Inlägg från: Anonym (Mrs Prefect) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mrs Prefect)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Anonym (miss li) skrev 2011-05-18 12:51:49 följande:
    det är min högsta önskan sexuellt att träffa en man med en stor kuk som är böjd uppåt, aldrig lyckats än så länge...
    ...jag träffar två 21 cm ganska regelbundet. Ett ex och en via BC ;)
    Det är härligt och upphetsande men inte avgörande vad gäller förhållande (min man har 'normal')
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-27 23:46:20 följande:
    Självklart. Väldigt sannolikt.
    Nej, inte om man väljer slumpvis ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-28 13:17:36 följande:

Och kukinnehavarna har inget att säga till om? Låt oss säga att en på 50 000 har 21 cm eller längre. Du ska inte bara hitta dem, de ska även välja dig. 

Det är inte sannolikt, som sagt.

Jag är snygg, jag är charmig, jag går utanför det vanliga.... Vad mer kan jag säga? ;)

Olika kvinnor har olika preferenser liksom olika män.. Jag gillar 'manliga män' med stil som är välutrustade som älskare..
    Vissa män kanske råkar gilla slanka kvinnor som är vackra och som är utåtriktade och tar plats...
    Ce'est la vie! ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-28 22:07:25 följande:
    Jag är snygg, jag är charmig, jag går utanför det vanliga.... Vad mer kan jag säga? ;)

Olika kvinnor har olika preferenser liksom olika män.. Jag gillar 'manliga män' med stil som är välutrustade som älskare..
    Vissa män kanske råkar gilla slanka kvinnor som är vackra och som är utåtriktade och tar plats...
    Ce'est la vie! ;)
    *C'est la vie ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Gbeva skrev 2017-08-28 21:10:00 följande:
    Vet inte riktigt vart du fått uppattningen från att killar med lite större är så extremt ovanliga som du vill påstå. 5 killar av 100 har 18cm eller mer och 5 killar av 1000 har 21cm eller mer inte jättevanlig med det finns tillräckligt många som har den utrustningen och också är intreserade av att träffas för att det inte skall vara ett jätteproblem. Självklart kräver vi bildbevis innan en träff eller att vi med egna ögon sett killen in action på klubb eller liknande innan vi bjuder in till en träffa. Personligen tycker jag inte att det är på något sätt konstigt att jag inte är ensam utan att att finns fler kvinnor här på FL som har samma preferenser som jag har och som ser till att skaffa killar som lever upp till önskemålen
    Det finns alltid de som inte kan hantera att andra har önskningar här i livet som går utanför vad man 'ska' vilja..

Att man i en tråd om kukstorlek skriver om....kukstorlek *chock!* ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-28 23:08:55 följande:

Jag har inte sagt något om preferenser. Jag har inte läst någon som gjort det? För min del får man pyssla med vad man vill som inte inbegriper att man gör något mot någons vilja.

Att du gjort någon slags halmgubbe av det är en annan sak. 

Rent statistiskt, om man ska tro på de enda kliniska testerna som utförts och som har en population på fler än 15 000, ligger drygt 96% av männen mellan 10 och 17 cm. Fördelningskurvan är normal. Ca 2% har alltså 18 eller längre. Från 18 minskar således antalet kandidater proportionellt med varje mm. 21 cm är en anomali, 20 cm motsvarigheten till micropenis. Väldigt få på hela FL har skrivit om micropenisar, 7 cm och mindre, fast två kvinnor stöter på motsvarigheten hela tiden.

Av dessa superkukar verkar alla hänga på klubbar, trots att jag aldrig sett någon med den typen av monsterutrustning, och knullkontaktsidor. Trots att ni påstår att 15% av kvinnorna vill ha stor kuk väljer ett flertal av dessa att träffa just er? 

