• Anonym (Inget alls)

Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?

I början när vi träffades överröste han mig med komplimanger och kunde inte sluta pussas.

Men nu efter bara 2 år finns ingenting kvar. Inga komplimanger, inga pussar inget kel ingenting.
    Jo när vi ska ha sex kan han fjäska lite men jag har försökt att förklara att jag vill inte bara ha pussar när han vill ha sex. Jag har nekat sex så många ggr nu att han gett upp att försöka. Jag vill få honom att förstå att för att jag ska vara sugen får han faktiskt visa lite kärlek i vardagen oxå.

Eller vad tycker ni?
    Hur mycket kärlek visar era män??

• Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?
  • Anonym (S)
    Anonym (dåligt med det) skrev 2010-08-22 18:36:42 följande:
    På senaste tiden mycket mycket sällan.... men jag såg i hans mobil att han har en kvinna i Paris som han överröser med komplinganger. Gorgeous sexy osv osv osv
    Jag läste din tråd tidigare idag.. Vilken lajbans karl du verkar ha, verkligen. Tanken har slagit mig att kanske råka kolla hans mobil men samtidigt så känns det inte alls okej. Ingen kritik mot dig, inte så jag menade :)
  • Anonym (aldrig)

Tyvärr får jag komplimanger extremt sällan. Han har aldrig sagt att han älskar mig heller.

Men han kramas och pussas och gosar mycket. Han visar med sitt sätt att han vill vara med oss (mig och mina 3 barn) på alla sätt.

Men tyvärr får jag aldrig höra det.

• Anonym (dåligt med det)
    Anonym (S) skrev 2010-08-22 18:39:03 följande:
    Jag läste din tråd tidigare idag.. Vilken lajbans karl du verkar ha, verkligen. Tanken har slagit mig att kanske råka kolla hans mobil men samtidigt så känns det inte alls okej. Ingen kritik mot dig, inte så jag menade :)
    Nja jag snokade bara lite i mobilen. Hade jag verkligen velat snoka och kolla hade jag ju gjort det när jag var ensam och i lungn och ro.

Vet inte vad som flög i mig - magkänsla. Började pilla med den i köket när han var där och han fick så uppenbart panik när jag gjorde det. Så då kom ju bekännelsen direkt eftersom det inte var att snacka om att han hade något med mobilen att dölja. Ok sen tjatade jag mig till att få kolla på SMSen för att se om det var så oskyldigt som han påstog.... tycker jag inte att det var.... och han tycker också att det var asruttet.

Sen skäms han inte bara för det han gjort utan också för att SMSen är så jävla pinsamma..... för det är dom faktiskt.... vuxen karl liksom.
  • Anonym

Ofta. För det mesta flera gånger om dagen. Sen gosar, kramas och pussas vi mycket. Båda är fysiska personer som gillar att röra vid varandra. Sitter t ex sällan var för sig när vi tittar på TV utan gosar ihop oss mot varandra.

• Anonym (#15)

Glömde säga att till vintern har vi varit ihop i 8 år.

• Anonym (aldrig)
    Anonym (aldrig) skrev 2010-08-22 18:39:06 följande:
    Tyvärr får jag komplimanger extremt sällan. Han har aldrig sagt att han älskar mig heller.

Men han kramas och pussas och gosar mycket. Han visar med sitt sätt att han vill vara med oss (mig och mina 3 barn) på alla sätt.

Men tyvärr får jag aldrig höra det.
    kan tillägga att vi varit tillsammans i snart 11 månader
  • Tingeling83

Hej !!

Vad trist att han inte kan säga tex du är fin , du är guld värd , älskar dig m.m till dig när som .
    Pussar , kramar , kel är inte fel
    Prata med honom berätta hur du känner.
    Ger du han komplimanger och såndant??

Jag har varit ihop med min kille i snart 2 år , vi har sex nästan varje dag , säger älskar dig till varandra varje dag , puss när vi går till jobb eller om vi ska ngnstans , massa kramar , hålla handen när vi ute & går , kelar massa behöver ej bli sex utan kel & hångel , vi kan ligga soffan hålla om varandra och se film.

Han kan säga till mig du är underbar och jag säger till han du är den finaste.

Vi ger & tar rätt mycket både öga mot öga & sms !!

♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥www.mammanemma.blogg.se♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥
  • Tingeling83

Jag & han har inga barn men varann vecka har vi mina 2 barn där !

♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥www.mammanemma.blogg.se♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥
  • Meria

Ofta, några gånger i veckan kommer spontankommentarer och jag försöker komma ihåg att påminna honom hur fin/go/älskad han är. Men han säger det till mig oftare. Vi firar 9 år till veckan.

(¨,) Loke -06 & Isak -08 (,¨)
Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?