Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

KUKstorlek har visst en betydelse!!

StinaFia skrev 2010-08-23 06:23:50 följande:
    Hade du knullat MIG närmsta halvåret efter jag fött min 3:a skulle du veta att det finns gränser för hur mycket en slida kan anpassa sig... iaf nedåt.

Och ja, jag är trängre nu än jag var innan jag fick barnen. Jag kan inte tänka mig att det beror på att jag just fött barn, snarare beror det på att jag genom knipövningar blivit starkare i slidan.
    Klart ni är glappare just inpå en förlossning
  • sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-23 07:16:27 följande:
    Nej det är inte självklart... Efter mina första två var jag bara glappare i några veckor, sedan var jag iform igen.
    Hade jag inte aktivt sett till att bli iform efter 3:an hade jag nog fortfarande varit som en lastkaj i musen.
    UUrk, fy fan vad det lät Skrikandes. Jag har själv tre kids, så jag vet. (nu har jag ju inte tryckt ut dom alltså). Jo det är självklart, iaf upptill en månad eller så, inte faen drar musen ihop sig som ett gummiband precis.
  • sumpbäver
    myepost skrev 2010-08-23 15:40:40 följande:
    Nu är det väl så att man alltid tar en chans när man plockar hem ett ONS från krogen och hur taskigt är det inte att sedan i sängkammaren komma på att den andres könsorgan inte passade ens sexuella preferenser?
    Den stora vältränade killen har en för liten snopp. Den storbystade tjejen råkar ha ett par stekta ägg gömda i en wonderbra och tjejen som ser ut som hon har världens tajtaste mus har ett mindre garage... Se det som en utmaning istället och våga se förbi dina förutfattade meningar och gör det bästa av saken. Har han för liten snorre, se då till att göra det på annat sätt, slick, sug, dildolekar eller annat. Är musen för stor så samma sak där, slick och sug och leksaker, fingerlekar eller annat. Ofta är det väl så att det man inte har i det ena avseendet det har man i något annat avseende? 
    HAHA, precis, ta det som en utmaning istället för att gnälla. Sedan kan jag rekommendera en kvistig grindstör för er som har alibabas grotta.
  • sumpbäver
    Herr Häst skrev 2010-08-24 18:27:54 följande:
    Haha, ja det blir säkert jättebra om du försöker kompensera din minisnopp genom att knulla som en duracellkanin. Kvinnor älskar den kombinationen... Drömmer

I övrigt: Tror du att kvinnor kommer att ändra åsikt pga ditt bittra gnäll? De kanske avhåller sig från att skriva i trådar som denna eller säga sanningen när de tillfrågas, men de kommer liksom inte sluta att tycka att det är skönare när det känns mycket istället för lite.
    Kompensera min vad sa du? Jag ligger nog över medel, grovleken rätt mycket över. Man kan kombinera saker som sagt, ett riktigt gammalt hederligt ånglok med högsta tryck ska de va Tungan ute.

Nej jag gnäller inte, gnället verkar komma från andra hållet om man säger. Däremot gillar jag att ifrågasätta. Och hon kunde ju lika väl ha skrivit " Fittstorleken  har visst betydelse" som debattämne.
  • sumpbäver
    Anonym skrev 2010-08-25 17:27:35 följande:
    Klart det har betydelse - plocka fram xxl-dildon ur gömmorna o prova så ska ni se.
    Stora ringar kräva tjocka fingrar,
    hahahaha....
  • sumpbäver
    Anonym (lis) skrev 2010-08-26 09:43:29 följande:
    Hur kan man vara så ofärskämd att man skickar hem någon pga för liten kuk? Kan du föreställa dig hur han kände det?

Jag har egentligen bara varit med en rikgit liten kuk, killen var kines och jättevacker och han hade en kort och smal kuk som jag kände mig en smla skeptisk inför men det var en sagolik natt och det gick för mig åtta gånger fast vi inte gjorde så mycket mer udda än "det gamla vanliga" alltså vaginalt samlag. Kalaskille!

Fast det är ju så läckert att se en stor kuk, men det viktigaste är ju att han vet "how to swing it".
    Som ett ånglok Drömmer
  • sumpbäver
    Anonym skrev 2010-08-26 10:26:30 följande:
    Ja, så är det säkert.
    Men detsamma gäller väl bröstgrejen för tjejer? Och nu börjar det bli samma sak med synen på de inre blygdläpparna. Bryr sig män så mycket att det är befogat för större delen av kvinnorna att gå runt med komplex dagligen?

Jag tror att kvinnor lärt sig att kukstorleken är viktig - av män. Det är män som obsessar mest om kukstorlekar. Och framförallt män som överdriver storlekar hit och dit. Klart tjejer får en skev uppfattning då.
    Så kvinnor har "lärt sig" att kukstorleken är viktig, och dessutom av män? I så fall har männen lärt sig att bröststorleken är viktig av kvinnor. Både jag och de flesta killar jag känner skiter fullständigt i bröststorleken och brukar skaka på huvudet när man läser om kvinnors fanatiska bröstfixering. Det fulaste och osexigaste som finns är ett par siliconfyllda stela rattar, ifall nu någan här haft tanken.

För min egen del tänder jag på naturliga tjejer, oavsett bröst eller könsutséende. Analblekning, silicon, blygdläppsutséende? Va fan, skärp er. Tänder absolut inte på feta kvinnor, men ser inte fetma som något naturligt tillstånd heller. Naturliga brudar som gud skapade dom ska de va.Tungan ute
  • sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:30:37 följande:
    stopp här tjejen! jag har aldrig hört talas om en karl som skickat hem en brud pga hängande blygdläppar... och då hör man ju ändå en del från unga, oerfarna grabbs....
    Även "hängläppar" kan vara sexigt
  • sumpbäver
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:44:21 följande:
    Så kvinnor har "lärt sig" att kukstorleken är viktig, och dessutom av män? I så fall har männen lärt sig att bröststorleken är viktig av kvinnor. Både jag och de flesta killar jag känner skiter fullständigt i bröststorleken och brukar skaka på huvudet när man läser om kvinnors fanatiska bröstfixering. Det fulaste och osexigaste som finns är ett par siliconfyllda stela rattar, ifall nu någan här haft tanken.

För min egen del tänder jag på naturliga tjejer, oavsett bröst eller könsutséende. Analblekning, silicon, blygdläppsutséende? Va fan, skärp er. Tänder absolut inte på feta kvinnor, men ser inte fetma som något naturligt tillstånd heller. Naturliga brudar som gud skapade dom ska de va.Tungan ute
    Kan ju tillägga: fy fan vad trist det skulle vara om alla såg likadana ut under kläderna.Skrikandes
  • sumpbäver

så, nu vet vi det. Det finns lika många viljor hos brudarna som det finns kukstorlekar  Drömmer

Bara ett problem, hur fan ska man veta innan man får ner brallorna? Kanske ett fotografi på batongen eller fittan hängandes runt halsen så inte någon åker ut med huvet före ur sängkammaren?

• sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-27 07:41:49 följande:
    om du tyckte det var osexigt, skulle du då skicka hem henne under ideliga skrattanfall?
    Knappast, följde hon med hem av en orsak så bryr jag mig inte om hur hon ser ut under Drömmer
  • sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-27 07:54:56 följande:
    dessutom har du nog fått en normal uppfostran Cool
    Hoppas jag i.a.f. Kasta ut folk? inte då, det finns roligare saker att göraDrömmer
  • sumpbäver

Varför så många anonyma? Är det ett känsligt ämne?

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!