Anonym skrev 2010-08-26 10:26:30 följande:
Ja, så är det säkert.
Men detsamma gäller väl bröstgrejen för tjejer? Och nu börjar det bli samma sak med synen på de inre blygdläpparna. Bryr sig män så mycket att det är befogat för större delen av kvinnorna att gå runt med komplex dagligen?
Jag tror att kvinnor lärt sig att kukstorleken är viktig - av män. Det är män som obsessar mest om kukstorlekar. Och framförallt män som överdriver storlekar hit och dit. Klart tjejer får en skev uppfattning då.
Så kvinnor har "lärt sig" att kukstorleken är viktig, och dessutom av män? I så fall har männen lärt sig att bröststorleken är viktig av kvinnor. Både jag och de flesta killar jag känner skiter fullständigt i bröststorleken och brukar skaka på huvudet när man läser om kvinnors fanatiska bröstfixering. Det fulaste och osexigaste som finns är ett par siliconfyllda stela rattar, ifall nu någan här haft tanken.
För min egen del tänder jag på naturliga tjejer, oavsett bröst eller könsutséende. Analblekning, silicon, blygdläppsutséende? Va fan, skärp er. Tänder absolut inte på feta kvinnor, men ser inte fetma som något naturligt tillstånd heller. Naturliga brudar som gud skapade dom ska de va.