• Gaytjej

Hur heterosexuell är du?

Blev inspirerad av texten...

"Det som är sant är att det är en flytande skala från 1 till 100 som kan avslöja vad vi verkligen är. Om vi menar att 0 är absolut inte alls homosexuell och 100 är 100% homosexuell.
    All modern vetenskaplig forskning av relevans visar då att det är extremt få personer som ÄR 100% heterosexuella eller 100% homosexuella."

från tråden www.familjeliv.se/Forum-9-280/m31030413-1.html

...och undrar nu ungefär hur heterosexuell du anser dig vara! :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur heterosexuell är du?
  • Selfish Geene

någonstans mellan 70 och 80% tror jag.
    Kan tända på personer av samma kön men blir bara kär i personer av motsatt kön

• NizzY

japp, jag var visst först här =)

ganska bi... men aldrig varit kär i en kvinna... atraherad av ,jaa... men inget mer... i det fallet handlade allting om köttets lusta ,därför satte jag 40 %

och i slutändan, saknadejag allting ändå en man ...

• linjes

50/50 har vart kär i både tjejer o killar och samma med sexetDrömmer

• Nyfiken gul

40% kanske....  kan ha sexuella relationer med kvinnor men jag skulle inte vilja ha en regelrätt flickvän att leva med.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Här och nu

100 vågar jag nog säga. Det är en krydda att titta på tjejsex eller fantisera om det för att få orgasm, men inget mer.

• Anonym (100% minst!)

Ja, jag känner mig som sagt helt bisexuell. Och då med betoning på sexuell. För jag kanske inte blir kär i en man, men skulle väldigt gärna ha sex med andra män. Precis som jag gärna vill ha sex med kvinnor/flickor. Däremot är det en skillnad. Jag vill gärna sätta på, dominera och bli dominerad av en kvinna, medan en man vill jag bara bli påsatt av, och dominerad av, inte själv sätta på eller dominera.

• Anonym (100% minst!)

Ja, jag känner mig som sagt helt bisexuell. Och då med betoning på sexuell. För jag kanske inte blir kär i en man, men skulle väldigt gärna ha sex med andra män. Precis som jag gärna vill ha sex med kvinnor/flickor. Däremot är det en skillnad. Jag vill gärna sätta på, dominera och bli dominerad av en kvinna, medan en man vill jag bara bli påsatt av, och dominerad av, inte själv sätta på eller dominera.

• marsmarsmåne

Jag tror att alla föds lite bi, sen formas man av kultur och religion.
    Själv blir jag kär i både män och kvinnor men bara sexuelltattraherad av män.

Svar på tråden Hur heterosexuell är du?