• Anonym

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-25 18:58:10 följande:
    Nu handlar ju inte den här tråden om detta. Anledningen till att jag öht skrev nåt om hennes civilstatus är ju att jag ville klargöra anledningen till att det bara blev ett ONS. Och varför var det viktigt för mig?

Jo, när man sticker ut hakan och påstår att en kvinna har njutit fullt ut med en man trots att han inte kan presentera en elefantsnabel, och att det sen inte blivit fler träffar, så måste man räkna med att väldigt många tänker "Jaja, hon sa bara så men egentligen tyckte hon inte om det."

Man måste hela tiden parera för argument som att "kvinnorna bara säger att de gillar den lilla snoppen för att vara snälla", att "de simulerar vaginalorgasmer" etc.

Men jag skrev inte mitt inlägg för att skriva nån hästkuksälskande kvinna på näsan att hon har fel, för det har hon inte. Alla har rätt till sin åsikt. Och det finns samtidigt massor av kvinnor som tycker det är helt OK med mindre kukar, och t.o.m. är fullt kapabla att njuta av ett rent samlag med en liten, utan en massa hjälpmedel.

Jag skrev det för att trösta alla småkukade män, eller yngre killar, som läser såna här trådar och kan få för sig att de är värdelösa och att ingen kvinna kommer att vilja ha dem. Det vet jag nämligen är en helt felaktig slutsats, och det vet jag av egen erfarenhet, och det var det jag ville förmedla och med lite konkreta exempel.

Hade jag velat skryta/ragga så hade jag inte skrivit anonymt, men nu vill jag fokusera på argumentationen och inte på min egen person. Och hur mitt sexliv i övrigt har sett ut - om det har varit med gifta eller singlar - går jag inte in på här, för det är irrelevant.

Jag har skaffat mig tillräckligt med erfarenhet och har lärt mig att känna mitt värde. Om jag jag skulle springa på en kvinna som ratar mig när hon inser hur jag är skapt mellan benen så kommer jag bara att konstatera att det är hennes förlust och så kommer jag att gå vidare. Jag vet nämligen att det finns andra därute som uppskattar mig.

Men för en oerfaren kille som möter detta kan det innebära en katastrof och därför behöver de få veta att det inte behöver vara så illa; de har bara haft otur.
    Har du ingen preferens själv? Föredrar du inte ett visst utseende, bröststorlek etc? Skulle du inte bli lite avtänd om tjejen var så slapp att du inte kände något?
    Varför är det alltid vi tjejer som ska få så mycket skäll om vi har vissa krav. Alla människor föredrar väl saker?
  • Anonym
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-25 19:57:33 följande:
    Men här handlar det om saker som en man inte kan förändra. En kvinna behöver inte vara slapp.

Varför anser många som har en bestämd åsikt eller säger att de egentligen inte har det att allt som är större än medel är ok. Förstår ni inte att ni därmed utesluter HÄLFTEN av alla män.
    Fast alla utesluter väl de flesta vid partnerbedömningar? Jag är jättekräsen och det borde du också vara. Spelar det någon roll om vissa kvinnor utesluter hälften av alla mäns könsorgan? Jag har aldrig haft några problem att hitta välhängda killar iaf, så jag ser inga problem. Givetvis finns det en massa killar under medel också om blir över, men det finns ju tydligen, som (själv liten) skriver, en massa kvinnor som gillar dessa också.

Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
  • Anonym
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 08:59:09 följande:
    Det är dags för er kvinnor att inse att ni egentligen inte har en aning om vad som är normalt och inte normalt vad gäller kukstorlekar. Det är också dags för er att inse att om ni inte kan bli tillfredställda av kukar i de mellersta 75 procenten så sitter problemet antingen i er kropp eller ert huvud. Ni är inte sexgudinnor med grymt tajta fittor allihop. Det är faktiskt bara en bråkdel av er som är det och sannolikheten för att du som läser detta tillhör den är förbannat liten.
    Tjejer har nog sett betydligt fler erigerade kukar än vad killar har, så vi har nog bättre koll än er faktiskt.
    Det handlar inte om att vi inte blir tillfredställda av de klent utrustade, det handlar om att det känns bättre (både psykiskt och fysiskt) med kukar som är av medelstorlek eller större och därför föredrar vi dessa. Att anklaga alla tjejer som tycker det för att vara slappa är ganska fånigt. Jag vet att jag inte är slapp - jag kan knipa hårt runt ett finger. Men jag går också igång på utmaningen att bli uttänjd. Dessutom är det mer upphetsande att suga av en stor kuk. Och det finns fler ställningar att välja mellan om killen är välutrustad.