Två kvinnor på hela FL har däremot rent anekdotiska upplevelser som motsäger detta. Påstår att det inte är ovanligt. Nämner sitt otroliga urval eftersom de går på klubbar och ställer det mot kliniska undersökningar med över 15 000 deltagare onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/abstract 

Oj va arg man kan vara...
    Det finns säkert någon som vill ha dig också... känn dig inte hotad! ;)

19-20+ har jag nog haft ca 5, en uppskattning
    21 cm två st. Den ena ett ex, den andra via BC. Sen är ju grovleken viktigare än längden i alla fall..
    Har de varit de bästa älskarna jag haft? Nej. Min man, normalt utrustad med 16-17 cm, är bättre älskare överlag, men det är fortfarande upphetsande och skönt att bli uppfylld...
    Sen gäller det ju att ha turen att träffa en man som tänder på det också.. ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 00:01:15 följande:
    Jag är inte arg. Jag misstror dig bara. Din logik har varit bristande och anekdotisk i alla inlägg jag sett.
    Jadu, det är ett forum på nätet....inte akademisk diskussion ;)

Eftersom jag inte för ett resonemang eller argumenterar en tes har logik inget med det att göra... Jag beskriver mina val och vad det betyder i mitt liv. Att du inte kan föreställa dig det förvånar mig inte..
    Vissa tar vad de vill ha, andra står i kö och hoppas något skall ramla från himlen...vad det nu kan vara.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 02:25:13 följande:

Var det inte du som kopplade ihop kukstorlek, testosteron och annat?

Inte mig veterligen...
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (samband) skrev 2017-08-29 08:51:31 följande:
    Nädu, jag föredrar att "umgås" med någon utan att behöva blunda. Vi är ju alla olika men det är i alla fall för mig totalt obegripligt att män är så desperata att de ens överväger att ha ett GB med en överviktig 50+ kvinna.
    Desperata män går bort...
    Vältränade, manliga gentlemän med stil och finess som kan föra sig i salonger skall det vara.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-29 12:23:54 följande:
    Desperata män går bort...
    Vältränade, manliga gentlemän med stil och finess som kan föra sig i salonger skall det vara.
    Btw, vi lade upp en av våra BC-bilder (dock inte nuvarande) i tråden Intima Bilder...
    Jag är kvinnan med vita underkläder och en ridpiska..
    Hittar ni ngn hängbuk? ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 14:43:11 följande:

Vem var det då? 

Du får nog länka till dessa "studier". Det finns ganska många kliniska studier på orsakssamband mellan det mesta som har med snoppstorlek att göra. Inte så konstigt med den fixeringen. Det finns ingen korrelation mellan storlek på fingrar, näsa, skostorlek eller vad du vill i dessa, kliniska, studier. 

Nej, det verkar vara ganska random...
  • Anonym (Mrs Prefect)

Är denna OT-tråd fortfarande levande? ;)

• Anonym (Mrs Prefect)
    Aika skrev 2017-09-06 21:18:31 följande:

Vissa kvinnor gör likhetstecken mellan penisstorlek och sexkvalitet. Det visar på lågt stående intellekt och en rätt osmaklig ytlighet. Min kille ligger något under "medelstorlek" men har aldrig upplevt det som sämre. Vi har en stark känslomässig närhet tillsammans och det är ju vad sex handlar om.

Smaken är som baken?
    Jag kan ha fantastisk sex utan 'stark känslomässig närhet' ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Aika skrev 2017-09-08 19:20:14 följande:
    Inte enklare att bara onanera då? Jag skulle då inte vilja ha sex med någon som är känslokall...
    Då har du sex på fel sätt... ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (21yr) skrev 2017-09-18 06:26:35 följande:

Förstår att storleken är en big deal men är man så motbjudande om man inte blivit skapt med en halvstor-stor kuk? :(

Jag vill också ha sex, närhet, familj i framtiden osv... men med min kuk så känns det som att chansen är väldigt liten:( Fan vad misslyckad och otillräcklig jag känner mig :'(

Väljer jag älskare väljer jag gärna ngn med stor kuk (men har även en sexig advokat med pondus med kuk som är medel-)... Min man har en medelkuk som är riktigt skön pga form och teknik...så allt är inte svart-vitt.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!