Completorium skrev 2010-08-26 09:52:47 följande:
Ja, jag är man och jag lägger aldrig särskilt stor vikt vid hur en kvinna är skapt till det yttre. Om man ser på hur de kvinnor jag har haft sex med genom åren ser ut så kan man inte heller se nån tydlig trend. De har haft allt från A till D-kupa, smala höfter, breda höfter, varit från 155 till 178 långa, blondiner, röd- brun- och svarthåriga. Riktigt smala till rätt ordentligt överviktiga...
Alltså, jag tänker inte i termer om kompensation. Jag faller för en kvinnas sätt, hennes mentalitet helt enkelt, och det är det som tänder mig. Hur hon sen ser ut har faktiskt aldrig bekymrat mig. Däremot har hennes förhållningssätt till sex haft betydelse för om relationen har fungerat eller ej, om sexet varit bra eller inte.
@Fru P:
Tyvärr verkar det ju som att de flesta på forum som det här, eller på Flashback och andra, häpnar när det går upp för dem att medellängden på en svensk kuk är 13-15 cm. Vad det beror på vet jag inte, men dels kan det bero på att ögonmåttet är taskigt, dels att folk är porrfilmsskadade. Dessutom pratar väldigt många i termer om vad som är "normalt" eller ej. Och trots att de fått informationen att 17-19 cm är över medel så betraktar de det som mer normalt än 10-12, som ligger lika långt ifrån medellängden och alltså borde vara lika vanligt. Hur fan tänker man då?
hur man tänker då kan jag inte svara på. det jag KAN säga är att storleken har betydelse för mig, dvs den är inte helt oviktig. dock spelar det ju ingen roll hur stor kuk han har om han vägrar smiska mig, och sålänge kuken inte är riktigt mini bryr jag mig inte nämnvärt... därav min jämförelse med bröst.
jag menar såhär; frågar man olika män om de föredrar stora eller små bröst på en kvinna kan de flesta svara. frågar man om en specifik kvinna blir inte hennes bröststorlek viktig alls. jämförelsen kan göras på den visuella kick många kvinnor får av att se stora kukar.