• Anonym (Inget alls)

Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?

I början när vi träffades överröste han mig med komplimanger och kunde inte sluta pussas.

Men nu efter bara 2 år finns ingenting kvar. Inga komplimanger, inga pussar inget kel ingenting.
    Jo när vi ska ha sex kan han fjäska lite men jag har försökt att förklara att jag vill inte bara ha pussar när han vill ha sex. Jag har nekat sex så många ggr nu att han gett upp att försöka. Jag vill få honom att förstå att för att jag ska vara sugen får han faktiskt visa lite kärlek i vardagen oxå.

Eller vad tycker ni?
    Hur mycket kärlek visar era män??

• Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?
  • Anonym (S)

Ungefär lika mycket som din sambo. Jag står just nu och vacklar mellan att stanna kvar eller separera.

Jag kan tillägga att han inte ens har velat göra speciellt mycket med mig det senaste året. Hade det inte varit för att vi har barn tillsammans hade jag redan flyttat.

• Mrs staar

min karl visar kärlek o ger komplimanger flertalet ggr varje dag. han pussar o kramar och talar om hur fin jag är. att han har tur som har mig. att han älskar mig. o att han uppskattar allt jag gör. däremot har vi kanske inte sex jätte ofta. men när vi väl har det är det hett o passionerat. vi har vart tillsammans i 1,5 år.

• Anonym

Vi har varit ihop i 3.5 år och han ger mig (och jag honom) komplimanger varje dag. Han talar om hur vacker jag är, hur fin jag är osv. Vi pussas och kramas mycket och vi säger att vi älskar varandra minst ett par gånger om dagen.

Jag förstår att det känns jobbigt att inte få höra att man är uppskattad. Det gör ju att man börjar tvivla på sig själv och sin relation

• Anonym (Samma här =()

Vi har inte haft 6 på över 1,5 år.... Och han visa inget intresse alls.

• Anonym (S)
    Anonym skrev 2010-08-22 18:28:55 följande:
    Vi har varit ihop i 3.5 år och han ger mig (och jag honom) komplimanger varje dag. Han talar om hur vacker jag är, hur fin jag är osv. Vi pussas och kramas mycket och vi säger att vi älskar varandra minst ett par gånger om dagen.

Jag förstår att det känns jobbigt att inte få höra att man är uppskattad. Det gör ju att man börjar tvivla på sig själv och sin relation
    Helt klart att man börjar tvivla! Jag får höra "jag älskar dig" sällan om jag inte säger det först. Nu får jag visst be om att bli kramad. Konstigt att det håller på gå åt helvete.
  • mammaNena

en MASSA! han säger komplimanger många gånger om dagen. vi pussas oxå en massa
    Sen vill han ha en massa sex oxå, vilket JAG inte är så intresserad av. om han fick välja så skulle vi ha det minst 1 gång om dagen. om JAG däremot fick välja hade det nog räckt 1 gång i månaden max! så vi försöker mötas lite på halvvägs. ibland mer ibland mindre..

• mammaNena

kanske skulle skriva med att vi varit ihop i 12 år.

• Anonym (Inget alls)
    Anonym (S) skrev 2010-08-22 18:25:38 följande:
    Ungefär lika mycket som din sambo. Jag står just nu och vacklar mellan att stanna kvar eller separera.

Jag kan tillägga att han inte ens har velat göra speciellt mycket med mig det senaste året. Hade det inte varit för att vi har barn tillsammans hade jag redan flyttat.
    Ja jag har samma tankar. Vi har inte barn ihop men jag har en dotter och han 2 pojkar och vi bor alla ihop. Så hade inga barn alls varit inblandade hade det varit enklare att fatta ett vettigt beslut.

Jag älskar honom verkligen och han är inte elak eller något utan jag vill bara ha lite kärlek. Jag ger honom ofta komplimanger och vill alltid vara nära honom och pussas och kramas men jag får lixom ingenting tillbaka. Och varje gång jag säger detta till honom blir han antingen sur eller så skojar han bara om det. Skojar bort det typ.

Och det är ju bara lite mer uppmärksamhet jag vill ha. uppskattning och känna att man är älskad och behövd. Men han verkar inte förstå mig.
    :(
  • Anonym (dåligt med det)

På senaste tiden mycket mycket sällan.... men jag såg i hans mobil att han har en kvinna i Paris som han överröser med komplinganger. Gorgeous sexy osv osv osv

• Anonym (S)
    Anonym (Inget alls) skrev 2010-08-22 18:34:01 följande:
    Ja jag har samma tankar. Vi har inte barn ihop men jag har en dotter och han 2 pojkar och vi bor alla ihop. Så hade inga barn alls varit inblandade hade det varit enklare att fatta ett vettigt beslut.

Jag älskar honom verkligen och han är inte elak eller något utan jag vill bara ha lite kärlek. Jag ger honom ofta komplimanger och vill alltid vara nära honom och pussas och kramas men jag får lixom ingenting tillbaka. Och varje gång jag säger detta till honom blir han antingen sur eller så skojar han bara om det. Skojar bort det typ.

Och det är ju bara lite mer uppmärksamhet jag vill ha. uppskattning och känna att man är älskad och behövd. Men han verkar inte förstå mig.
    :(
    Du känner exakt som mig. Nu har det gått så långt att det känns som jag inte har något att säga honom längre. Jag har dragit upp det här och sagt att det känns som att vi har absolut noll att prata om förutom barnet.

Jag vet inte alls vad jag ska göra, ena sekunden känns allt hopplöst, nästa sekund känns det bättre.

Men jag har inte så stor lust att gå runt och känna mig oälskad. Det har inte alltid varit såhär heller, utan förutom pussades & kramades vi jämt, höll handen osv. Han var en helt annan person när vi träffades, med ett stort umgänge och massa intressen. Då blev jag nästan ledsen för att han var hemma så lite. Nu sitter han hemma i mjukiskläder hela dagarna och umgås aldrig med någon.
Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?