Jag förstår att det är jobbigt för er under medel, men enligt Olle Waller, eller vem det nu var, föredrar ju typ majoriteten av tjejerna er. Fast det betvivlar jag faktiskt. Jag har har aldrig fått det intrycket, varken från mina frispråkiga vänninor eller från vad jag har läst i otaliga internettrådar i ämnet. Dock kan nog många tjejer ha överseende med ett litet organ om hon tycker att killen är fantastisk i övrigt.
    Skulle du ha totalt överseende med en extremt slapp fitta i en lång relation?
  • Anonym

Vanföreställningarna om det manliga könet är väl ett av priserna som män kollektivt måste betala för att ha skapat efterfrågan på just den porr som blev mainstream. Det suger väl antar jag, men har någon trott att samhället skulle lämnas opåverkat av att alla killar började glo på porr flera timmar i veckan? På sätt och vis tycker jag att det är lite rättvist att killar också fick mer komplex för sin kropp. Ni har ju varit mycket mer oberörda för sånt tidigare.

OCH - de som bidrar mest till den skeva uppfattningen om medelorganet är faktiskt män. Ni anar inte hur många killar det är som ljuger om sin storlek, i synnerhet på nätet.

• Anonym
    Completorium skrev 2010-08-26 09:58:30 följande:
    Du glömmer en sak som är viktig när man gör "enkäter" i bekantskapskretsen: Grupptrycket, rädslan att inte tycka som kompisarna tycker eller antas tycka. En vetenskaplig undersökning sker helt anonymt och chansen att man svara mer ärligt då är större än om man sitter på krogen och diskuterar killar anatomi. Dessutom får man i en undersökning ett större urval, ett mer representativt urval, och fler, som aldrig skulle yppa sin åsikt om detta för ens sin bästa tjejkompis, kryssar i ett alternativ på ett anonymt frågeformulär.
    Om det nu är så att tjejer överlag gillar små kukar - varför är det nästan bara män som skriver/säger det? T.o.m. här på ett anonymt forum?
    Completorium skrev 2010-08-26 10:15:57 följande:
    Men det som blir lite svårt att acceptera är den ton som finns i många inlägg i såna här debatter, där kvinnor ganska högljutt och aggressivt dissar män som har medelstorlek och neråt. Jag ser inte vitsen med att vara föraktfull, hånfull och aggressiv mot män som man inte vill ha sex med. Är det ett sätt att försöka ge igen på det manliga kollektivet för århundraden av kvinnoförtryck?
    Tjejer får kanske nog av att ständigt bli demoniserade för att de råkar ha en sån preferens. Till slut blir det väl en hätsk ton. Jag vet ingen kille som är helt preferenslös - tvärtom är de flesta ganska ytliga med höga krav. Och det är helt ok och naturligt. Men om en tjej föredrar något är hon tydligen riktigt hemsk och diskriminerande.
  • Anonym
    Completorium skrev 2010-08-26 10:18:56 följande:
    Ja, det är bara det att i såfall hela det manliga kollektivet får betala för vad en mycket liten del av det är skyldig till...
    Ja, så är det säkert.
    Men detsamma gäller väl bröstgrejen för tjejer? Och nu börjar det bli samma sak med synen på de inre blygdläpparna. Bryr sig män så mycket att det är befogat för större delen av kvinnorna att gå runt med komplex dagligen?

Jag tror att kvinnor lärt sig att kukstorleken är viktig - av män. Det är män som obsessar mest om kukstorlekar. Och framförallt män som överdriver storlekar hit och dit. Klart tjejer får en skev uppfattning då.
  • Anonym
    Completorium skrev 2010-08-26 11:02:07 följande:
    För inte så länge sedan kom jag till insikten att beteckningen "krigsmålning" på sminkning faktiskt äger sin riktighet! Det var när jag debatterade smink med några kvinnor (Jag gillar bättre om kvinnor sminkar sig så lite och sparsamt som möjligt.) Då sa de: Men har du inte fattat att kvinnor inte sminkar sig och klär upp sig för att göra sig fina inför män utan för att bräcka andra tjejer?

Hm...
    Det är helt sant. Jag skiter i vad killarna tycker, de är ointressanta för mig ändå, jag vill bara känna mig bäst av tjejerna. Och det gäller inte bara utseende, utan allt.
    För övrigt har jag märkt att killar har en väldigt skev bild av vad "naturligt" innebär. De tjejer som såna killar tror är osminkade har i regel lagt lång tid på att sminka sig så att det ser naturligt ut. Nästan inga tjejer alls är osminkade idag.
  • Anonym
    StinaFia skrev 2010-08-26 11:21:01 följande:
    kanske är denna snoppmätningshysteri bland kvinnor sprungen ur samma ådra som det aggressiva försvaret av att barnen ska in på dagis; "kvinna ska bli man!"

det vore trevligt om kvinnor fick vara kvinnor och män män... numera blir man lätt påhoppad och tillrättavisad om man inte är minst androgyn, iaf som kvinna och jag upplever att män har det på samma sätt.
    Tycker nog det "lättat" lite med det de senaste åren, men för 10 år sen fick man ju nästan gängstryk om man påstod att män och kvinnor har sina olikheter och att det är gott så. Men visst - i de fina programmen på tv och kultursidorna är det velour och könslöshet som gäller fortfarande alltmedans tittarsiffror och läsare sjunker i botten, men de vaknar väl någon gång oxo, om inte förr så när programmen läggs ner och läsarna försvinner.
  • Anonym

För att vara helt övertydlig.

