Inlägg från: Apocalypso |Visa alla inlägg
  • Apocalypso

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Visst spelar storleken roll, allt annat är ju nys! Är den för lång så gör det ont om han bottnar, är den för kort så begränsar det lekandet, är den för liten så är det slöseri med tid.

Jag har genom åren testat flera olika och två av dem har varit modell prinskorv och det är inte roligt. Trots en tight mus som hästtjej så känns det inte om ngn kommer med en kuk stl lillfinger. Jga har även vid några tillfällen haft nöjet att testa bjässar och om man är försiktigt s går det att leka med sådanna men man får vara lite uppfinningsrik för att det ska fungera. Helt ärligt så första gången blev jag livrädd och vågade inte sexa förrän efter några träffar och då var han ändå väldigt försiktig och van med problemet. En annan var så välhängd att jag aldrig trodde att han skulle kunna få plats, men han var både van och skicklig och visste att ta det väääldigt försiktigt vid inträngandet så jag hade en chans att hinna med. Har aldrig varit med om ngt liknande efteråt men det var en betydligt "större" upplevelse än de med modell prinskorv.

Visst är det skönare med en grov och välhängd karl än en med smal och kort, det finns betydligt mer att leka med och variationsmöjligheten är så mkt större än med en kort och/eller smal. Lite märkligt att när man snackar stl så tror många killar att allt handlar om längd, och visst gör det i viss mån, men omkretsen är nog så viktig. En slida är elastisk och kan klara grovt även om man är tight, men är snoppen i stl som en prinskorv så spelar det ingen roll hur tight man är, det är trist iaf.

• Apocalypso

Om man bara har sex med den man älskar skulle det bli ett ganska torftigt liv ...  jag har sex för att jag är kåt och då behöver det nödvändigtvis inte vara med ngn jag skulle råka älska, ska man leva i avhållsamhet bara för att man inte älskar ngn? Kräks

• Apocalypso

Så om man inte är älskar ngn ska man leva i celibat? Hålla på sig tills man vet säkert att den här personen älskar jag verkligen och inte bara är kär eller förälskad i? Jag spyr inte på de som lever efter den devicen, jag spyr på resonemanget, viss skillnad. Obestämd

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!