KUKstorlek har visst en betydelse!!
Det är härligt och upphetsande men inte avgörande vad gäller förhållande (min man har 'normal')
Och kukinnehavarna har inget att säga till om? Låt oss säga att en på 50 000 har 21 cm eller längre. Du ska inte bara hitta dem, de ska även välja dig.
Det är inte sannolikt, som sagt.
Jag har inte sagt något om preferenser. Jag har inte läst någon som gjort det? För min del får man pyssla med vad man vill som inte inbegriper att man gör något mot någons vilja.
Att du gjort någon slags halmgubbe av det är en annan sak.
Rent statistiskt, om man ska tro på de enda kliniska testerna som utförts och som har en population på fler än 15 000, ligger drygt 96% av männen mellan 10 och 17 cm. Fördelningskurvan är normal. Ca 2% har alltså 18 eller längre. Från 18 minskar således antalet kandidater proportionellt med varje mm. 21 cm är en anomali, 20 cm motsvarigheten till micropenis. Väldigt få på hela FL har skrivit om micropenisar, 7 cm och mindre, fast två kvinnor stöter på motsvarigheten hela tiden.
Av dessa superkukar verkar alla hänga på klubbar, trots att jag aldrig sett någon med den typen av monsterutrustning, och knullkontaktsidor. Trots att ni påstår att 15% av kvinnorna vill ha stor kuk väljer ett flertal av dessa att träffa just er?
Två kvinnor på hela FL har däremot rent anekdotiska upplevelser som motsäger detta. Påstår att det inte är ovanligt. Nämner sitt otroliga urval eftersom de går på klubbar och ställer det mot kliniska undersökningar med över 15 000 deltagare onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/abstract
Var det inte du som kopplade ihop kukstorlek, testosteron och annat?
Vem var det då?
Du får nog länka till dessa "studier". Det finns ganska många kliniska studier på orsakssamband mellan det mesta som har med snoppstorlek att göra. Inte så konstigt med den fixeringen. Det finns ingen korrelation mellan storlek på fingrar, näsa, skostorlek eller vad du vill i dessa, kliniska, studier.
Är denna OT-tråd fortfarande levande? ;)
Vissa kvinnor gör likhetstecken mellan penisstorlek och sexkvalitet. Det visar på lågt stående intellekt och en rätt osmaklig ytlighet. Min kille ligger något under "medelstorlek" men har aldrig upplevt det som sämre. Vi har en stark känslomässig närhet tillsammans och det är ju vad sex handlar om.
Förstår att storleken är en big deal men är man så motbjudande om man inte blivit skapt med en halvstor-stor kuk? :(
Jag vill också ha sex, närhet, familj i framtiden osv... men med min kuk så känns det som att chansen är väldigt liten:( Fan vad misslyckad och otillräcklig jag känner mig :'(