• Anonym

lesbiska och strapon - dubbelmoral?

Bara för att man är lesbisk så betyder det inte att den kvinnliga anatomin är förändrad. Jag tror dessutom inte att det är så vanligt att man använder sig av just strapon med tanke på att juckande är inte en naturlig rörelse för en kvinna och det tar mer kraft än att ligga när och använda sig av en dildo istället. och idag är inte dildos särskilt "naturtrogna"

• Anonym

Det är inte kuken som är grejen, det är stimulansen. Det skulle lika gärna kunna vara en morot eller whatever.
    Jag förstår att det är svårt för killar att hantera att de är så överflödiga för dessa tjejer.

• Anonym
    Anonym (ill) skrev 2010-08-22 12:09:15 följande:
    men just hela den här grejen om att sätta på sig ett sele med en kuk är som att klä ut sig till man. jucken känns så hetero på något sätt. nästan som att två bögar skulle börja använda lösfittor och fejkbröst.
    Jag tycker inte att det är samma sak alls. Vi använder strapon för att få händerna över till annat samtidigt. Det är mer praktiskt helt enkelt. Själva dildon är helt slät, vibrerande och mintgrön så den ger inte direkt kukassociationer.
    Det är väl som att bögar skulle använda ett trångt hål av något slag, inte en lösfitta, bara för att de tycker att det är skönt. Varför ska man välja bort sköna saker bara för att det påminner om annat som heterosexuella gör? Då måste man väl skippa oralsex osv också?
  • Anonym

Så korkat.
    Om det inte spelade någon roll vem man hade sex med, så skulle det ju knappast finnas några hetero- och homosexuella alls. Sannolikt skulle vi inte bry oss om art heller.
    Och varför ens anstränga sig med en av kött och blod, när man kan ligga hemma och onanera?

• Anonym

Så korkat.
    Om det inte spelade någon roll vem man hade sex med, så skulle det ju knappast finnas några hetero- och homosexuella alls. Sannolikt skulle vi inte bry oss om art heller.
    Och varför ens anstränga sig med en av kött och blod, när man kan ligga hemma och onanera?

• Anonym

Jajamensan, bara o smaska in den.

• Anonym

Trådskaparen och hans vänner kan ju fröjda sig med att suga varandras snoppar på sina fester. Mun som mun liksom.

Svar på tråden lesbiska och strapon - dubbelmoral?