Prins eller falukorv - tight eller slapp ?

De som drömmer om prinskorvar o slappa kan ju teambilda och åka på ålandskryssning ihop - gissar att en mindre roddbåt skulle räcka. Sluta va pk nu kompisar.

• Anonym

När jag var 16 hadd min bästa vän träffat en kille och hans kompis. Kompisen blev kåt på mig och jag på honom.

När vi skulle ha sex så bad han mig att runka av honom innan han stoppade in den. SERIÖST han måste haft någon åkomma av något slag. 5 cm med ett ollon liknande toppen av min tumme och jag har jävligt små händer. Jag kunde inte ta honom på allvar och blev så chokad att jag började skratta åt honom. Fick riktigt dåligt samvete efteråt men gjort är gjort.

Har varit med en man som hade 26 och det var INTE skönt enligt mig. Fick avbryta väldigt fort.
    Nu har jag en sambo som har enligt mig en perfekt kuk. ca 16 ca och lagom tjock :)

Men visst, har man ett one night stand eller en kk så kan man ju självklart ställa krav ;)

• Anonym
    HannaS86 skrev 2010-08-29 08:22:25 följande:
    Jag har aldrig hört att 13 skulle vara medel, snarare 15-16 och det är vad jag skulle säga av egen erfarenhet också.

Och det är självklart att kukens storlek spelar roll men framförallt då omkrets och inte längd. Och även form och hårdhet (för det varierar också). De som säger något annat ljuger eller har helt enkelt inte testat tillräckligt många olika för att känna skillnad.
    Jag TROR inte att du med måttband(!) noggrannt(!) mätt tillräckligt många(!) kukar för att kunna uttala dig så säkert om 13 kontra 15 cm i medellängd!

Ögonmått säger ingenting och man måste självklart mäta _många_ kukar för att kunna säga något om medelvärdet. 15 st räcker inte liksom.
  • Anonym
    Faber skrev 2010-08-29 12:17:05 följande:
    13 är median medan 14.8 är medel enligt en undersökning. Båda måtten ligger dock väl inom det som betraktas som normalt. Sedan framstår snopp.nu inte som en särskilt seriös sida med tanke på inläggen där. Snarare någon sorts sexversion av Lunarstorm vad gäller mognadsgrad hos klientelet.
    I hela världen kanske. Men i Sverige är väl karlarna överlag t.ex. några dm längre än t.ex. kineser, så männen här har garanterat större organ också.

Min erfarenhet är också att genomsnittet ligger runt 15 och kanske t.o.m. strax över. Jag har aldrig träffat på någon under 15, däremot flera över.
  • Anonym
    nurseanna skrev 2010-08-29 14:06:27 följande:
    Ja, visst spelar kukstorleken roll...OCH att den kan bli hård...ordentligt... Flört
    Det senare tycker jag nog är viktigare än storleken faktiskt. En degig och stor kuk är inte alls lika kul som en medelstor och hård.
  • Anonym

Jag är tjej och har också sett den där kuk-utseendetråden, och jag vet inte om killar behöver ta det så hårt. Jag tycker nog inte heller att de är så snygga (inte heller fittor, för den delen), men jag tycker ändå att de är jätteunderhållande! Det är helt klart en av mina favoritkroppsdelar om den används rätt.

Och en hård och medelstor kuk är alltid bättre än en stor och halvhård. Längd är egentligen inte så viktigt - slidan är väl i genomsnitt ca en dm - några cm till går väl för sig (eftersom lår och sånt är i vägen), men en extradecimeter är väl ganska bortkastat? Det gör ju t.o.m. ont om den kommer in för djupt. Däremot är tjockleken mer intressant. Jag gillar grova kukar (men de flesta duger - det är ju inte det som är viktigast ändå).

• Anonym
    hejsan95 skrev 2010-08-29 19:17:04 följande:
    Jag har inte riktigt förstått varför storleken skulle spela någon roll.
    Jag har sex med min pojkvän för att jag älskar honom, inte för att han har en stor kuk!
    Det finns nog många män och kvinnor som har sex för sexets skull. Och då spelar nog yta och funktion större roll.
  • Anonym

Klart storleken har betydelse. Alla har väl sina önskvärda mått beroende på vilken mus man har hehe vissa är ju trängre och anda luftigare.......sen om penis är liten eller muffen stor, de låter jag vara osagt. Men de finns lock till alla grytor så.....

Personligen behöver han inte vara så lång men grövere vore väl trevligt. Men viktigast av allt för egen del är at jag hyser känslor för människan och att han kan röra sig någorlunda i sängen, även jag då.

• Anonym

Trodde inte att det fanns, men för de lite mindre som vill testa att se tjejen njuta på riktigt av en rejäl utrustning finns faktiskt penisförlängare

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!