta män föredrar bröst. Jag tror vare sig kvinnor eller män egentligen ens har en aning om vad som är medel när det gäller bröst. Jag tror inte heller att män tittar efter något som skulle kunna kompensera. Anledningen är att vi inte fungerar så att vi kan blunda för en sak och tänka att något annat är bra. Vi väljer ett paket där vi accepterar en helhet. Kompensation är väl möjligen en form av betalning på annat sätt när vi ska utföra något vi inte vill.
Apropå kompensation så är det ju en fullständigt bisarr tanke och inte trolig att den fungerar i verkligheten. Om den gör det så har personen som tycker så en väldigt skum inställning till mänskliga relationer. "Det är ok att du knullar mig i fittan men eftersom det inte ger mig något så vill jag att du i gengäld ger mig jävligt bra oralsex." Ett mercyfuck som man vill ha betalt för i oralsex som dessutom ska vara väldigt bra.
Det är dags för er kvinnor att inse att ni egentligen inte har en aning om vad som är normalt och inte normalt vad gäller kukstorlekar. Det är också dags för er att inse att om ni inte kan bli tillfredställda av kukar i de mellersta 75 procenten så sitter problemet antingen i er kropp eller ert huvud. Ni är inte sexgudinnor med grymt tajta fittor allihop. Det är faktiskt bara en bråkdel av er som är det och sannolikheten för att du som läser detta tillhör den är förbannat liten.