Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Lite fakta information kan behövas:

- 90% av alla kvinnor anser att storleken har liten eller ingen betydelse (så länge det inte är en micro penis < 7cm)

- 95% av alla kukar är inom intervallet 10,7 - 19.1 cm. Det är antaglen fråga om promille om ens det som är 25 cm. Sannolikheten att det är så många här på fl som haft riktigt stora kukar är nog rätt liten.

- Normalstorlek är 12-16 cm, omkrets 12-13 cm.

- Hur mycket en kuk erigerar varierar så att checka storleken i slakt tillstånd är missvisande

För den delen blir jag rätt trött på de här storleksdiskussionera. Samma sak jämt. Några kvinnor (de i de 10% som anser storleken är av betydelse) vill ha stora kukar, får mothugg av andra kvinnor som tycker det inte spelar någon roll, sen kommer alla män med mindervärdeskomplex och påpekar att det är kvinnorna som är för slappa. Sen dyker det alltid upp en och annan man som berättar om sitt jätteorgan.

Finns något som kallas för "Locker room syndrome" vilket innebär att man som man tycker att man har för liten kuk i förhållande till andra män. Dock är det så att majoriten av de män som lider av det har en helt normal kuk.

Personligen känner jag mig helt nöjd med min. Något över medel (i TS "normal" storlek då) men inte något att skryta med. Men vem fan bryr sig. Har nog aldrig känt någonsin någon oro över min storlek tillsammans med en kvinna. För den delen aldrig råkat ut för någon kvinna som jag tycker varit för slapp. Däremot kan jag ibland känna mig "liten" inför andra män för jag tycker inte den ser mycket ut för världen i slakt tillstånd. Beror också på betraktarvinkeln. Då ser den egna mindre ut. Lite släng av "Locker room syndrome" kanske

Däremot så borde ni kvinnor tänka er för när ni startar trådar om kukstorlekar. En stor del kvinnor klagar över att vi män är för orienterade på att använda vår kuk och för lite på att använda fingrar och tunga och långa förspel. Genom att då säga att ni prioriterar kukstorleken så får det ju många att tro att det viktigaste är kukens storlek och/eller hur den används.

• PrimitivMan
    Herr Häst skrev 2010-08-27 10:45:03 följande:
    Hur har du kommit fram till att 90 procent av alla kvinnor anser att storleken har liten eller ingen betydelse? Och vad menar med liten? Liten som i gör knappt till eller från vid sex? Eller liten som i att det inte är en dealbreaker vid ONS och ingenting man dumpar en kille för? Det gör ju ganska stor skillnad om man säger så.
    Enligt undersökningar som har gjorts. Minns inte var jag sett det dock. För mig att det vara ifall de upplevde någon större skillnad. Ja och att grovleken är viktigare än längden visar de undersökningarna med.
    Herr Häst skrev 2010-08-27 10:45:03 följande:

Ja usch för männen som berättar om sina jätteorgan, tackar vet vi männen som av någon outgrundlig anledning känner sig manade att berätta om sina något-större-än-genomsnittet-organ... Drömmer

Ja jag inser ironin i det hela. Men det sa jag därför att i de här diskussionerna brukar argument komma upp ifall man har åsikter typ "det är för du har en liten själv" eller "för du har en stor" etc.

Men jag tror du vet vilka typ av inlägg jag pratar om. Typ från nyskapade konton och aldrig anonymt (själv kan jag inte posta anonymt), i hopp att få inboxen fylld av intresserade .
  • PrimitivMan
    StinaFia skrev 2010-08-27 12:15:59 följande:
    Det är inte onormalt att ha 10 cm kuk eller 20 cm kuk heller, bara mindre vanligt.

Att du blir trött på disskussionen är förstås i sin ordning, men man får nog räkna med att kukstorlek disskuteras på ett forum om sex.
    Medel är kanske ett bättre ord.

Blir inte trött på diskussionen i sig, men att de aldrig leder någonstans och att det är samam argument om och om igen. Fast det kan ju vara kul ändå iof :)
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!